Emirat Ras Al Khaimah kierunkiem nr 1 nad Zatoką Perską

Drugi rok z rzędu Emirat Ras Al Khaimah został uznany przez ministrów turystyki krajów Zatoki Perskiej za wiodącą destynację turystyczną w regionie.

Podczas piątego posiedzenia Rady Współpracy Zatoki Perskiej emirat ten został doceniony za szybką reakcję na pandemię COVID-19, wprowadzenie wielu nowości do oferty turystycznej oraz ciągłe wysiłki na rzecz dalszego rozwijania atrakcyjności, które doprowadziły do silnego ożywienia gospodarki turystycznej.

Nagroda „Gulf Tourism Capital 2021” jest świadectwem wczesnych i trwałych działań mających na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19, co zaowocowało uznaniem tego emiratu za bezpieczne miejsce dla turystyki przyjazdowej.

Emirat jest pierwszym miastem i emiratem na świecie, które otrzymały prestiżową odznakę „Safeguard Assurance” od Bureau Veritas, lidera w zakresie usług testowania i inspekcji oraz certyfikatu „Safe travels” Światowej Rady ds. Podróży i Turystyki (WTTC).
Biuro Promocji i Rozwoju Emiratu Ras Al Khaimah nadal rozwija swój status bezpiecznego miejsca docelowego, oferując bezpłatne testy PCR COVID-19 dla międzynarodowych gości przebywających w Ras Al Khaimah do końca marca 2021.

Raki Phillips, dyrektor generalny Biura Promocji i Rozwoju Turystyki Ras Al Khaimah, powiedział: „Cieszymy się, że emirat Ras Al Khaimah po raz kolejny został uznany za stolicę turystyki Zatoki przez szanowanych ministrów turystyki i wyższych urzędników Rady Współpracy Zatoki Perskiej. Jest to szczególnie mile widziane w bezprecedensowym i niezwykle trudnym roku i świadczy zarówno o odporności naszej branży, jak i naszym ciągłym dążeniu do innowacji, aby przyciągnąć odwiedzających.

Zgodnie z cenioną wizją szejka Sauda Bin Saqra Al Qasimi, członka Rady Najwyższej i władcy Ras Al Khaimah, emirat urósł do rangi lidera w dziedzinie przygody, kultury i turystyki przyrodniczej w regionie i będziemy kontynuować naszą podróż do zrównoważonego rozwoju w 2021 roku i później.”

Emirat rozszerza swoją ofertę, aby przyciągnąć turystów poprzez długoterminową strategię inwestycyjną mającą na celu rozwój masywu górskiego Jebel Jais jako samodzielnego miejsca docelowego. Zostanie to osiągnięte dzięki dywersyfikacji oferty i wprowadzeniu kilku nowych projektów opartych na naturze na najwyższej górze ZEA 1934 m.

Konkurs plastyczny emiratu Ras Al Khaimah