Dominika Jurkowska na czele marketingu Exim Tours
Dominika Jurkowska, odpowiedzialna do tej pory w Exim Tour za rozwój sieci agencyjnej, będzie obecnie odpowiedzialna za marketing touroperatora.
Jurkowska swoją przygodę z turystką rozpoczęła w 2012 roku w biurze podróży Alfa Star. Po upadku firmy zdecydowała się na przeprowadzkę do Warszawy rozpoczynając pracę w biurze Best Reisen Group. Od 2018 roku dołączyła do zespołu Eximu, gdzie zajmowała się rozwojem sieci agencyjnej.
Obecnie stanęła na czele całego działu marketingu
Dominika Jurkowska powiedziała: “Marketing to jeden z kluczy do sukcesu. Przez kilka lat w firmie mogłam poznać w pełni strukturę i funkcjonowanie biura. Cieszę się, że zostałam obdarzona zaufaniem otrzymując tak odpowiedzialne zadanie jakim jest rozwój działu marketingu. Dzisiejsze czasy to nie tylko walka biur na poziomie ofert, to również rywalizacja na polu rozpoznawalności brandu, budowania zaufania wśród klientów, jak również dotarcia do jak największej liczby odbiorców poszukujących wakacji.
Przed nami dużo pracy ponieważ konkurencja nie śpi, ale wierzę, że wraz z całym zespołem odniesiemy sukces”.
Exim Tours na polskim rynku jest piątym touroperatorem w rankingach sprzedaży. Specjalizuje się w organizacji wyjazdów opartych na dynamicznym pakietowaniu, jak również ofertach czarterowych. W ostatnich latach duży nacisk położył również na sprzedaż wyjazdów na dojeździe własnym w tym Polski.
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty