Biuro Promocji Porto i Północnej Portugalii z nagrodą Marketeer Awards 2022
W ostatnich dniach w Lizbonie odbył się finał 14. edycji konkursu Marketeer Awards, podczas którego Biuro Promocji Porto i Północnej Portugalii było jednym z ośmiu finalistów w kategorii Turystyka – Destynacja i otrzymało główną nagrodę.
“Nagroda potwierdza, po raz kolejny, uznanie dla marki Porto e Norte w kontekście krajowym i międzynarodowym oraz dla efektywności działań w celu przyciągnięcia ruchu turystycznego” – powiedział Pedro Martins, prezes Turismo do Porto e Norte de Portugal.
Do otrzymania nagrody przyczyniły się nie tylko wielokrotnie nagradzane kampanie promocyjne „Porto and the North of Portugal are awaking”, „Feel the Call” i „The Majestic Adventures of Ofelia de Souza”, ale także doskonały wysiłek promocyjny wszystkich instytucji branży turystycznej regionu, które realizują, ze świetnym skutkiem, plan promocji regionu. Plan ten w pierwszym półroczu obejmował ponad sto działań promocyjnych, które w maju wpłynęły na wzrost liczby noclegów o 7,3 proc. i 10 proc., wzrost przychodów o 23,4 proc. oraz wzrost o 18,2 proc. w średniej długości pobytu.
Konkurs Marketeer Awards ma na celu nagrodzenie marek z różnych obszarów działalności za najlepsze wyniki w kraju w dziedzinie marketingu, reklamy i komunikacji. W konkursie przyznawane są nagrody w 32 kategoriach i cztery nagrody specjalne.
POWIĄZANE WPISY
2 lutego 2023
Alfred Wagner prezesem Wrocławskiej Organizacji Turystycznej
31 stycznia Agnieszka Szymerowska złożyła rezygnację z funkcji prezesa zarządu…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Hotel Nobu zostanie otwarty w Ras Al Khaimah
Wielkoformatowa inwestycja na wyspie Marjan o łącznej powierzchni 70 tys. metrów…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Tatry Super Ski z promocją na wybrane skipassy
Największy projekt narciarskiej w Polsce – Tatry Super Ski – 30 stycznia ruszył z kolejną…
0 Komentarzy3 Minuty
31 stycznia 2023
Wakacje.pl: prezes UOKiK się pomylił, nie wpływamy na wysokość cen
Wakacje.pl S.A. wydały oświadczenie w związku z dzisiejszym komunikatem Urzędu Ochrony…
0 Komentarzy1 Minuta
30 stycznia 2023
Zysk netto Ryanaira w III kwartale 2022 wyniósł 211 mln euro
Ryanair ogłosił dziś (30 stycznia) osiągnięty zysk netto za trzeci kwartał w wysokości…
0 Komentarzy5 Minuty
30 stycznia 2023
Travelplanet.pl: w minionym roku wakacje zdrożały o ponad 18 proc. w porównaniu do 2021
Travelplanet.pl przygotował Raport Podróznika na podstawie zarezerwowanych wakacji, który…
0 Komentarzy8 Minuty
30 stycznia 2023
PHH promuje model prognostyczny dla branży hotelarskiej
Projekt z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, przygotowany przez studentów UMK, pod…
0 Komentarzy1 Minuty
30 stycznia 2023
Travelist.pl: portal w 2022 dotarł do niemal 24 mln użytkowników
Travelist.pl znalazł się na pierwszym miejscu rankingu „TOP 15 brandów online” w…
0 Komentarzy4 Minuty
30 stycznia 2023
Ferie w bydgoskich Młynach Rothera
Postindustrialny budynek w samym sercu Bydgoszczy zaprasza do podziwiania panoramy…
0 Komentarzy3 Minuty