Amadeus wprowadza nową internetową platformę rezerwacyjną

Amadeus Selling Platform Connect to jedyna w branży, w pełni internetowa, profesjonalna platforma rezerwacyjna, która nie wymaga lokalnej instalacji i jest doskonale przystosowana do potrzeb klientów biur podróży.
Amadeus wykorzystał swoją wiedzę technologiczną i przy współpracy z kasjerami lotniczymi stworzył rozwiązanie, które dostosowuje się do zmieniających się wymagań, umożliwiając pracownikom biura podróży spełnienie oczekiwań podróżnych, przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów operacyjnych i wsparcia. Dzięki Amadeus Selling Platform Connect agenci mają dostęp do rezerwacji swoich klientów z dowolnego miejsca na świecie, za pośrednictwem wybranego urządzenia połączonego z internetem. Z platformy można korzystać po wpisaniu linku do przeglądarki internetowej i podaniu ID użytkownika oraz hasła, bez konieczności instalowania jakiegokolwiek oprogramowania na laptopie czy tablecie. Ta unikalna w branży cecha produktu znacząco zwiększa możliwości biznesowe biur podróży. Co więcej, wykorzystanie rezerwacyjnej platformy internetowej
oznacza także, że wszelkie aktualizacje i nowe funkcje są dostępne jednocześnie dla jej wszystkich użytkowników. Rozwiązanie dostarcza także szereg innowacyjnych funkcji, takich jak m.in. Cryptic Magic – funkcja, która automatycznie tłumaczy komendy, zamieniając je w graficznie zaprezentowane wyniki, a także inne udoskonalenia podnoszące wydajność. Nowy model nawigacji w Amadeus Selling Platform Connect umożliwia bezproblemową interakcję pomiędzy trybem graficznym a tekstowym platformy.
Rudy Daniello, director distribution product management, Amadeus IT Group powiedział: „Pomagamy kształtować przyszłość podróżowania, zapewniając naszym klientom rozwiązanie, które jest całkowicie zgodne z ich procesami i może być dostosowane do ich potrzeb biznesowych. Elastyczność aplikacji działającej online otwiera również cały szereg nowych możliwości dla agentów w zakresie mobilności, synchronizacji w całej sieci oraz redukcji kosztów technicznych. Nie możemy się doczekać, kiedy zobaczymy efekty migracji nowego rozwiązania w sieci.”
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
Blisko 200 agentów na Wielkiej Gali Nekera: sukcesy, wyróżnienia i plany na przyszłość
Blisko 200 agentów turystycznych oraz partnerzy biznesowi i przedstawiciele mediów wzięli…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
eSky: Rośnie zainteresowanie zimowymi wyjazdami do Hiszpanii, Portugalii i Maroka
Polacy coraz częściej planują ferie zimowe poza krajem, wybierając kierunki o…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Malta w czołówce wyborów użytkowników eSky
Malta od lat przyciąga Polaków swoją historią, śródziemnomorskim klimatem i urokiem. W…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty










