Ecco Travel – wyjazdy do Chin bez opłaty wizowej
Pod koniec marca pojawi się nowy katalog z ofertami wyjazdów egzotycznych, organizowanych pod marką Ecco Travel. Wśród nowości będą m. in. wyjazdy do Chin, niewymagające opłaty wizowej.
Katarzyna Słowińska, dyrektor operacyjny Ecco Holiday, powiedziała: „Elastyczność w dostosowaniu się do zmian i oczekiwań klientów to pole, na którym będzie toczyła się teraz konkurencja między touroperatorami. My potrafimy reagować i szybko, i skutecznie”.
Kilka miesięcy temu Chiny podniosły znacząco koszty wiz. Jest to jeden z kluczowych dla poznańskiego operatora kierunków, dlatego taka zmiana nie mogła przejść bez echa.
Program, „Pekin Express”, realizowany z przelotem bezpośrednim obsługiwanym przez linie LOT, nie wymaga od polskich turystów ponoszenia opłat z tytułu wizy turystycznej. Cena programu zaczyna się od 2479 zł.
Podobnie jest z programem „Chiny i Tajlandia”, realizowanym we współpracy z Air China; w tym wypadku również nie jest wymagana opłata wizowa.
Katarzyna Słowińska dodała: „Kilka miesięcy temu koszt wiz chińskich wzrósł do ponad 400 zł. To kierunek, na którym jesteśmy niekwestionowanym liderem, więc jak na lidera przystało znaleźliśmy, we współpracy z naszym lokalnym agentem, odpowiednie rozwiązanie. Właśnie na tym polu będą musieli konkurować ze sobą przedsiębiorcy, w tym touroperatorzy.
Obecnie każdy w ciągu kilku minut może zaplanować podróż do dowolnego miejsca na ziemi korzystając z telefonu. Technologia wspiera potrzebę indywidualizacji, a to wymusza na touroperatorach zmianę podejścia do swojego biznesu. Od kilku lat tworzymy odpowiednie narzędzia, by móc być doradcą i dostawcą inspiracji, nie tylko rozwiązań. Nasze pakiety już dawno nie są zamkniętym zbiorem usług. To jedynie baza, którą klient może dowolnie kształtować. Ilość zapytań o indywidualne programy rośnie w szybkim tempie. Zachęcamy naszych agentów, by proponowali takie właśnie rozwiązania klientom i wspólnie tworzyli plany wypraw, które my pomożemy im zrealizować.
Kiedy kilka lat temu wdrażaliśmy ofertę dynamiczną niewiele osób wiedziało na czym to polega. Dziś, choć z bardzo różnym skutkiem, to rozwiązanie wprowadzają pozostali operatorzy. Tyle, że teraz to już nie jest żadna innowacja, to w zasadzie standardowe rozwiązanie.”
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2023
Fly.pl: listopad lepszy o 30 proc. niż rok temu
Listopad to tradycyjnie okres spowolnienia, firma odnotowała wzrost o 30 proc. w…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2023
Biura podróży – kolejny tydzień ze spadkiem cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
1 grudnia 2023
Sieć Fostertravel.pl podsumowała rok 2023
Piętnaście salonów franczyzowych więcej niż w roku ubiegłym, wzrost obrotu o 128 proc. –…
0 Komentarzy3 Minuty
1 grudnia 2023
Exim Tours: 30 lat na rynku, wzrost sprzedaży i nagrody dla najlepszych agentów
W ostatnią sobotę, 25 listopada, kolejny rok z rzędu, odbyła się Gala Exim Tours. Podczas…
0 Komentarzy5 Minuty
30 listopada 2023
Esky.pl: 64 proc. Polaków wyleci zimą do Bangkoku, Nowego Jorku i Miami
Ponad połowa podróżujących z Polski zdecydowała się na wyprawy do Bangkoku, Nowego Jorku…
0 Komentarzy7 Minuty
24 listopada 2023
Wycieczki szkolne, wyjazdy z klubem sportowym czy kolonie to imprezy turystyczne. PIT edukuje o turystyce młodzieżowej
Konferencja poświęcona bezpiecznemu wypoczynkowi dzieci i młodzieży, zorganizowana przez…
0 Komentarzy6 Minuty
20 listopada 2023
Traveldata: ceny wyjazdów letnich w idą dół. Najbardziej tanieją Wyspy Kanaryjskie, Egipt i Turcja
W minionym tygodniu ceny wycieczek z wylotami w dniach 5 - 11 sierpnia 2024 spadły w…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2023
Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca…
0 Komentarzy2 Minuty