Ecco Holiday wyśle klientów na koszykarskie mistrzostwa świata do Chin
Reprezentacja polskich koszykarzy osiągnęła sukces na mistrzostwach świata w Chinach. A touroperator Ecco Holiday przygotował ofertę łączącą kibicowanie zawodnikom ze zwiedzaniem Państwa Środka. Firma nawiązała współpracę z Polskim Związkiem Koszykówki.
Egzotyczna marka Ecco Travel, należąca do poznańskiego touroperatora, specjalizuje się w wyjazdach zorganizowanych między innymi do Azji. Dlatego wiadomość o awansie polskiej drużyny jest dla niej okazją biznesową.
„Chiny są naszym sztandarowym produktem” – mówi Aleksandra Olechnowicz, marketing & PR manager Ecco Holiday. „Rocznie obsługujemy na tym kierunku kilka tysięcy klientów i śmiało można powiedzieć, że osiągnęliśmy pozycję lidera na rynku. Obecnie w naszej ofercie znajduje się kilkanaście programów objazdowych pozwalających zwiedzić ten kraj z polskim pilotem. Dzięki współpracy z lokalnym kontrahentem, który otwarty jest na oczekiwania polskiego klienta, stworzyliśmy niestandardową ofertę związaną z mistrzostwami świata w koszykówce.”
Ecco Holiday od lat współpracuje marketingowo z jednym z polskich klubów koszykarskiej ekstraklasy, Treflem Sopot. Firmy zrealizowały już wiele wspólnych projektów, jednak żaden z nich nie był dotychczas na tak dużą skalę.
„Jesteśmy organizatorem turystyki specjalizującym się wyjazdach do Chin oraz partnerem jednego z klubów koszykarskiej ekstraklasy, Trefla Sopot” – mówi koordynator projektu Robert Wereda. „Informacja, że w tym roku mistrzostwa odbędą się w Chinach było jak wywołanie do tablicy. Zwróciliśmy się bezpośrednio do Polskiego Związku Koszykówki z konkretną propozycją współpracy. Naszym celem było stworzenie produktu, w którym można będzie połączyć kibicowanie biało–czerwonym ze zwiedzaniem Chin.”
„Chcieliśmy w jak najbardziej optymalny sposób połączyć te dwie formy spędzenia czasu. Nie było to wcale proste, ponieważ mecze są o określonych godzinach, a sam Pekin ma tak wiele do zaoferowania. Musieliśmy przygotować pod ten projekt zupełnie inną bazę hotelową, żeby logistycznie to wszystko połączyć i nie tracić czasu na dojazdy. Sam awans do mistrzostw Polska wywalczyła na krótko przed turniejem, nie mieliśmy więc dużo czasu na organizację od strony zabezpieczenia przelotów” – dodaje.
Obecnie z Ecco Holiday przebywa w Chinach grupa kilkudziesięciu osób zrzeszonych w PZK. Kibice są oczarowani zarówno grą naszej reprezentacji, jak i Państwem Środka.
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty