Emirates – nowe zasady programu lojalnościowego

Linie Emirates postanowiły zmienić zasady programu lojalnościowego Business Rewards. Nowy program został uproszczony, aby umożliwić pasażerom łatwiejsze zdobywanie punktów oraz zmianę klasy na lepszą nawet w przypadku rezerwacji w ostatniej chwili. Jedną z największych zmian w programie jest możliwość wykorzystania punktów Business Rewards przy rezerwacji dostępnych biletów na wszystkie loty komercyjne o dowolnej porze. Emirates to pierwszy i jedyny przewoźnik w regionie oferujący tego typu elastyczność w swoim programie lojalnościowym. Pozwala to na zwiększenie opłacalności podróży służbowych.
Linie Emirates zleciły niedawno przeprowadzenie ankiety dotyczącej opinii oraz przyzwyczajeń podróżujących w celach służbowych oraz osób decyzyjnych w sprawie podróży służbowych do ZEA. Badanie przeprowadzone na ponad 800 podróżnych pokazało, że najważniejsze są dla nich opłacalność oraz elastyczność, na które to linie położyły największy nacisk podczas zmian programu Business Rewards. Według wyników ankiety, 3 najważniejsze cechy przy wyborze linii lotniczych to cena (30 proc.), rozkład lotów (26 proc.) oraz stosunek wartości do ceny (23 proc.).
Program Business Rewards ma za zadanie spełnić oczekiwania klientów oraz zapewnić dodatkowe korzyści przedsiębiorstwom, fundacjom i klubom. Oprócz możliwości wymiany punktów na dowolne loty, wprowadzono również większą elastyczność w zdobywaniu i wymianie punktów Business Rewards.
Według ankietowanych najczęściej wybieraną metodą rezerwacji lotu służbowego jest rezerwacja bezpośrednio na stronie internetowej linii lotniczych (29 proc.). Mniejsze organizacje jeszcze częściej decydowały się na bezpośrednią rezerwację w Internecie, w ten sposób zamówiono ponad 50 proc. ich lotów korporacyjnych. Program Business Rewards zapewnia większy komfort użytkowania dzięki intuicyjnym panelom nawigacyjnym, co wiąże się z mniejszym pośrednictwem biur podróży. Panele zawierają narzędzia do rezerwacji usług oraz zarządzania nimi. Dodatkowo istnieje możliwość śledzenia zgromadzonych w programie oszczędności.
Uproszczony został również system zapisów do programu, bez względu na wielkość przedsiębiorstwa. Wprowadzenie funkcji „Guest Traveller” oznacza, że firmy mogą rezerwować loty nie tylko dla pracowników wewnętrznych, ale również dla konsultantów czy klientów, którzy podróżując w jej imieniu, zyskują przy tym punkty Business Rewards.
Program nadal będzie zapewniał korzyści i usługi w największych gałęziach rynku, takich jak produkcja, przemysł naftowy i gazowy, handel oraz IT, jednak uproszczony system oraz brak ograniczeń liczby zapisanych do programu pracowników pozwolą innym branżom, takim jak budowlana, również czerpać korzyści z programu.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Wizz Air otworzył szóstą bazę operacyjną w Polsce. 11 nowych tras z Lotniska Warszawa-Modlin
Dziś, 1 grudnia 2025 roku, linia lotnicza Wizz Air uruchomiła bazę operacyjną na Lotnisku…
0 Komentarzy2 Minuty
1 grudnia 2025
Zielona Góra-Babimost ma nową halę Non-Schengen
Lotnisko Zielona Góra-Babimost zakończyło kluczowy etap modernizacji, obejmujący m.in.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Enter Air i Coral Travel z nową umową czarterową na sezon 2026/2027
Enter Air podpisał z Coral Travel Poland umowę czarteru obejmującą współpracę w sezonie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Ryanair ogłasza ofertę Black Friday: drugi bilet za połowę ceny
Ryanair uruchomił wyprzedaż z okazji Black Friday, oferując promocję „drugi bilet za pół…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2025
Enter Air podsumowuje III kwartał 2025 roku
Przychody Enter Air po trzech kwartałach 2025 roku osiągnęły 2 422,8 mln zł, a EBITDA…
0 Komentarzy3 Minuty
28 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły nowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi
PLL LOT uruchomiły nowe sezonowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi w północnej…
0 Komentarzy2 Minuty









