Biuro turystyczne Rainbow Tours nagrodzone za kampanie reklamowe
6 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, Rainbow Tours odebrał 2 statuetki w konkursie Effie Awards 2014. Srebrne Effie za kampanię “Zwierzaki” -Lato 2014 oraz Brązowe Effie za kampanię „ Prawdziwa Egzotyka”-Egzotyka 2013/14.
Srebrne Effie trafiło do Rainbow Tours za kampanię „Zwierzaki” – Lato 2014. W reklamach pokazane zostały wakacje w każdym gatunku, dopasowane do potrzeb danej osoby – ponieważ każdy konsument to inne „wakacyjne zwierzę”. W zbudowaniu klimatu bardzo pomógł głos Krystyny Czubówny, głos doskonale znany z filmów przyrodniczych.
„Prawdziwa egzotyka…to coś, czego nie widziałeś…”- Celem tej kampanii było umocnienie wizerunku touroperatora, jako lidera w dziedzinie organizowania wycieczek egzotycznych, który ma w swojej ofercie największy wybór miejsc i sposobów na spędzenie urlopu. „Prawdziwa egzotyka” została doceniona przez jury i zdobyła Brązowe Effie.
W jednym i drugim przypadku kampania obejmowała: ogólnopolską telewizję, internet, radio, materiały BTL w salonach Rainbow Tours, oraz w sieci sprzedaży na terenie całego kraju, narzędzia direct mail, działania ambientowe. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym. Strategię komunikacji Rainbow Tours oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji, przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Blueway Com
Do tegorocznej edycji Effie Awards reklamodawcy zgłosili 170 kampanii. Effie to jedyny tak prestiżowy konkurs marketingowy na świecie, zorganizowany po raz pierwszy w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Idea konkursu dopuszcza tylko te projekty, w których wszystkie kluczowe narzędzia marketingu oraz współpraca pomiędzy agencją reklamową a klientem osiągają najlepszą efektywność komunikacyjną oraz wysokie wyniki biznesowe.
POWIĄZANE WPISY
3 października 2024
Zmiany w Turystycznym Funduszu Pomocowym. Pożyczki będą zastąpione bezpośrednimi wypłatami
Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) czeka istotna zmiana. Nowelizacja ustawy zakłada, że…
0 Komentarzy5 Minuty
2 października 2024
Anex Tour przedstawia nowy kierunek w ofercie Emiraty Arabskie
Podczas business brunchu zorganizowanego w Raffles Europejski Warsaw Anex oficjalnie…
0 Komentarzy2 Minuty
1 października 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 znowu w dół
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
1 października 2024
Piotr Chojnowski nowym szefem produktu w Nekera
1 października 2024 roku Piotr Chojnowski objął stanowisko Product Development Director w…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych w 2025 roku znowu w dół
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
23 września 2024
Join UP! Polska wesprze powodzian z południowej Polski
W odpowiedzi na trudną sytuację osób dotkniętych powodzią w południowej Polsce…
0 Komentarzy4 Minuty
23 września 2024
Itaka świętuje otwarcie 200. salonu firmowego. W planach kolejne trzy lokalizacje
Itaka otworzyła 200. salon firmowy, znajdujący się w Gliwicach w Parku Handlowym Arena. W…
0 Komentarzy1 Minuty
20 września 2024
Onholidays Polska wspiera klientów dotkniętych powodzią na południu kraju
Biuro podróży Onholidays Polska, w odpowiedzi na trudną sytuację osób zamieszkujących…
0 Komentarzy1 Minuty
19 września 2024
Itaka wychodzi naprzeciw potrzebom klientów dotkniętych powodzią
W związku z sytuacją powodziową na południu Polski i niewątpliwą tragedią, której…
0 Komentarzy1 Minuty