Ecco Travel – wyjazdy do Chin bez opłaty wizowej

Pod koniec marca pojawi się nowy katalog z ofertami wyjazdów egzotycznych, organizowanych pod marką Ecco Travel. Wśród nowości będą m. in. wyjazdy do Chin, niewymagające opłaty wizowej.

Katarzyna Słowińska, dyrektor operacyjny Ecco Holiday, powiedziała: „Elastyczność w dostosowaniu się do zmian i oczekiwań klientów to pole, na którym będzie toczyła się teraz konkurencja między touroperatorami. My potrafimy reagować i szybko, i skutecznie”.

Kilka miesięcy temu Chiny podniosły znacząco koszty wiz. Jest to jeden z kluczowych dla poznańskiego operatora kierunków, dlatego taka zmiana nie mogła przejść bez echa.
Program, „Pekin Express”, realizowany z przelotem bezpośrednim obsługiwanym przez linie LOT, nie wymaga od polskich turystów ponoszenia opłat z tytułu wizy turystycznej. Cena programu zaczyna się od 2479 zł.

Podobnie jest z programem „Chiny i Tajlandia”, realizowanym we współpracy z Air China; w tym wypadku również nie jest wymagana opłata wizowa.

Katarzyna Słowińska dodała: „Kilka miesięcy temu koszt wiz chińskich wzrósł do ponad 400 zł. To kierunek, na którym jesteśmy niekwestionowanym liderem, więc jak na lidera przystało znaleźliśmy, we współpracy z naszym lokalnym agentem, odpowiednie rozwiązanie. Właśnie na tym polu będą musieli konkurować ze sobą przedsiębiorcy, w tym touroperatorzy.

Obecnie każdy w ciągu kilku minut może zaplanować podróż do dowolnego miejsca na ziemi korzystając z telefonu. Technologia wspiera potrzebę indywidualizacji, a to wymusza na touroperatorach zmianę podejścia do swojego biznesu. Od kilku lat tworzymy odpowiednie narzędzia, by móc być doradcą i dostawcą inspiracji, nie tylko rozwiązań. Nasze pakiety już dawno nie są zamkniętym zbiorem usług. To jedynie baza, którą klient może dowolnie kształtować. Ilość zapytań o indywidualne programy rośnie w szybkim tempie. Zachęcamy naszych agentów, by proponowali takie właśnie rozwiązania klientom i wspólnie tworzyli plany wypraw, które my pomożemy im zrealizować.

Kiedy kilka lat temu wdrażaliśmy ofertę dynamiczną niewiele osób wiedziało na czym to polega. Dziś, choć z bardzo różnym skutkiem, to rozwiązanie wprowadzają pozostali operatorzy. Tyle, że teraz to już nie jest żadna innowacja, to w zasadzie standardowe rozwiązanie.”