Amadeus udostępnia taryfy biznesowe Ryanair’a

Firma Amadeus poinformowała o udostępnieniu w swoim globalnym systemie dystrybucji (GDS) taryfy Business Plus oferowanej przez linię lotniczą Ryanair.

W ten sposób pasażerowie łatwiej skorzystają z oferty dedykowanej podróżującym służbowo a przewoźnik zyska nowy kanał sprzedaży pozwalający skutecznie docierać do klientów biznesowych, zaś biura podróży poszerzą swoją ofertę.

Chcąc skuteczniej dotrzeć do klientów biznesowych Ryanair zdecydował się udostępnić swoją ofertę Business Plus w biurach podróży specjalizujących się w ich obsłudze. Dlatego nawiązał współpracę z Amadeus. Dzięki temu agenci turystyczni na całym świecie, w tym w Polsce, mogą już oferować klasę Ryanair Business Plus, zapewniającą wszystkie wymienione udogodnienia w cenie biletu.

Tim Howe Schroeder, dyrektor sprzedaży korporacyjnej w Ryanair, powiedział: „Pasażerowie biznesowi mają wystarczająco dużo spraw, o których muszą myśleć w czasie podróży służbowej. Naszym celem jest uproszczenie całego procesu rezerwacyjnego tak, aby mogli się oni skupić na tym, co dla nich najważniejsze, czyli na ich biznesie.”

Decius Valmorbida, wiceprezes Amadeus ds. Distribution Marketing, dodał: „W Amadeus zawsze koncentrujemy się na podwyższaniu satysfakcji podróżujących. Jednym ze sposobów, aby to osiągnąć, jest dostarczenie technologii, która pomaga liniom lotniczym takim jak Ryanair tworzyć dopasowane oferty, bardziej odpowiadające wymaganiom ich klientów. Współpracujemy również z najszerszą siecią biur podróży na świecie – żaden inny GDS nie może zaoferować lepszego dotarcia do klientów biznesowych.”

Około 67 proc. wszystkich rezerwacji w pierwszej klasie i w klasie biznes jest zakładanych w pośrednim kanale sprzedaży, czyli z pomocą agenta turystycznego. Jednocześnie, Amadeus to jedyny GDS z technologią Light Ticketing, która pozwala biurom podróży rezerwować rejsy przewoźników niskokosztowych i hybrydowych w ten sam sposób, jak w przypadku tradycyjnych linii lotniczych.