Arabia Saudyjska promuje swoją ofertę w Europie. Roadshow STA w Polsce i Czechach

Saudi Tourism Authority wyrusza na roadshow w Czechach i Polsce, potwierdzając swoje zaangażowanie w tych europejskich rynkach. Wydarzenia odbędą się 25 lutego w Pradze i 26 lutego w Warszawie, gromadząc saudyjskie firmy DMC, czołowe hotele oraz kluczowych przedstawicieli branży turystycznej w celu budowania długoterminowych relacji i współpracy.
STA dostrzega potencjał Polski i Czech jako cennych rynków źródłowych dla saudyjskiej turystyki. Polska z dynamicznie rozwijającą się gospodarką i populacją liczącą ponad 36 mln, odnotowuje stały wzrost liczby wyjazdów turystycznych. Podobnie czescy podróżnicy słyną z zamiłowania do aktywnego i kulturowych podróży, co sprawia, że różnorodna oferta Arabii Saudyjskiej doskonale odpowiada ich zainteresowaniom.
Wśród saudyjskich partnerów, którzy potwierdzili udział w wydarzeniu, są m.in.: Al Hussam Tourism, GoZahid Destination Management, Saudi Silk Road, Shaden Hospitality Company, Rayna Arabia for Travel and Tourism i inni. Uczestnicy roadshow będą mieli okazję do bezpośrednich spotkań biznesowych, sesji networkingowych oraz paneli dyskusyjnych, które pogłębią wzajemne zrozumienie i stworzą nowe możliwości współpracy. Wydarzenia będą również platformą do zaprezentowania bogatej kultury i legendarnej saudyjskiej gościnności.
Oprócz aspektów biznesowych, roadshow będzie również okazją do poznania relacji podróżników, którzy już odwiedzili Arabię Saudyjską. Podzielą się swoją perspektywą i opiniami na temat różnorodnych atrakcji kraju – od zachwycającego wybrzeża Morza Czerwonego i historycznych obiektów wpisanych na listę UNESCO, po tętniące życiem miasta Rijad, Dżudda i AlUla.
„Naszym celem jest wzmocnienie partnerstw z polską i czeską branżą turystyczną, aby wspólnie rozwijać rynek i budować długoterminową współpracę” – powiedział Hazim Al Hazmi, prezes ds. Ameryk i Europy w Saudi Tourism Authority.
„Dostrzegamy rosnące zainteresowanie Polaków i Czechów nowymi, unikalnymi kierunkami podróży i wierzymy, że Arabia Saudyjska jest idealnym miejscem, aby spełnić ich oczekiwania. Ten roadshow to kluczowy krok w budowaniu długofalowych relacji i odkrywaniu nowych możliwości dla obu stron” – dodaje.
POWIĄZANE WPISY
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty










