Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
fot. materiały prasowe
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z agencją Beautiful Destinations, uruchomiło pierwszą na świecie akademię edukacyjną dla twórców treści podróżniczych. Beautiful Destinations Academy stanowi odpowiedź na globalne zapotrzebowanie branży turystycznej na specjalistyczne kompetencje w zakresie tworzenia nowoczesnych treści cyfrowych.
Beautiful Destinations Academy ma na celu rozwijanie specjalistycznych umiejętności. Są one niezbędne do tworzenia wysokiej jakości treści audiowizualnych, dostosowanych do różnych platform cyfrowych oraz oczekiwań współczesnych podróżnych. Program nauczania obejmuje aspekty techniczne i kreatywne. Zawiera również wiedzę marketingową, znajomość rynku turystycznego, strategie angażowania odbiorców oraz postprodukcję. Uczestnicy poznają także nowoczesne technologie, takie jak sztuczna inteligencja i efekty CGI.
Studenci akademii otrzymają certyfikat uczestnictwa wydany przez Dubai College of Tourism. Zyskają również dostęp do mentoringu prowadzonego przez doświadczonych ekspertów i liderów branży, w tym założyciela Beautiful Destinations, Jeremy’ego Jauncey’ego.
„Uruchomienie tego innowacyjnego programu z Beautiful Destinations to dowód naszego zaangażowania we wspieranie kreatywności, innowacyjności i doskonałości w sektorze turystycznym. Zapewniając dedykowaną przestrzeń dla twórców treści, chcemy wzmocnić globalną atrakcyjność Dubaju i jeszcze bardziej umocnić naszą pozycję jako najlepszego miasta do odwiedzenia, życia i pracy. To doskonale wpisuje się w założenia Dubai Economic Agenda, D33, oraz naszą wizję uczynienia Dubaju czołowym światowym miastem dla biznesu i wypoczynku. Dzięki różnorodnej ofercie i bogatym doświadczeniom, Dubaj stanowi niezrównaną platformę do tworzenia kreatywnych, angażujących treści i nie możemy się doczekać współpracy z Beautiful Destinations i twórcami z całego świata, aby globalnie wzmacniać ich narracje” – powiedział Issam Kazim, CEO Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai)
Nowa generacja twórców – certyfikowani specjaliści turystyki
76 proc. decyzji o podróży zapada pod wpływem treści w mediach społecznościowych, lecz tylko 24 proc. marek dysponuje zespołami do ich profesjonalnej produkcji. Uruchomienie Beautiful Destinations Academy stanowi odpowiedź na tę lukę kompetencyjną. Akademia wprowadza formalne standardy jakości w tworzeniu treści podróżniczych, strukturyzując tę dotąd nieformalną dziedzinę. Wprowadzenie certyfikowanej ścieżki edukacyjnej umożliwia rozwój nowej klasy specjalistów, którzy będą wspierać marketing destynacji turystycznych na całym świecie.
Projekt ma również na celu promowanie różnorodności kulturowej i estetycznej w komunikacji turystycznej oraz budowanie nowej, wyspecjalizowanej społeczności twórców treści cyfrowych.
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty










