Ecco Holiday wyśle klientów na koszykarskie mistrzostwa świata do Chin
Reprezentacja polskich koszykarzy osiągnęła sukces na mistrzostwach świata w Chinach. A touroperator Ecco Holiday przygotował ofertę łączącą kibicowanie zawodnikom ze zwiedzaniem Państwa Środka. Firma nawiązała współpracę z Polskim Związkiem Koszykówki.
Egzotyczna marka Ecco Travel, należąca do poznańskiego touroperatora, specjalizuje się w wyjazdach zorganizowanych między innymi do Azji. Dlatego wiadomość o awansie polskiej drużyny jest dla niej okazją biznesową.
„Chiny są naszym sztandarowym produktem” – mówi Aleksandra Olechnowicz, marketing & PR manager Ecco Holiday. „Rocznie obsługujemy na tym kierunku kilka tysięcy klientów i śmiało można powiedzieć, że osiągnęliśmy pozycję lidera na rynku. Obecnie w naszej ofercie znajduje się kilkanaście programów objazdowych pozwalających zwiedzić ten kraj z polskim pilotem. Dzięki współpracy z lokalnym kontrahentem, który otwarty jest na oczekiwania polskiego klienta, stworzyliśmy niestandardową ofertę związaną z mistrzostwami świata w koszykówce.”
Ecco Holiday od lat współpracuje marketingowo z jednym z polskich klubów koszykarskiej ekstraklasy, Treflem Sopot. Firmy zrealizowały już wiele wspólnych projektów, jednak żaden z nich nie był dotychczas na tak dużą skalę.
„Jesteśmy organizatorem turystyki specjalizującym się wyjazdach do Chin oraz partnerem jednego z klubów koszykarskiej ekstraklasy, Trefla Sopot” – mówi koordynator projektu Robert Wereda. „Informacja, że w tym roku mistrzostwa odbędą się w Chinach było jak wywołanie do tablicy. Zwróciliśmy się bezpośrednio do Polskiego Związku Koszykówki z konkretną propozycją współpracy. Naszym celem było stworzenie produktu, w którym można będzie połączyć kibicowanie biało–czerwonym ze zwiedzaniem Chin.”
„Chcieliśmy w jak najbardziej optymalny sposób połączyć te dwie formy spędzenia czasu. Nie było to wcale proste, ponieważ mecze są o określonych godzinach, a sam Pekin ma tak wiele do zaoferowania. Musieliśmy przygotować pod ten projekt zupełnie inną bazę hotelową, żeby logistycznie to wszystko połączyć i nie tracić czasu na dojazdy. Sam awans do mistrzostw Polska wywalczyła na krótko przed turniejem, nie mieliśmy więc dużo czasu na organizację od strony zabezpieczenia przelotów” – dodaje.
Obecnie z Ecco Holiday przebywa w Chinach grupa kilkudziesięciu osób zrzeszonych w PZK. Kibice są oczarowani zarówno grą naszej reprezentacji, jak i Państwem Środka.
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2024
Itaka startuje ze sprzedażą sezonu zima 2025. W ofercie egzotyczna nowość
Hasłem O! Zima 24/25 Itaka rozpoczyna sprzedaż kolejnego sezonu. Na start przygotowano…
0 Komentarzy5 Minuty
22 marca 2024
One Event zaprezentował się w Warszawie
Około 40 przedstawicieli biur podróży i agencji MICE poznało ofertę One Event na…
0 Komentarzy1 Minuty