eSky.pl dołącza do programu Payback
Payback to największy w Polsce program partnerski, którego celem jest angażowanie i nagradzanie konsumentów. Do grona jego partnerów dołączyła platforma eSky.pl. Za każde 2 zł wydane na zakup biletów lotniczych na konto klientów korzystających z Payback trafi 1 punkt.
Jak dotąd partnerami Payback w branży turystycznej były w Polsce takie marki jak LOT, Fly.pl, Booking.com, Hotels.com czy TUI.
„Firmy oferujące usługi dla podróżujących są bardzo ważną częścią Payback od samego początku obecności programu w Polsce i cieszą się dużą popularnością wśród naszych użytkowników. LOT oraz Fly.pl są z nami od 2009 roku, kiedy stawialiśmy pierwsze kroki na tym rynku. Obecnie współpracujemy już z kilkunastoma markami związanymi z branżą turystyczną i bardzo cieszymy się, że do ich grona dołączył także eSky – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający Payback Polska.
„Współpraca eSky i Payback pozwoli obu firmom jeszcze szybciej rozwijać się w obszarze turystyki. Klienci, poza naturalną radością z kupowania biletów i usług turystycznych w eSky, otrzymają teraz możliwość zbierania punktów, które następnie będą mogli wykorzystać na realizację kolejnych marzeń – nie tylko tych podróżniczych – mówi Hubert Choroszewski, media & partership manager w Grupie eSky
Według standardowego przelicznika, za każde 2 zł wydane na zakup biletów lotniczych na www.esky.pl na konto uczestników programu Payback trafia jeden punkt. Warunkiem jest zalogowanie się do platformy przez stronę Payback.pl przed dokonaniem transakcji. Dodatkowe punkty można otrzymać w ramach akcji specjalnych oraz korzystając z e-kuponów.
Obecnie, przy zakupie biletów za minimum 399 zł, zyskujemy 500 punktów promocyjnych. W najbliższym czasie planowana jest kampania „Podróżuj z Payback”, podczas której konsumenci będą dodatkowo nagradzani za skorzystanie z wybranych ofert partnerów z kategorii „turystyka”, w tym eSky.
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty