Blog Grecosa nagrodzony

„Grecja na żywo”, blog tworzony przez pracowników Grecosa, znalazł się ponownie w gronie laureatów konkursu Power of Content Marketing.
Prestiżowe wyróżnienie branży marketingowej zostało przyznane touroperatorowi w kategorii „Portal tematyczny dla klientów”. Nagroda dla www.grecjanazywo.pl jest w tej edycji konkursu jedyną dla firmy z branży turystycznej.
Power of Content Marketing Awards (początkowo pod nazwą Szpalty Roku) jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jury konkursu tworzą eksperci content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa. Specjaliści oceniają nadsyłane prace i przyznają złote, srebrne i brązowe odznaczenia.
Blog „Grecja na żywo” zdobył Brąz w kategorii „Portal tematyczny dla klientów”
Jury przyznało też Złoto – dla technologicznego LenovoZone. Celem konkursu – według organizatorów Power of Content Marketing – jest „upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich”.
Za bardzo ciekawy projekt, estetyczne i nowoczesne wykonanie oraz zachęcające do podróżowania myślami zdjęcia” – tak brzmiała argumentacja wyróżnienia dla „Grecji na żywo”, gdy rok temu blog został nagrodzony dwoma Złotami, także w kategorii „Content marketing – turystyka”.
Bogna Jaśkowiak, dyrektor marketingu w Grecosie, powiedziała: „Ponowne wyróżnienie, i to w tak prestiżowej, otwartej na różne branże kategorii, potwierdza wysoką ocenę bloga tworzonego przez pasjonatów Grecji. „Grecja na żywo” to jedyny tak rozbudowany blog touroperatora dotyczący jednego kraju (Grecji). Tworzymy go siłami zespołu Działu Marketingu, przy ogromnym udziale naszych kolegów. Unikalność bloga budują z zaangażowaniem prawdziwi grekomaniacy: rezydenci, piloci i animatorzy Grecosa, ale też nasi klienci i przyjaciele marki.
Dzięki blogowi promujemy grecką filozofię siga-siga. To jeden z kilku naszych kanałów wykorzystanych do kampanii ukazującej styl życia Greków, wspieranej przez kanały social media i przez działania zewnętrzne. Wpisy „Wymarzona podróż poślubna” czy „Mamma Mia! – wakacje jak z filmu” sprawiają, że nie tylko klienci Grecosa przed wakacjami w Helladzie czytają i oglądają „Grecję na żywo”. Blog informuje i pokazuje zakątki i zwyczaje kraju najczęściej wybieranego przez Polaków na wakacje. Udostępniony do pobrania jest 50-stronicowy e-book z poradami dla osób podróżujących z dziećmi. Miejsce na własne relacje mają też czytelnicy.
Tak rozumiemy i realizujemy swoją misję popularyzowania mniej znanych twarzy Grecji, jako specjaliści od wielkich greckich wakacji.”
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










