Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
fot. materiały prasowe
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z agencją Beautiful Destinations, uruchomiło pierwszą na świecie akademię edukacyjną dla twórców treści podróżniczych. Beautiful Destinations Academy stanowi odpowiedź na globalne zapotrzebowanie branży turystycznej na specjalistyczne kompetencje w zakresie tworzenia nowoczesnych treści cyfrowych.
Beautiful Destinations Academy ma na celu rozwijanie specjalistycznych umiejętności. Są one niezbędne do tworzenia wysokiej jakości treści audiowizualnych, dostosowanych do różnych platform cyfrowych oraz oczekiwań współczesnych podróżnych. Program nauczania obejmuje aspekty techniczne i kreatywne. Zawiera również wiedzę marketingową, znajomość rynku turystycznego, strategie angażowania odbiorców oraz postprodukcję. Uczestnicy poznają także nowoczesne technologie, takie jak sztuczna inteligencja i efekty CGI.
Studenci akademii otrzymają certyfikat uczestnictwa wydany przez Dubai College of Tourism. Zyskają również dostęp do mentoringu prowadzonego przez doświadczonych ekspertów i liderów branży, w tym założyciela Beautiful Destinations, Jeremy’ego Jauncey’ego.
„Uruchomienie tego innowacyjnego programu z Beautiful Destinations to dowód naszego zaangażowania we wspieranie kreatywności, innowacyjności i doskonałości w sektorze turystycznym. Zapewniając dedykowaną przestrzeń dla twórców treści, chcemy wzmocnić globalną atrakcyjność Dubaju i jeszcze bardziej umocnić naszą pozycję jako najlepszego miasta do odwiedzenia, życia i pracy. To doskonale wpisuje się w założenia Dubai Economic Agenda, D33, oraz naszą wizję uczynienia Dubaju czołowym światowym miastem dla biznesu i wypoczynku. Dzięki różnorodnej ofercie i bogatym doświadczeniom, Dubaj stanowi niezrównaną platformę do tworzenia kreatywnych, angażujących treści i nie możemy się doczekać współpracy z Beautiful Destinations i twórcami z całego świata, aby globalnie wzmacniać ich narracje” – powiedział Issam Kazim, CEO Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai)
Nowa generacja twórców – certyfikowani specjaliści turystyki
76 proc. decyzji o podróży zapada pod wpływem treści w mediach społecznościowych, lecz tylko 24 proc. marek dysponuje zespołami do ich profesjonalnej produkcji. Uruchomienie Beautiful Destinations Academy stanowi odpowiedź na tę lukę kompetencyjną. Akademia wprowadza formalne standardy jakości w tworzeniu treści podróżniczych, strukturyzując tę dotąd nieformalną dziedzinę. Wprowadzenie certyfikowanej ścieżki edukacyjnej umożliwia rozwój nowej klasy specjalistów, którzy będą wspierać marketing destynacji turystycznych na całym świecie.
Projekt ma również na celu promowanie różnorodności kulturowej i estetycznej w komunikacji turystycznej oraz budowanie nowej, wyspecjalizowanej społeczności twórców treści cyfrowych.
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
GTS Poland uruchamia nowe połączenie z Warszawy do Monastyru
GTS Poland poszerza ofertę czarterów do Tunezji i od 25 grudnia 2025 roku uruchamia nowe…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Sezon świąteczny w Korei Południowej 2025: jarmarki, koncerty i iluminacje
Zima w Korei Południowej przynosi bogactwo świątecznych jarmarków, iluminacji i wydarzeń…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty










