Czy dynamiczne pakietowanie może zwiększyć Twoje przychody? Sprawdź to

Dynamiczne pakietowanie to model sprzedaży, który pozwala biurom podróży komponować elastyczne oferty i sprzedawać je pod własną marką z ustaloną marżą. Dzięki temu organizatorzy imprez turystycznych mogą w prosty sposób zwiększyć przychody i lepiej odpowiadać na oczekiwania klientów szukających kompleksowych rozwiązań.

Jakie mogą być potencjalne efekty finansowe takiego modelu? Sprawdziliśmy to w kalkulatorze Resabee Dynamic Packaging.

Twój dodatkowy przychód w liczbach

Na podstawie danych z kalkulatora Resabee Dynamic Packaging pokazujemy, ile może zyskać biuro podróży, które zdecyduje się na wdrożenie tego modelu sprzedaży. Technologia umożliwia komponowanie i sprzedaż imprez turystycznych łączących przelot, zakwaterowanie oraz dodatkowe usługi pod własną marką i z ustaloną marżą.

Poniższy przykład został opracowany w oparciu o rzeczywiste wyniki jednego z naszych klientów – średniej wielkości touroperatora specjalizującego się w ofertach wakacyjnych dla krajów śródziemnomorskich.

Przykładowy scenariusz

Biuro sprzedaje średnio 250 pakietów rocznie.
Średnia wartość sprzedawanego pakietu (hotel+lot+transfer) to 4 950 zł.
Przy marży na poziomie 12 proc., roczny potencjalny przychód z dynamicznego pakietowania wynosi: 214,5 tys. zł dodatkowego przychodu w skali roku.

To tylko jeden przykład. Wynik może być zupełnie inny w Twojej firmie. Zależy to od liczby sprzedanych ofert i przyjętej strategii.

Oblicz potencjalny przychód z dynamicznego pakietowania w prostym kalkulatorze.

Dlaczego to działa?

Dynamiczne pakietowanie daje biurom podróży większą kontrolę nad ofertą i pozwala ją elastycznie rozszerzać bez ponoszenia wysokich kosztów. W tym modelu sprzedaży biuro podróży płaci dopiero w momencie sprzedaży pakietu, co odciąża z zawierania wiążących kontraktów z hotelami i liniami lotniczymi. Dodatkowo współpraca z renomowanymi dostawcami, takimi jak Amadeus, Hotelbeds, Yalago czy Bingtrip, podnosi wiarygodność Twojego biura podróży i zapewnia dostęp do szerokiej oferty hoteli i lotów, często niedostępnych dla mniejszych touroperatorów.

To właśnie dlatego coraz więcej biur podróży wdraża dynamiczne pakietowanie jako sposób na zwiększenie sprzedaży i niezależność.

Chcesz dowiedzieć się, jak dynamiczne pakietowanie może wpłynąć na Twoją sprzedaż? Skorzystaj z naszego kalkulatora Resabee Dynamic Packaging i poznaj prognozowany przychód.

👉 Sprawdzam przychód

Masz pytania lub chcesz porozmawiać o wdrożeniu?
Napisz do nas: [email protected], zadzwoń: +48 774 476 770 lub wyślij wiadomość korzystając z formularza.