Dentsu X i Must Be Loud wesprą Exim tours w działaniach promocyjnych

Biuro podróży Exim tours nawiązało partenrestwo z agencją mediową dentsu X oraz agencją kreatywną Must Be Loud. Współpraca obejmuje zakres od badań rynku poprzez strategie marketingowe do kreacji reklamowych, tworząc podstawy dla nowej kampanii Exim tours, która będzie dostępna tej jesieni.
Współpraca biura podróży z agencją mediową i kreatywną będzie obejmować cały proces od badań rynkowych po stworzenie kreacji reklamowych. Wszystko to stanowi podstawę dla przewidywanej na tę jesień kampanii Exim tours.
„Te strategiczne współprace wzmacniają nasze perspektywy rozwoju i pozycji na rynku” –mówi Marcin Małysz, prezes zarządu Exim tours Polska.
W sierpniu, firma pogłębi swoją wiedzę o rynku oraz klientach, poprzez badania jakościowe i ilościowe. Zebrane wnioski posłużą do stworzenia strategii marketingowej i mediowej, a także platformy komunikacyjnej, co ma przyczynić się do redefinicji marki oraz skutecznej promocji i sprzedaży touroperatora.
„Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać Exim tours w dalszym, dynamicznym rozwoju na polskim rynku poprzez wykorzystanie innowacyjności i potencjału grupy dentsu” – mówi Nicolette Senye, client service director, dentsu Polska.
„Branża turystyczna daje ogromny potencjał do stworzenia mocnych kreacji. Postaramy się znaleźć takie rozwiązania, które będzie można podpisać naszym firmowym hashtagiem #mustbeloud” – dodaje Marta Samsonov, współzałożycielka Must Be Loud.
Na jesień zaplanowana została nowa odsłona kampanii Exim tours, przygotowana we współpracy z nowymi partnerami.
„Nasi partnerzy mają bogate doświadczenie. Wiem, że współpraca pozwoli nam osiągnąć nową jakość komunikacji i pokaże, że lubimy się z innowacyjnymi rozwiązaniami” – podsumowuje Marcin Tobiasz, marketing manager Exim tours.
Wsparcie dla Rodos. Grupa Der Touristik i Exim Tours przekazują środki na odbudowę wyspy
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
26 listopada 2025
Polska podsumowuje udział w targach IBTM World 2025 w Barcelonie
Podczas tegorocznych targów IBTM World w Barcelonie Polska zaprezentowała szeroką ofertę…
0 Komentarzy4 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty










