Avinash Kanti Teelock nowym dyrektorem Mauritius Tourism Promotion Authority

Avinash Kanti Teelock został nowym dyrektorem Mauritius Tourism Promotion Authority. Do jednej z najważniejszych instytucji promujących turystykę na wyspie wnosi ponad dekadę doświadczenia w hotelarstwie, międzynarodowe kompetencje i ambitną wizję rozwoju opartego na zrównoważeniu, innowacjach i globalnej współpracy.

Avinash Kanti Teelock wnosi do MTPA ponad dziesięć lat doświadczenia w sektorze turystyki i hotelarstwa oraz strategiczną wizję i dynamiczne podejście do zarządzania. Jego kariera obejmuje kierownicze funkcje w wiodących grupach hotelowych Mauritiusa. W latach 2017–2023 pełnił funkcję Key Account Managera w Attitude Hotels, odpowiadając za rozwój sprzedaży i budowanie międzynarodowych partnerstw. Wcześniej jako Cluster Sales Executive w Hilton Mauritius Resort & Spa koncentrował się na sprzedaży w segmencie MICE i klientach premium. Pierwsze doświadczenia zdobywał jako Sales and Marketing Executive w Beachcomber Hotels, gdzie rozwijał umiejętności w zakresie marketingu marki i kreowania pozytywnego doświadczenia gościa.

Avinash Kanti Teelock ukończył Uniwersytet w Manchesterze, uzyskując tytuł licencjata na kierunku Języki Współczesne, Biznes i Zarządzanie (język chiński). Biegle posługuje się językiem angielskim i francuskim oraz posiada zaawansowaną znajomość języka mandaryńskiego, co świadczy o jego dużym potencjale w zakresie współpracy z kluczowymi rynkami turystyki azjatyckiej.

„To zaszczyt służyć Mauritiusowi w tej roli. Moim celem jest wzmocnienie globalnej pozycji turystycznej naszego kraju poprzez promocję zrównoważonych, bogatych kulturowo i innowacyjnych doświadczeń podróżniczych” – komentuje Avinash Kanti Teelock.

Jako dyrektor MTPA, pan Teelock będzie kierował działaniami mającymi na celu umocnienie pozycji Mauritiusa jako wiodącej wyspy turystycznej, ze szczególnym naciskiem na zrównoważony rozwój, transformację cyfrową i dywersyfikację rynków.