Arabia Saudyjska promuje swoją ofertę w Europie. Roadshow STA w Polsce i Czechach

Saudi Tourism Authority wyrusza na roadshow w Czechach i Polsce, potwierdzając swoje zaangażowanie w tych europejskich rynkach. Wydarzenia odbędą się 25 lutego w Pradze i 26 lutego w Warszawie, gromadząc saudyjskie firmy DMC, czołowe hotele oraz kluczowych przedstawicieli branży turystycznej w celu budowania długoterminowych relacji i współpracy.
STA dostrzega potencjał Polski i Czech jako cennych rynków źródłowych dla saudyjskiej turystyki. Polska z dynamicznie rozwijającą się gospodarką i populacją liczącą ponad 36 mln, odnotowuje stały wzrost liczby wyjazdów turystycznych. Podobnie czescy podróżnicy słyną z zamiłowania do aktywnego i kulturowych podróży, co sprawia, że różnorodna oferta Arabii Saudyjskiej doskonale odpowiada ich zainteresowaniom.
Wśród saudyjskich partnerów, którzy potwierdzili udział w wydarzeniu, są m.in.: Al Hussam Tourism, GoZahid Destination Management, Saudi Silk Road, Shaden Hospitality Company, Rayna Arabia for Travel and Tourism i inni. Uczestnicy roadshow będą mieli okazję do bezpośrednich spotkań biznesowych, sesji networkingowych oraz paneli dyskusyjnych, które pogłębią wzajemne zrozumienie i stworzą nowe możliwości współpracy. Wydarzenia będą również platformą do zaprezentowania bogatej kultury i legendarnej saudyjskiej gościnności.
Oprócz aspektów biznesowych, roadshow będzie również okazją do poznania relacji podróżników, którzy już odwiedzili Arabię Saudyjską. Podzielą się swoją perspektywą i opiniami na temat różnorodnych atrakcji kraju – od zachwycającego wybrzeża Morza Czerwonego i historycznych obiektów wpisanych na listę UNESCO, po tętniące życiem miasta Rijad, Dżudda i AlUla.
„Naszym celem jest wzmocnienie partnerstw z polską i czeską branżą turystyczną, aby wspólnie rozwijać rynek i budować długoterminową współpracę” – powiedział Hazim Al Hazmi, prezes ds. Ameryk i Europy w Saudi Tourism Authority.
„Dostrzegamy rosnące zainteresowanie Polaków i Czechów nowymi, unikalnymi kierunkami podróży i wierzymy, że Arabia Saudyjska jest idealnym miejscem, aby spełnić ich oczekiwania. Ten roadshow to kluczowy krok w budowaniu długofalowych relacji i odkrywaniu nowych możliwości dla obu stron” – dodaje.
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
Costa Cruises stawia na partnerów. Polskie biura podróży wśród nagrodzonych
Costa Cruises zorganizowała dwa wydarzenia skierowane do partnerów branżowych i…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
GTS Poland uruchamia nowe zimowe połączenie z Warszawy do Monastyru
GTS Poland poszerza ofertę czarterów do Tunezji i od 25 grudnia 2025 roku uruchamia nowe…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty










