Cypr stawia na promocję w Polsce

Cypryjska Organizacja Turystyczna zorganizowała spotkania dla przedstawicieli branży turystycznej. Odbyły się one w Warszawie, Poznaniu i Katowicach.
Polscy agenci turystyczni i organizatorzy turystyki mieli okazję spotkać się z przedstawicielami cypryjskiej branży turystycznej podczas workshopów B2B organizowanych w różnych miastach Polski, w tym w Warszawie, a także Poznaniu i w Katowicach. Warunki do rozmów oraz oprawę spotkania zapewniło polskie biuro Cypryjskiej organizacji Turystycznej.
Po rozmowach, w trakcie których można było zapoznać się z ofertą cypryjskich hotelarzy, nastąpiła prezentacja destynacji zawierająca aktualne informacje niezbędne dla turystów. Po części oficjalnej goście wzięli udział w Wieczorze Cypryjskim z muzyką na żywo oraz kolacją przygotowaną przez cypryjskiego kucharza Michalisa Hadjipavlou.
Jak wyjaśnia Marzena Henszel, dyrektor Cypryjskiej Organizacji Turystycznej, w ubiegłym sezonie znacznie wzrosło zainteresowanie Polaków wyjazdami na Cypr. Liczba turystów z Polski wzrosła nawet o 50%. Wzrosła dostępność oferty w biurach podróży, spadły cen, pojawiły bezpośrednie połączenia tanimi liniami: Wizz Airem i Ryanairem. Cypr pragnie więc zintensyfikować działania promocyjne na naszym rynku.
Roadshow dla agentów był właśnie jednym z takich działań. Zainteresowanie ze strony polskiej branży było bardzo duże, w Warszawie na spotkaniach B2B pojawiło się kilkudziesięciu agentów. Ze względu na skąpą liczbę reprezentantów branży z Cypru, do rozmów ustawiać się trzeba było w kolejkach.
Zainteresowanie Cyprem ma szanse wzrosnąć jeszcze bardziej, ze względu na to, iż z uwagi na niepewną sytuację geopolityczną touroperatorzy szukają alternatywnych kierunków do swojej oferty. Cypr chce więc przeznaczyć większe środki na promocję, zerwać z funkcjonującym wśród Polaków przekonaniem, że należy do drogich kierunków wakacyjnych i wykorzystać szanse marketingowe związane z tym, że w 2017 roku Pafos zostanie Europejską Stolicą Kultury.
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2025
Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dubai Airshow 2025: Emirates prezentują nowe technologie i produkty
Emirates zaprezentują na Dubai Airshow 2025 nowe technologie i rozwiązania, które mają…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
World Travel Awards wyróżnia Portugalię jako najlepszy kierunek w Europie
Podczas 32. gali World Travel Awards 2025 w Forte Village Resort na Sardynii Portugalię…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Raport Registradores de España: Polacy wciąż aktywni na rynku nieruchomości w Hiszpanii
Hiszpania pozostaje atrakcyjnym kierunkiem dla zagranicznych inwestorów, w tym Polaków. W…
0 Komentarzy2 Minuty










