Cypr stawia na promocję w Polsce
Cypryjska Organizacja Turystyczna zorganizowała spotkania dla przedstawicieli branży turystycznej. Odbyły się one w Warszawie, Poznaniu i Katowicach.
Polscy agenci turystyczni i organizatorzy turystyki mieli okazję spotkać się z przedstawicielami cypryjskiej branży turystycznej podczas workshopów B2B organizowanych w różnych miastach Polski, w tym w Warszawie, a także Poznaniu i w Katowicach. Warunki do rozmów oraz oprawę spotkania zapewniło polskie biuro Cypryjskiej organizacji Turystycznej.
Po rozmowach, w trakcie których można było zapoznać się z ofertą cypryjskich hotelarzy, nastąpiła prezentacja destynacji zawierająca aktualne informacje niezbędne dla turystów. Po części oficjalnej goście wzięli udział w Wieczorze Cypryjskim z muzyką na żywo oraz kolacją przygotowaną przez cypryjskiego kucharza Michalisa Hadjipavlou.
Jak wyjaśnia Marzena Henszel, dyrektor Cypryjskiej Organizacji Turystycznej, w ubiegłym sezonie znacznie wzrosło zainteresowanie Polaków wyjazdami na Cypr. Liczba turystów z Polski wzrosła nawet o 50%. Wzrosła dostępność oferty w biurach podróży, spadły cen, pojawiły bezpośrednie połączenia tanimi liniami: Wizz Airem i Ryanairem. Cypr pragnie więc zintensyfikować działania promocyjne na naszym rynku.
Roadshow dla agentów był właśnie jednym z takich działań. Zainteresowanie ze strony polskiej branży było bardzo duże, w Warszawie na spotkaniach B2B pojawiło się kilkudziesięciu agentów. Ze względu na skąpą liczbę reprezentantów branży z Cypru, do rozmów ustawiać się trzeba było w kolejkach.
Zainteresowanie Cyprem ma szanse wzrosnąć jeszcze bardziej, ze względu na to, iż z uwagi na niepewną sytuację geopolityczną touroperatorzy szukają alternatywnych kierunków do swojej oferty. Cypr chce więc przeznaczyć większe środki na promocję, zerwać z funkcjonującym wśród Polaków przekonaniem, że należy do drogich kierunków wakacyjnych i wykorzystać szanse marketingowe związane z tym, że w 2017 roku Pafos zostanie Europejską Stolicą Kultury.
POWIĄZANE WPISY
29 listopada 2023
Rainbow: zimą ciepłe kraje odwiedzi blisko 180 tys. turystów
W Rainbow zakończyły się pierwsze loty do wszystkich egzotycznych miejsc na zimę 2023/24.…
0 Komentarzy2 Minuty
27 listopada 2023
Atrakcyjna Mołdawia na wyciągnięcie ręki
Mołdawia jest jednym z nielicznych miejsc w Europie, które nadal pozostawia wiele do…
0 Komentarzy6 Minuty
25 listopada 2023
Prawie 80 mln euro inwestycji w ośrodki narciarskie Słowenii
76,5 mln euro przeznaczono na poprawę infrastruktury i rozszerzenie całorocznej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
20 listopada 2023
W Trentino zaczął się sezon narciarski. Ubiegłej zimy największym rynkiem była Polska
W ubiegły weekend rozpoczął się sezon narciarski w Trentino. Czy w tym roku Polacy także…
0 Komentarzy4 Minuty
17 listopada 2023
Kiwi.com: tej zimy podróżnicy z Polski stawiają na Tajlandię i Indie
Mimo pory deszczowej, Azja jest dostępna praktycznie przez cały rok. Jednak wielu…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2023
Westminster Abbey głównym motywem Tatrzańskiej Świątyni Lodowej na Hrebienku
Najpopularniejsza zimowa atrakcja Tatr Wysokich – Tatrzańska Świątynia Lodowa – otwiera…
0 Komentarzy5 Minuty
14 listopada 2023
Saksonia – kraj na miarę światową
Od lat Saksonia jest uważana za jeden z najciekawszych w Europie kierunków podróży…
0 Komentarzy5 Minuty
8 listopada 2023
Ras Al Khaimah i Oman nawiązują partnerstwo w celu rozwijania produktów turystycznych
Urząd ds. Promocji i Rozwoju Emiratu Ras Al Khaimah (RAKTDA) ogłosił zawarcie…
0 Komentarzy3 Minuty
7 listopada 2023
Visit Hungary wznawia działania w Polsce. W 2023 Polska drugim największym rynkiem turystycznym dla Węgrów
Jeszcze przed pandemią Polska była dla Węgrów szóstym największym rynkiem turystyki…
0 Komentarzy3 Minuty