Emirates: to był udany rok

Linie Emirates podsumowały 2017 rok – więcej komfortu podczas lotu, więcej poczekalni na lotniskach, urozmaicone menu.
W 2017 roku z pokładowego Wi-Fi Emirates skorzystało ponad 10 mln pasażerów. Do końca roku w najlepszym wśród przewoźników systemie rozrywki pokładowej Emirates ice znalazło się ponad 3 tys. kanałów z rozrywką, a sam system po raz 13. z rzędu otrzymał główną nagrodę w plebiscycie Skytrax World Airline Awards 2017.
Eko-wygoda
W klasie ekonomicznej linie Emirates wprowadziły ekologiczne koce wykonane w całości z przetworzonych plastikowych butelek. To największa inicjatywa związana z ekologicznymi kocami w całej branży lotniczej. Do każdego z miękkich, ciepłych koców produkowanych opatentowaną technologią ecoTHREAD™ używanych jest 28 przetworzonych plastikowych butelek.
Koncentrując się na daniach sezonowych i regionalnych, linie Emirates wprowadziły różnorodną ofertę menu i potraw okolicznościowych, m.in. z okazji Ramadanu, Wielkanocy, Chińskiego Nowego Roku, Oktoberfestu, Diwali czy Bożego Narodzenia.
Więcej poczekalni
Ponadto Emirates rozszerzyły sieć poczekalni lotniskowych o port lotniczy w Bostonie. Obecnie na całym świecie znajduje się 41 poczekalni Emirates. Linie odnowiły także działające już poczekalnie w Singapurze i Bangkoku. Oprócz tego przewoźnik udostępnił poczekalnie na lotnisku w Dubaju (DXB) członkom programu lojalnościowego Emirates Skywards i towarzyszącym im osobom za dodatkową opłatą niezależnie od wykupionej klasy. W rezultacie w minionym roku z siedmiu poczekalni Emirates w Dubaju skorzystało ponad 4 mln pasażerów. Ponadto linie Emirates nawiązały współpracę z Grupą BMW, która dostarczyła luksusowe samochody w ramach bezpłatnej usługi szoferskiej przewoźnika dla pasażerów klasy biznes na terenie Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Łatwiejsza odprawa
Aby uzupełnić ofertę naziemną, linie Emirates i ich partnerzy zorganizowali inicjatywę „Together”, która ma na celu ułatwić odprawę pasażerów na lotnisku poprzez wprowadzenie technik biometrycznych i nowych, zautomatyzowanych bramek kontroli granicznej, które usprawnią przepływ pasażerów przez kluczowe punkty na lotnisku w Dubaju.
Więcej członków programu lojalnościowego
W połowie 2017 roku liczba członków popularnego programu lojalnościowego Emirates Skywards przekroczyła 19 milionów, a ponad 40 miliardów mil zostało wymienionych na zmianę klasy rezerwacyjnej, darmowe bilety, wejściówki na imprezy kulturalne i sportowe oraz rozmaite korzyści i zniżki oferowane przez partnerów programu. W minionym roku członkowie Emirates Skywards wykorzystali zgromadzone mile do zmiany klasy przeszło 400 tys. razy, m.in. dzięki łatwiejszemu dostępowi za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Oprócz tego przewoźnik pozyskał do programu nowych partnerów z branży lotniczej, turystycznej i lifestylowej oraz ułatwił proces gromadzenia i wymiany mil przez Internet oraz w aplikacjach mobilnych, po raz pierwszy wykorzystując technologię blockchain w programie lojalnościowym.
Ułatwiając pasażerom dostęp do informacji dotyczących lotu i organizację podróży, linie Emirates uruchomiły całkowicie przebudowaną aplikację mobilną i stronę internetową, które upraszczają proces rezerwacji i odprawy, a także wprowadzają funkcję czatu na żywo i umożliwiają członkom programu Skywards natychmiastową wymianę mil.
Kampanie reklamowe
W październiku linie Emirates rozpoczęły wartą 15 mln dolarów kampanię, która ma zachęcić do podróży liniami i promować rozbudowaną siatkę połączeń przewoźnika, w tym jego port macierzysty w Dubaju. Tłem muzycznym kampanii była kultowa piosenka „Don’t stop me now” brytyjskiego zespołu rockowego Queen.
W listopadzie przewoźnik zaprezentowały globalną kampanię reklamową z udziałem gwiazdy telewizji Jeremy’ego Clarksona, wykorzystującą poczucie humoru i autorytet Clarksona w dziedzinie motoryzacji do promocji nowych, całkowicie zamkniętych kabin w klasie pierwszej nawiązujących do wystroju samochodów Mercedes-Benz.
Podczas wystawy Dubai Airshow linie Emirates zorganizowały specjalną paradę lotniczą, w trakcie której samoloty Boeing 777-300ER i A380 wykonały lot pokazowy wspólnie z zespołem akrobacji lotniczej Al Fursan ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Zarówno Boeing, jak i Airbus został ozdobiony kalkomanią z wizerunkiem Szejka Zajida na cześć nieżyjącego już założyciela ZEA.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Wizz Air otworzył szóstą bazę operacyjną w Polsce. 11 nowych tras z Lotniska Warszawa-Modlin
Dziś, 1 grudnia 2025 roku, linia lotnicza Wizz Air uruchomiła bazę operacyjną na Lotnisku…
0 Komentarzy2 Minuty
1 grudnia 2025
Zielona Góra-Babimost ma nową halę Non-Schengen
Lotnisko Zielona Góra-Babimost zakończyło kluczowy etap modernizacji, obejmujący m.in.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Enter Air i Coral Travel z nową umową czarterową na sezon 2026/2027
Enter Air podpisał z Coral Travel Poland umowę czarteru obejmującą współpracę w sezonie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Ryanair ogłasza ofertę Black Friday: drugi bilet za połowę ceny
Ryanair uruchomił wyprzedaż z okazji Black Friday, oferując promocję „drugi bilet za pół…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2025
Enter Air podsumowuje III kwartał 2025 roku
Przychody Enter Air po trzech kwartałach 2025 roku osiągnęły 2 422,8 mln zł, a EBITDA…
0 Komentarzy3 Minuty
28 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły nowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi
PLL LOT uruchomiły nowe sezonowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi w północnej…
0 Komentarzy2 Minuty









