Bezpłatny dostęp do Bidroom dla właścicieli kart Visa

Visa ogłosiła rozpoczęcie trzyletniej współpracy z platformą do rezerwacji hoteli Bidroom. Za jej sprawą Europejscy właściciele kart Visa mogą korzystać z serwisu bezpłatnie przez 6 miesięcy.
W odpowiedzi na coraz większe zapotrzebowanie konsumentów na usługi internetowych platform turystycznych (OTA), Bidroom oferuje możliwość rezerwacji pokoi hotelowych w konkurencyjnych stawkach. Serwis współpracuje z hotelami jako prywatny i bezpośredni kanał rezerwacyjny oparty na zasadzie 0 proc. prowizji, dzięki której są one w stanie zaoferować zarejestrowanym użytkowników 5-25 proc. zniżki na ceny pokoi (w porównaniu do cen oferowanych przez znane platformy rezerwacyjne).
Europejscy użytkownicy Visa mogą się zarejestrować na visa.bidroom.com, żeby korzystać z serwisu przez 6 darmowych miesięcy, uzyskując dostęp do ponad 120,000 hoteli i apartamentów na całym świecie. Po sześciomiesięcznym okresie próbnym będą mogli uzyskać dostęp do platformy subskrypcyjnej Bidroom po obniżonej cenie 29,50 euro za rok.
Mike Lemberger, Senior Vice President Products and Solutions w Visa Europe, powiedział: “Nasz ludzki apetyt na podróżowanie po świecie nieustannie rośnie. Na bieżąco szukamy rozwiązań, które ułatwią i wzbogacą turystykę właścicielom kart Visa. Dlatego jesteśmy zadowoleni, że możemy udostępnić europejskim właścicielom kart Visa dostęp do alternatywngo serwisu do rezerwacji hoteli, jakim jest Bidroom.”
Aby skorzystać z 6 miesięcy darmowego dostępu do serwisu, należy potwierdzić możliwość rejestracji, podając swój numer karty Visa na visa.bidroom.com. Właściciele kart objętych ofertą natychmiastowo przejdą na stronę utworzenia konta.
Michael Ros, prezes Bidroom.com, dodał: „Jesteśmy dumni, że Visa chce wspierać podróżników na całym świecie, zachęcając ich do skorzystania z naszej platformy. To sukces dla całej branży turystycznej. Nasze założenie wykluczenia prowizji od rezerwacji nie tylko pozwala zaoszczędzić na podróżach, ale też zwiększa zyski naszych hotelarzy. Dzięki temu mogą się skupić na podnoszeniu jakości obsługi gości.”
POWIĄZANE WPISY
24 listopada 2025
IGHP: Październik przyniósł stabilne wyniki w polskich hotelach
Obłożenie hoteli w Polsce w październiku 2025 roku utrzymało się na stabilnym poziomie, a…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2025
Otwarto nowy najwyższy hotel na świecie – Ciel Dubai Marina
15 listopada 2025 roku oficjalnie otwarto Ciel Dubai Marina, należący do Vignette…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
Hotel Mercure Warszawa Centrum zorganizował wernisaż „Konie, Byki, Limeryki”
Hotel Mercure Warszawa Centrum zorganizował wernisaż zatytułowany „Konie, Byki,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
TRIBE współpracuje z ASP Wrocław i MIXD w projekcie edukacyjnym dla studentów
TRIBE ogłasza rozpoczęcie projektu edukacyjnego „Exploring TRIBE” realizowanego we…
0 Komentarzy2 Minuty
12 listopada 2025
Arche otworzy hotel Metalowiec w Muszynie
Arche SA przygotowuje otwarcie nowego hotelu w Muszynie. Arche Metalowiec Muszyna,…
0 Komentarzy2 Minuty
7 listopada 2025
Mazury bez tłumów: Karwica przyciąga miłośników ciszy i natury
Coraz więcej Polaków wybiera Mazury zamiast zagranicznych kurortów, szukając ciszy,…
0 Komentarzy6 Minuty
6 listopada 2025
Accor podsumowuje wyniki za trzeci kwartał 2025 roku
Grupa Accor poinformowała o wzroście przychodów w trzecim kwartale 2025 roku o 3,1 proc.…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2025
GRIFID Hotels prezentuje pięciogwiazdkowy hotel Noa w Złotych Piaskach
Grupa GRIFID Hotels prezentuje swój najnowszy obiekt - pięciogwiazdkowy hotel GRIFID Noa,…
0 Komentarzy2 Minuty










