Emirat Ras Al Khaimah kierunkiem nr 1 nad Zatoką Perską
Drugi rok z rzędu Emirat Ras Al Khaimah został uznany przez ministrów turystyki krajów Zatoki Perskiej za wiodącą destynację turystyczną w regionie.
Podczas piątego posiedzenia Rady Współpracy Zatoki Perskiej emirat ten został doceniony za szybką reakcję na pandemię COVID-19, wprowadzenie wielu nowości do oferty turystycznej oraz ciągłe wysiłki na rzecz dalszego rozwijania atrakcyjności, które doprowadziły do silnego ożywienia gospodarki turystycznej.
Nagroda „Gulf Tourism Capital 2021” jest świadectwem wczesnych i trwałych działań mających na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19, co zaowocowało uznaniem tego emiratu za bezpieczne miejsce dla turystyki przyjazdowej.
Emirat jest pierwszym miastem i emiratem na świecie, które otrzymały prestiżową odznakę „Safeguard Assurance” od Bureau Veritas, lidera w zakresie usług testowania i inspekcji oraz certyfikatu „Safe travels” Światowej Rady ds. Podróży i Turystyki (WTTC).
Biuro Promocji i Rozwoju Emiratu Ras Al Khaimah nadal rozwija swój status bezpiecznego miejsca docelowego, oferując bezpłatne testy PCR COVID-19 dla międzynarodowych gości przebywających w Ras Al Khaimah do końca marca 2021.
Raki Phillips, dyrektor generalny Biura Promocji i Rozwoju Turystyki Ras Al Khaimah, powiedział: „Cieszymy się, że emirat Ras Al Khaimah po raz kolejny został uznany za stolicę turystyki Zatoki przez szanowanych ministrów turystyki i wyższych urzędników Rady Współpracy Zatoki Perskiej. Jest to szczególnie mile widziane w bezprecedensowym i niezwykle trudnym roku i świadczy zarówno o odporności naszej branży, jak i naszym ciągłym dążeniu do innowacji, aby przyciągnąć odwiedzających.
Zgodnie z cenioną wizją szejka Sauda Bin Saqra Al Qasimi, członka Rady Najwyższej i władcy Ras Al Khaimah, emirat urósł do rangi lidera w dziedzinie przygody, kultury i turystyki przyrodniczej w regionie i będziemy kontynuować naszą podróż do zrównoważonego rozwoju w 2021 roku i później.”
Emirat rozszerza swoją ofertę, aby przyciągnąć turystów poprzez długoterminową strategię inwestycyjną mającą na celu rozwój masywu górskiego Jebel Jais jako samodzielnego miejsca docelowego. Zostanie to osiągnięte dzięki dywersyfikacji oferty i wprowadzeniu kilku nowych projektów opartych na naturze na najwyższej górze ZEA 1934 m.
POWIĄZANE WPISY
15 stycznia 2021
Dolny Śląsk: turystyka to przede wszystkim ludzie
Film wyprodukowany przez Dolnośląską Organizację Turystyczną i Urząd Marszałkowski…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2021
Stacje narciarskie apelują o otwarcie gór od 1 lutego
Polskie Stacje Narciarskie i Turystyczne apelują o otwarcie stoków narciarskich nie…
0 Komentarzy1 Minuty
15 stycznia 2021
Cypr znosi od 1 marca zakaz lotów dla Polaków
Całkowite zniesienie podróżowania na Cypr dla obywateli 56 krajów, w tym Polski,…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2021
Wizz Air Abu Dhabi połączy Dubaj z Tel Awiwem
Linia niskokosztowa Wizz Air Abu Dhabi, w przeddzień inauguracyjnego lotu do Aten (który…
0 Komentarzy1 Minuty
14 stycznia 2021
Lotnisko w Rzeszowie – ponad 230 tysięcy pasażerów w 2020 roku
Ponad 230 tysięcy pasażerów obsłużył w 2020 roku port lotniczy Rzeszów-Jasionka, o 70…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2021
Mobilna gra miejska po warszawskiej Woli
W grze „Posmakuj Wolę” można poznać lokalne dzielnicowe historie, przenieść się w czasie…
0 Komentarzy1 Minuty
14 stycznia 2021
Accor szykuje wielkie otwarcia hoteli w Europie w 2021 roku
Grupa Accor, globalny ogłosiła najważniejsze otwarcia w 2021 roku w Europie. Do flagowych…
0 Komentarzy7 Minuty
14 stycznia 2021
Lotnisko Chopina – grudzień gorszy o prawie 94 proc.
W grudniu 2020 roku z usług Lotniska Chopina w Warszawie skorzystało 224 tys. pasażerów,…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2021
SOIT: 95 proc. firm MICE bez pomocy z PFR
Pomimo udokumentowanego i związanego z obostrzeniami spadku obrotów (u członków SOIT…
0 Komentarzy12 Minuty