Brytyjscy touroperatorzy spotykają się we Wrocławiu
Od 21 do 24 listopada 2019 roku we Wrocławiu spotkają się przedstawiciele Stowarzyszenia Niezależnych Touroperatorów AITO (The Association of Independent Tour Operators). Coroczna konferencja AITO to największe wydarzenie brytyjskiej branży turystycznej. Gromadzi nie tylko samych delegatów stowarzyszenia operatorów turystycznych, którzy specjalizują się w tematycznych pakietach wakacyjnych, ale także kilkudziesięciu wpływowych dziennikarzy (łącznie ok. 150 osób).
Wybór lokalizacji na organizację konferencji to nie tylko wyróżnienie dla miasta goszczącego, ale przede wszystkim unikalna szansa do nawiązania kontaktów biznesowych i tym samym uzyskania możliwości wprowadzenia swojego produktu na rynek brytyjski oraz jego szerokiej promocji. Co roku o miano gospodarza walczy kilka miast, zarówno z Europy, jak i całego świata (w zeszłym roku konferencja odbyła się w Zjednoczonych Emiratach Arabskich). Tym bardziej cieszy wybór Wrocławia na miejsce wydarzenia.
Uczestnicy będą nie tylko brać udział w sesjach plenarnych, ale także spotkają się z polską branżą turystyczną, wezmą udział w siedmiu wycieczkach tematycznych po Wrocławiu, jak również zapoznają się z bogatą ofertą kulinarną miasta poprzez udział w tzw. Dine Arounds, którego partnerami są znane wrocławskie restauracje.
Iwona Białobrzycka, dyrektor ZOPOT w Londynie, powiedziała: „Przyjazd brytyjskich touroperatorów to ogromna szansa Polski na dotarcie z ofertą turystyczną do nowych klientów. Polska ma wiele do zaoferowania zagranicznym turystom, zwłaszcza w kontekście turystyki miejskiej oraz kulturowej, która cieszy sie na Wyspach dużym powodzeniem.”
Przedstawicielka AITO, Gemma Antrobus, dodała: „Agenci AITO i ich klienci pokochają Wrocław, niezależnie od tego, czy szukają zabytków i gotyckiej architektury, pięknych ogrodów i pałaców, teatrów i festiwali, czy tętniącego nocnym życiem miasta”.
Partnerami wydarzenia są: Miasto Wrocław, Polska Organizacja Turystyczna, Convention Bureau – Wrocław, Muzeum Architektury, Winnica Adoria, Browar Stu Mostów, Restauracja Jasna, Restauracja Pod Fredrą, Hint Food&Drinks, Restauracja Art, Restauracja Lwia Brama2, Menu Motto.
POWIĄZANE WPISY
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
Biura podróży – duża podaż i mocny złoty przyhamowały wzrost cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
11 kwietnia 2024
Rainbow Złotym Partnerem XIV edycji Forum Promocji Turystycznej
W trakcie Forum prezes zarządu Rainbow Tours Maciej Szczechura będzie mówił o kwestiach…
0 Komentarzy11 Minuty
9 kwietnia 2024
Ryanair: nowe zasady współpracy z partnerami. Touroperatorzy nie muszą się martwić o zwrot w razie odwołania lotu
Trwają negocjacje Ryanaira w sprawie współpracy z kolejnymi partnerami branżowymi. Jak…
0 Komentarzy9 Minuty