eSKY.pl unowocześnia swoją księgowość

Dynamiczny rozwój eSKY.pl i konieczność dopasowania procesów do warunków rynkowych przyczyniły się do podjęcia decyzji o wdrożeniu systemu klasy ERP i wybrania rozwiązania Microsoft Dynamics NAV 2013, które miało objąć obszar sprzedaży, zakupów, księgowości, środków trwałych i administracji.
Partnerem wdrożeniowym została firma JCommerce, od 2005 roku specjalizująca się w projektowaniu, doradztwie oraz wdrażaniu rozwiązań informatycznych, w tym aplikacji biznesowych takich jak systemy ERP, Business Intelligence i CRM.
Mirela Środowska, Project Manager, eSKY.pl, powiedziała: „Zależało nam przede wszystkim na uproszczeniu, ujednoliceniu i uporządkowaniu procesów biznesowych poprzez ich standaryzację i parametryzację, a także na integracji naszego systemu sprzedażowego i systemu obiegu dokumentów z rozwiązaniem Dynamics NAV. Chcieliśmy również wypracować standardy możliwe do zastosowania we wdrożeniach w naszych zagranicznych oddziałach.”
Microsoft Dynamics NAV 2013 został pomyślnie zintegrowany z funkcjonującymi już w firmie systemami ewidencji sprzedaży i obiegu dokumentów, a także zastąpił oprogramowanie wykorzystywane w obszarze finansów (WF-FAKIR), co pozwoliło na automatyzację, usprawnienie i ujednolicenie procesów biznesowych.
Piotr Stępniewski, prezes eSky.pl, skomentował: „Jako lider w dziedzinie internetowej sprzedaży biletów lotniczych w Polsce nie możemy sobie pozwolić na obniżenie jakości oferowanych usług, co może być efektem nieprawidłowego działania naszych systemów informatycznych. Microsoft Dynamics NAV to stabilne rozwiązanie, zapewniające prawidłowe funkcjonowanie poszczególnych obszarów naszej firmy, co przekłada się na wzrost wydajności pracy naszych konsultantów oraz dalsze umacnianie naszej pozycji rynkowej.”
Dzięki systemowi udało się przygotować globalne rozwiązanie dla eSKY.pl i zagranicznych oddziałów firmy, które umożliwia przeprowadzenie konsolidacji i przygotowanie sprawozdań z tego procesu. W ramach wdrożenia zostały przygotowane interfejsy integracji z systemami zewnętrznymi oraz modyfikacje w zakresie rozbudowy i dostosowania funkcjonalności rozwiązania do potrzeb klienta (głównie w obszarze FK).
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










