Criteo Engine usprawnia pracę marketerów turystycznych
Criteo, firma technologiczna działająca w branży marketingu wydajnościowego, ogłosiła duże uaktualnienie silnika reklamowego, które umożliwi firmom docieranie do klientów w oparciu o kwotę, jaką prawdopodobnie są w stanie wydać na rezerwacje podróży i usług wakacyjnych.
Silnik Criteo Engine przypisuje teraz każdemu internaucie przewidywaną wartość rezerwacji, kalkulowaną w oparciu o szeroki zakres danych. Wartość ta brana jest pod uwagę podczas licytacji reklamy. Te dodatkowe informacje pozwalają osobom odpowiedzialnym za marketing stron internetowych z branży Travel, np. linii lotniczych, hoteli czy działających online agencji podróży, skupić się na wykorzystaniu budżetów do zdobycia najbardziej cennych klientów – takich, którzy z największym prawdopodobieństwem dokonają zakupu. Dane pozwalają także optymalizować kampanie w celu zwiększenia przychodów online przy danym koszcie sprzedaży. Aktualizacja silnika została już wprowadzona u ponad 300 klientów na całym świecie, zwiększając ich całkowitą wartość rezerwacji średnio o 20 procent.
Najnowsze wydanie silnika Criteo automatycznie ocenia chęć dokonania rezerwacji przez klienta oraz prawdopodobną wartość zakupu, indywidualnie dla każdego wyświetlenia reklamy. W trakcie ewaluacji, Criteo Engine bierze pod uwagę szereg danych, takich jak wzorce nawigacji po stronie, cel podróży czy dane wprowadzane na stronie w trakcie wyszukiwania rezerwacji. Wszystkie dane przetwarzane są w czasie rzeczywistym, dzięki czemu silnik Criteo jest w stanie optymalizować wydatki reklamowe przez skupienie się na odpowiednim użytkowniku; identyfikując najlepszy moment do wyświetlenia reklamy i adaptując się do sezonowości podróży w każdym kraju.
Dodatkowo, firma Criteo wprowadziła nowy zestaw layoutów reklamowych dla branży podróżniczej, przygotowanych specjalnie pod kątem urządzeń mobilnych. Pomogą one zwłaszcza liniom lotniczym osiągnąć cele związane z efektywnością, pozostając w zgodzie z wszystkimi regulacjami prawnymi.
Jonathan Wolf, Chief Product Officer at Criteo, powiedział: „Branża Travel posiada jedno z najbardziej rozmyślnych audytoriów online, decyzje zakupowe najczęściej poprzedzone są szerokim researchem na różnych urządzeniach, często na wielu różnych stronach internetowych. Usprawniając silnik Criteo skupiliśmy się na tej branży. Reklamodawcy są teraz w stanie dotrzeć do klientów, którzy na wakacje są skłonni wydać więcej, a zmniejszyć wydatki reklamowe na tych, u których wartość rezerwacji będzie niższa. W rezultacie nasi kliencie z branży Travel na całym świecie obserwują średnio 20-proc wzrost wartości rezerwacji uzyskanej dzięki marketingowi Criteo.”
Gretlies Ringe, Senior Campaign Manager Marketing, TUIfly.com, dodał: „Dzięki uruchomieniu Criteo-COS-Optimizer – funkcji, która zwiększa prawdopodobieństwo konwersji opierając się na danych, takich jak czas podróży czy długość okresu od rezerwacji do usługi – byliśmy w stanie zoptymalizować KPI naszych kampanii. W rezultacie obniżyliśmy koszt sprzedaży o 29 proc. a CPO – o 10 proc. Dodatkowo, zwiększyliśmy wskaźnik konwersji o 11 proc. Dzięki temu, że Criteo regularnie dostarcza nowe funkcje i możliwości pomagające w optymalizacji naszych wysiłków związanych z reklamą display obserwujemy ciągły wzrost naszej efektywności.”
Z kolei Andrew Booth, Chief Revenue Officer w LateRooms.com, ocenił: „Usprawniony silnik Criteo przeniósł nasze kampanie na wyższy poziom i umożliwił nam budowanie głębszych relacji z klientami. Jako, że zmierzamy do interakcji na żywo z naszymi klientami, zrozumienie wzorców wydatków oznacza, że możemy zaproponować bardziej odpowiednią ofertę co w rezultacie prowadzi do istotnego zwiększenia KPI.”
