Amadeus wprowadza nową internetową platformę rezerwacyjną

Amadeus Selling Platform Connect to jedyna w branży, w pełni internetowa, profesjonalna platforma rezerwacyjna, która nie wymaga lokalnej instalacji i jest doskonale przystosowana do potrzeb klientów biur podróży.
Amadeus wykorzystał swoją wiedzę technologiczną i przy współpracy z kasjerami lotniczymi stworzył rozwiązanie, które dostosowuje się do zmieniających się wymagań, umożliwiając pracownikom biura podróży spełnienie oczekiwań podróżnych, przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów operacyjnych i wsparcia. Dzięki Amadeus Selling Platform Connect agenci mają dostęp do rezerwacji swoich klientów z dowolnego miejsca na świecie, za pośrednictwem wybranego urządzenia połączonego z internetem. Z platformy można korzystać po wpisaniu linku do przeglądarki internetowej i podaniu ID użytkownika oraz hasła, bez konieczności instalowania jakiegokolwiek oprogramowania na laptopie czy tablecie. Ta unikalna w branży cecha produktu znacząco zwiększa możliwości biznesowe biur podróży. Co więcej, wykorzystanie rezerwacyjnej platformy internetowej
oznacza także, że wszelkie aktualizacje i nowe funkcje są dostępne jednocześnie dla jej wszystkich użytkowników. Rozwiązanie dostarcza także szereg innowacyjnych funkcji, takich jak m.in. Cryptic Magic – funkcja, która automatycznie tłumaczy komendy, zamieniając je w graficznie zaprezentowane wyniki, a także inne udoskonalenia podnoszące wydajność. Nowy model nawigacji w Amadeus Selling Platform Connect umożliwia bezproblemową interakcję pomiędzy trybem graficznym a tekstowym platformy.
Rudy Daniello, director distribution product management, Amadeus IT Group powiedział: „Pomagamy kształtować przyszłość podróżowania, zapewniając naszym klientom rozwiązanie, które jest całkowicie zgodne z ich procesami i może być dostosowane do ich potrzeb biznesowych. Elastyczność aplikacji działającej online otwiera również cały szereg nowych możliwości dla agentów w zakresie mobilności, synchronizacji w całej sieci oraz redukcji kosztów technicznych. Nie możemy się doczekać, kiedy zobaczymy efekty migracji nowego rozwiązania w sieci.”
POWIĄZANE WPISY
6 listopada 2025
Travelist.pl z najdłuższą wyprzedażą w historii portalu – Black Month Sale 2025
Od 3 listopada do 2 grudnia portal rezerwacyjny Travelist.pl prowadzi akcję promocyjną…
0 Komentarzy2 Minuty
5 listopada 2025
Albania nowym kierunkiem w ofercie Itaki z Zielonej Góry
Biuro podróży Itaką ogłosiło uruchomienie nowego kierunku wakacyjnego z Portu Lotniczego…
0 Komentarzy1 Minuty
5 listopada 2025
Wakacje.pl: Wzrost rezerwacji na długi weekend listopadowy. Polacy stawiają na Egipt, Turcję i Cypr
Długi weekend z 11 listopada cieszy się dużym zainteresowaniem. Według danych Wakacje.pl…
0 Komentarzy4 Minuty
5 listopada 2025
ETI i Enter Air łączą siły. Pierwszy lot z Katowic do Hurghady już w listopadzie
Z początkiem sezonu zimowego ETI dołącza do grona partnerów Enter Air, oferując regularne…
0 Komentarzy1 Minuty
5 listopada 2025
eSky sprawdza, gdzie wypoczywają Polacy w listopadzie. Króluje Malta
Biuro podróży eSky.pl przygotowało zestawienie kierunków, które Polacy najczęściej…
0 Komentarzy3 Minuty
4 listopada 2025
Artur Makolągwa nowym marketing i e-commerce managerem w Exim Tours
Do zespołu Exim Tours dołączył Artur Makolągwa, obejmując stanowisko marketing i…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2025
Nekera: Austria utrzymuje pozycję lidera zimowych wyjazdów narciarskich Polaków
Nekera otwiera sezon zimowy 2025/26 w Austrii. Tegoroczna edycja Skiopening odbędzie się…
0 Komentarzy3 Minuty
4 listopada 2025
Rainbow pokazuje, jak świat wita Nowy Rok
Biuro podróży Rainbow przygotowało zestawienie najciekawszych i największych obchodów…
0 Komentarzy5 Minuty
3 listopada 2025
Skyscanner prezentuje najpopularniejsze kierunki na listopadowy city break
Jesień to czas, w którym coraz więcej podróżnych decyduje się na krótki, miejski…
0 Komentarzy2 Minuty










