Amadeus ułatwi Lufthansie obsługę klientów korporacyjnych

Linie lotnicze Lufthansa zostały pierwszym przewoźnikiem, który zdecydował się na wprowadzenie opatentowanej technologii Amadeus Altéa Corporate Recognition, która umożliwia liniom lotniczym lepsze rozpoznawanie klientów korporacyjnych w momencie dokonywania rezerwacji. Oznacza to, że mogą oni otrzymywać strategicznie dostosowane oferty na wszystkich etapach swojej podróży, podobnie jak indywidualni klienci podróżujący służbowo, co przekłada się na zwiększenie sprzedaży wśród klientów korporacyjnych oraz zapewnienie im lepszej obsługi. Dzięki automatycznemu rozpoznawaniu firmy, którą reprezentuje osoba podróżująca służbowo, personalizacja rozpoczyna się od momentu zarezerwowania lotu. To oznacza, że klienci korporacyjni mogą liczyć na preferencyjną obsługę już na etapie rezerwacji, zaś indywidualni klienci podróżujący służbowo są traktowani w wyjątkowy sposób na lotnisku, np. mają możliwość przyspieszonego przejścia przez kontrolę bezpieczeństwa.
Rozwiązanie Amadeus Altéa Corporate Recognition zapewnia liniom lotniczym możliwość automatycznego oferowania pakietów dopasowanych usług dodatkowych, które w pełni koncentrują się na potrzebach podróżnych biznesowych dotyczących np. bagażu czy preferencyjnych opcji miejsc. Dla Lufthansy oznacza to, że może zaoferować wachlarz usług, co przełoży się na wzrost popytu oraz zwiększenie lojalności klientów dzięki aktywnej koncentracji przewoźnika na dopasowaniu świadczonych usług do potrzeb klientów korporacyjnych.
Christian Tillmans, vice president global sales and aey Account management, Lufthansa, powiedział: „Podróżni korporacyjni stanowią kluczową grupę klientów dla globalnych sieci przewoźników, takich jak Lufthansa. Amadeus Altéa Corporate Recognition pozwala nam nie tylko utrzymać, lecz także zwiększać wartość dostarczaną zarówno klientom korporacyjnym, jak i osobom podróżującym służbowo. Wdrożenie tego rozwiązania to dla nas przełom, bowiem pozwala jeszcze lepiej dostosować ofertę do indywidulanych potrzeb klientów i zwiększyć ich satysfakcję, jednocześnie podnosząc wydajność.”
Julia Sattel, senior vice president airline IT, Amadeus, skomentowała: „Współcześni podróżni korporacyjni oczekują jeszcze bardziej spersonalizowanej obsługi niż pasażerowie podróżujący w celach wypoczynkowych. Rosnąca konkurencja ze strony niskokosztowych i hybrydowych przewoźników sprawia, że indywidualne podejście do każdego podróżnego jest kluczową kwestią. Rozwiązanie nie tylko przynosi korzyści indywidualnym podróżnym, lecz także pozwala liniom lotniczym zacieśnić relacje z kluczowymi klientami korporacyjnymi jako całością, co oznacza, że działy utrzymania klienta przewoźników mogą wykorzystywać narzędzie w sposób strategiczny.”
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Wizz Air otworzył szóstą bazę operacyjną w Polsce. 11 nowych tras z Lotniska Warszawa-Modlin
Dziś, 1 grudnia 2025 roku, linia lotnicza Wizz Air uruchomiła bazę operacyjną na Lotnisku…
0 Komentarzy2 Minuty
1 grudnia 2025
Zielona Góra-Babimost ma nową halę Non-Schengen
Lotnisko Zielona Góra-Babimost zakończyło kluczowy etap modernizacji, obejmujący m.in.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Enter Air i Coral Travel z nową umową czarterową na sezon 2026/2027
Enter Air podpisał z Coral Travel Poland umowę czarteru obejmującą współpracę w sezonie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Ryanair ogłasza ofertę Black Friday: drugi bilet za połowę ceny
Ryanair uruchomił wyprzedaż z okazji Black Friday, oferując promocję „drugi bilet za pół…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2025
Enter Air podsumowuje III kwartał 2025 roku
Przychody Enter Air po trzech kwartałach 2025 roku osiągnęły 2 422,8 mln zł, a EBITDA…
0 Komentarzy3 Minuty
28 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły nowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi
PLL LOT uruchomiły nowe sezonowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi w północnej…
0 Komentarzy2 Minuty