www.criteo.com
POWIĄZANE WPISY
5 sierpnia 2025
Itaka rozpoczyna sprzedaż oferty LATO 2026
Z początkiem sierpnia biuro podróży Itaka uruchomiło przedsprzedaż oferty na sezon letni…
0 Komentarzy3 Minuty
1 sierpnia 2025
Rainbow prezentuje ofertę lato 2026: nowe kierunki i udogodnienia dla rodzin z dziećmi
Rainbow zapowiada rozszerzenie oferty na sezon lato 2026. Pomimo trwającego jeszcze…
0 Komentarzy4 Minuty
29 lipca 2025
Rainbow podsumowuje urlopowe wybory Polaków
Wakacje to dla wielu Polaków czas nie tylko odpoczynku, ale także okazja do odkrywania…
0 Komentarzy4 Minuty
29 lipca 2025
Nowy kierunek w ofercie Rainbow: Z Gdańska polecimy do Agadiru
Maroko utrzymuje silną pozycję wśród ulubionych kierunków wakacyjnych Polaków. W 2024…
0 Komentarzy3 Minuty
25 lipca 2025
Anex Tour uruchamia program dla partnerów – Anex Pro
Anex Tour Poland uruchomił nowy projekt Anex Pro - Biura Partnerskie, którego celem jest…
0 Komentarzy1 Minuty
11 sierpnia 2025
Kiwi.com udostępnia serwer MCP do wyszukiwania lotów przez agentów AI
Firma Kiwi.com, we współpracy z partnerem technologicznym AIpic, udostępniła serwer MCP…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
HONOR i eSky prezentują fotograficzny przewodnik dla podróżników
HONOR i eSky.pl rozpoczęły wspólną kampanię skierowaną do podróżników, łączącą…
0 Komentarzy2 Minuty
6 sierpnia 2025
eSky: Śródziemnomorskie kierunki nadal dostępne w ofercie last minute
Z analizy przeprowadzonej przez internetowe biuro podróży eSky.pl wynika, że Polacy wciąż…
0 Komentarzy4 Minuty
5 sierpnia 2025
Miesiąc miodowy z Rainbow. Nowa oferta kierowana do par
Biuro podróży Rainbow zaprezentowało szeroką i zróżnicowaną ofertę dedykowaną nowożeńcom…
0 Komentarzy3 Minuty
5 sierpnia 2025
Itaka rozpoczyna sprzedaż oferty LATO 2026
Z początkiem sierpnia biuro podróży Itaka uruchomiło przedsprzedaż oferty na sezon letni…
0 Komentarzy3 Minuty
1 sierpnia 2025
Rainbow prezentuje ofertę lato 2026: nowe kierunki i udogodnienia dla rodzin z dziećmi
Rainbow zapowiada rozszerzenie oferty na sezon lato 2026. Pomimo trwającego jeszcze…
0 Komentarzy4 Minuty
29 lipca 2025
Rainbow podsumowuje urlopowe wybory Polaków
Wakacje to dla wielu Polaków czas nie tylko odpoczynku, ale także okazja do odkrywania…
0 Komentarzy4 Minuty
29 lipca 2025
Nowy kierunek w ofercie Rainbow: Z Gdańska polecimy do Agadiru
Maroko utrzymuje silną pozycję wśród ulubionych kierunków wakacyjnych Polaków. W 2024…
0 Komentarzy3 Minuty
25 lipca 2025
Anex Tour uruchamia program dla partnerów – Anex Pro
Anex Tour Poland uruchomił nowy projekt Anex Pro - Biura Partnerskie, którego celem jest…
0 Komentarzy1 Minuty
11 sierpnia 2025
Kiwi.com udostępnia serwer MCP do wyszukiwania lotów przez agentów AI
Firma Kiwi.com, we współpracy z partnerem technologicznym AIpic, udostępniła serwer MCP…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
HONOR i eSky prezentują fotograficzny przewodnik dla podróżników
HONOR i eSky.pl rozpoczęły wspólną kampanię skierowaną do podróżników, łączącą…
0 Komentarzy2 Minuty
6 sierpnia 2025
eSky: Śródziemnomorskie kierunki nadal dostępne w ofercie last minute
Z analizy przeprowadzonej przez internetowe biuro podróży eSky.pl wynika, że Polacy wciąż…
0 Komentarzy4 Minuty
5 sierpnia 2025
Miesiąc miodowy z Rainbow. Nowa oferta kierowana do par
Biuro podróży Rainbow zaprezentowało szeroką i zróżnicowaną ofertę dedykowaną nowożeńcom…
0 Komentarzy3 Minuty
5 sierpnia 2025
Itaka rozpoczyna sprzedaż oferty LATO 2026
Z początkiem sierpnia biuro podróży Itaka uruchomiło przedsprzedaż oferty na sezon letni…
0 Komentarzy3 Minuty