Etihad i Sabre z nową umową o partnerstwie i współpracy

Emirska linia lotnicza i Sabre ogłosiły, że będą kontynuować współpracę w zakresie kluczowych rozwiązań technologicznych. Oprogramowanie Sabre do planowania sieci i zarządzania przychodami ma odegrać rolę w procesie przywracania ruchu lotniczego obsługiwanego przez Etihad.
Eithad – narodowa linia lotnicza Zjednoczonych Emiratów Arabskich – obsługuje ponad 100 kierunków połączeń w Europie, Afryce, Ameryce Północnej, Australii i Azji. Na mocy nowej umowy Etihad będzie nadal korzystać z wiodących w branży rozwiązań technologicznych Sabre, które mają przyczynić się do zwiększenia popytu na loty pasażerskie po pandemii i polepszania doświadczeń podróżujących.
Frank Meyer, Chief Digital Officer, Etihad Aviation Group, powiedział: “Skupiając się na powrocie do normalnego funkcjonowania, musimy koniecznie dysponować odpowiednią technologią. Nasze silne relacje z Sabre i ta odnowiona umowa oznaczają, że możemy nadal optymalizować nasze codzienne operacje.”
Etihad od kilku lat korzysta z pakietów rozwiązań Sabre w zakresie planowania i harmonogramowania sieci, zarządzania cenami i przychodami oraz technologii cargo. Działania firmy obecnie koncentrują się na optymalizacji operacji w celu napędzenia ożywienia gospodarczego. Nowa, wieloletnia umowa rozszerza pakiet technologiczny Etihad o poniższe programy Sabre:
Fares Optimizer – wykorzystuje reakcje w czasie zbliżonym do rzeczywistego, aby zapewnić dynamiczne rekomendacje cenowe dla taryf Etihad. Rozwiązanie to będzie miało kluczowe znaczenie dla poprawy przychodów Etihad.
Network Planning and Optimization – wiodący w branży pakiet do planowania i tworzenia harmonogramów jest w stanie sprostać największym liniom lotniczym na świecie. Obsługuje ponad 60 proc. największych linii lotniczych na świecie, a oprogramowanie Schedule Manager firmy Sabre będzie nadal pomagać Etihad w tworzeniu i dostarczaniu solidnych, dokładnych i operacyjnie wykonalnych harmonogramów w całej sieci.
Inflight – zaawansowany produkt przeznaczony do automatyzacji cateringu pokładowego i zaopatrzenia. System obejmuje wszystkie aspekty planowania usługą, zamawiania posiłków, prognozowania operacji, zarządzania i kontroli finansowej, dzięki czemu linie lotnicze mogą zredukować koszty na poziomie 7-10%. W poprzednich latach, dzięki temu rozwiązaniu, Etihad osiągnął znaczne oszczędności, jednocześnie nadal zapewniając światowej klasy obsługę pasażerów, za co firma była wielokrotnie nagradzana.
Roshan Mendis, Chief Commercial Officer, Travel Solutions, Sabre, podkreślił: “Przedłużona umowa technologiczna z Etihad jest dowodem zaufania linii lotniczej do Sabre w kwestii dostarczania zaawansowanych rozwiązań potrzebnych do zabezpieczenia jej powrotu do normalnego funkcjonowania i wspomagania przyszłego wzrostu. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, konieczne jest żeby linie lotnicze, takie jak Etihad, stosowały najbardziej zaawansowaną technologię, aby pomóc w stymulowaniu popytu, odzyskaniu utraconych przychodów i pozycjonowaniu się na przyszły wzrost.”
Przewoźnik sukcesywnie zwiększa siatkę połączeń do stanu przed pandemią. Już teraz loty do Europy i Ameryki Północnej stanowią główne rynki emirskiej linii lotniczej. Etihad jest jedną z głównych linii lotniczych obsługujących wystawę Expo 2020 w Dubaju, która rozpoczęła się 1 października 2021 roku. Technologia teleinformatyczna Sabre ma znaczącą rolę w optymalizacji usług świadczonych przez linie lotnicze.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2023
Warszawska branża turystyczna solidarna z gdańską inicjatywą „Biskupia 33”
Członkowie Warszawskiej Organizacji Turystycznej wsparli projekt ,,Biskupia 33”. W dniach…
0 Komentarzy4 Minuty
5 grudnia 2023
Ryanair połączy Rzeszów z Alicante
Od 3 kwietnia 2024 roku z podrzeszowskiego lotniska w Jasionce będzie można polecieć do…
0 Komentarzy2 Minuty
5 grudnia 2023
Lotnisko Zielona Góra-Babimost: historyczny rok pod względem liczby odprawionych pasażerów
Port Lotniczy Zielona Góra-Babimost od początku roku odprawił ponad 51 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2023
Wizz Air przewiózł 100 mln pasażerów w Polsce
Wizz Air poinformował o przewiezieniu 100 mln pasażerów w Polsce. Nie była to jedna…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2023
Świąteczne wyjazdy Polaków
Polacy polubili świąteczne podróże. 27 proc. grudniowych rezerwacji zrobiono z ponad…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2023
14 mln pasażerów Ryanair w Gdańsku
Ryanair poinformował o przekroczeniu 14 mln obsłużonych pasażerów, którzy podróżowali z…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2023
11,7 mln pasażerów Ryanair w listopadzie 2023
4 grudnia Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za listopad 2023 roku. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2023
Rekordowy rok 2023 Biura Podróży Sun & Fun
Biuro Podróży Sun &Fun przedstawiło ofertę na lato 2024 roku. Przy okazji pochwaliło się…
0 Komentarzy1 Minuty
30 listopada 2023
Enter Air osiąga rekordowe przychody. 1,1 mld zł w sezonie letnim 2023
Enter Air poinformował o rekordowych wynikach finansowych za sezon letni 2023, z…
0 Komentarzy5 Minuty