Cztery miasta na jednej karcie turystycznej

Cztery miasta – Gdańsk, Giżycko, Opole oraz Lublin – wspólnie zapraszają turystów do zwiedzania swoich największych atrakcji za pomocą TripPassu – karty turysty zawierającej pakiety darmowych wejść oraz zniżek do kilkudziesięciu atrakcji położonych we wszystkich miastach uczestniczących w projekcie.
Arkadiusz Wiśniewski, prezydent Opola, powiedział: “Przy pomocy TripPass można zwiedzić między innymi takie popularne obiekty na mapie turystycznej Polski jak: Europejskie Centrum Solidarności w Gdańsku, Muzeum Polskiej Piosenki w Opolu, Twierdzę Boyen w Giżycku czy Ośrodek “Brama Grodzka – Teatr NN” w Lublinie. A to jedynie wybrane przykłady!”
Koszt karty to tylko 5 złotych, a zysk płynący z jej posiadania to możliwość korzystania z licznych ulg i rabatów w muzeach, galeriach, teatrach czy restauracjach oraz innych atrakcjach turystycznych położonych w Opolu, Gdańsku, Giżycku czy Lublinie. Miasta, łącząc wysiłki i promując się wzajemnie, mogą w ten sposób dotrzeć z atrakcyjną ofertą do znacznie większego grona odbiorców.
Wojciech Karol Iwaszkiewicz, burmistrz Giżycka, dodał: „Na trip do Giżycka – Żeglarskiej Stolicy Polski zapraszam wszystkich spragnionych krystalicznie czystego powietrza, słońca, czystej wody, białych żagli i nieskrępowanego relaksu wśród lasów i jezior.”
Poprzez projekt TripPass polskie miasta chcą na nowo, po okresie pandemii, zaprosić do siebie gości z kraju i zagranicy.
Beata Stepaniuk-Kuśmierzak, zastępca prezydenta Miasta Lublin ds. kultury, sportu i partycypacji, podkreśliła: “Po ostatnim półroczu zupełnego zahamowania branży turystycznej w kraju chcemy wzbudzić wśród turystów pozytywny impuls do bezpiecznego podróżowania. Ostatni rok wyraźnie pokazał, że wspólne działania przynoszą dobre efekty, tworzymy więc wspólną ofertę, dzięki której turyści krajowi i zagraniczni będą mogli odkrywać polskie miasta.”
Co ważne, zainteresowanie projektem zadeklarowały kolejne instytucje, organizacje turystyczne i samorządy, które współpracowały podczas ubiegłorocznej kampanii #CityWillWait, dostrzeżonej i nagrodzonej w ogólnopolskich i międzynarodowych konkursach, m.in. nagrodą Bessie Awards 2021 w kategorii “Współpraca roku”.
Łukasz Wysocki, prezes zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej, skomentował: “Pandemia była czymś, czego nikt nie mógł przewidzieć. Kluczem była więc szybka reakcja na to co się dzieje w związku z COVID-19. Stąd nasza akcja #CityWillWait, która okazała się strzałem w przysłowiową “10”. To właśnie #CityWillWait była początkiem naszej współpracy, a karta TripPass stała się produktem, który jest jej efektem. Obecnie w projekcie udział biorą 4 miasta, ale z pewnością nie powiedzieliśmy ostatniego słowa i lista miejscowości projektu TripPass będzie coraz dłuższa.”
Nową kartę turystyczną można kupić za pośrednictwem strony internetowej: www.trippass.pl.
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty










