Amadeus i Hertz z nową umową
Przedsiębiorstwo The Hertz Corporation zawarło z firmą Amadeus umowę dotyczącą dystrybucji informacji o jego globalnej flocie samochodów na wynajem i stawkach, a także wdrożenia nowoczesnej technologii zapewniającej szybkość, efektywność i analizę danych.
Firma Amadeus poinformowała o podpisaniu nowej umowy z przedsiębiorstwem The Hertz Corporation. Na mocy tego dokumentu podróżni i biura podróży na całym świecie uzyskają dostęp do wszelkich zasobów firmy Hertz oferowanych pod należącymi do niej markami Hertz, Dollar, Thrifty i Firefly. Pracownicy biur podróży będą mieli łatwy dostęp do ok. 10 200 placówek korporacyjnych i franczyzowych firmy Hertz w Ameryce Północnej, Europie, na Karaibach, w Ameryce Łacińskiej, Afryce, na Bliskim Wschodzie, w Azji, Australii i Nowej Zelandii.
Hertz jest zarazem pierwszym przedsiębiorstwem zajmującym się wynajmem samochodów, które będzie korzystać z otwartej technologii za pośrednictwem standardu XML z myślą o elastyczniejszym oferowaniu opcji i funkcji.
Paweł Rek, Sales Director, Business Travel Agencies, CEE, powiedział: „Firmy Hertz i Amadeus od wielu lat intensywnie współpracują także na rynku polskim. Nasze wspólne działania koncentrowały się dotychczas na dostarczeniu naszym klientom agencyjnym oraz ich pasażerom najkorzystniejszych opcji wynajmu samochodów. Częste spotkania i rozmowy z kluczowymi partnerami pozwoliły nam zwiększyć świadomość oferty wynajmu samochodów Hertz na rynku. Bardzo cieszy nas, że dzięki technologii Amadeus oferta ta będzie jeszcze lepiej dopasowana do oczekiwań pasażerów.”
Peter Altmann, dyrektor ds. mobilności i ubezpieczeń w firmie Amadeus, dodał: „Amadeus stawia na swobodę wyboru. Naszym celem w obszarze mobilności jest wspieranie wypożyczalni samochodów w jak najbardziej dynamicznej personalizacji ich ofert, a także dystrybucja ich treści i stawek za pośrednictwem platformy Amadeus Travel Platform w precyzyjny, elastyczny i szybki sposób. Dzięki naszej zaawansowanej technologii Hertz może oferować podróżnym i biurom podróży najnowsze funkcje ze znacznie większą szybkością i elastycznością”.
W wyniku tej umowy Hertz uzyska dostęp do pakietu produktów Amadeus z zakresu mediów cyfrowych i analizy danych biznesowych, które pozwalają obniżyć koszty i zoptymalizować zarządzanie flotą.
Platforma Amadeus Revenue Integrity będzie przetwarzać rezerwacje Hertz w celu wykrywania potencjalnych rezerwacji powielonych i niewykorzystanych. Umożliwi to firmie Hertz zwalnianie zasobów, które nie zostaną wypożyczone, i ich ponowną sprzedaż.
POWIĄZANE WPISY
15 maja 2025
Rekordowa konferencja franczyzobiorców Wakacje.pl – ponad 300 osób na wyspie Kos
Na greckiej wyspie Kos odbyła się doroczna konferencja sieci franczyzowej Wakacje.pl, w…
0 Komentarzy3 Minuty
14 maja 2025
Rainbow prezentuje ofertę rejsów wycieczkowych na sezon zima 2025/2026
Biuro podróży Rainbow wprowadza do oferty 20 programów rejsowych na sezon zima 2025/2026.…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2025
eSky.pl: Ceny rodzinnych wakacji za granicą w 2025
Wakacyjny wypoczynek z dziećmi za granicą nie musi wiązać się z wysokimi kosztami. Jak…
0 Komentarzy5 Minuty
8 maja 2025
Ecco Travel zaprasza agentów na study tour do Nepalu
We wrześniu 2025 roku Ecco Travel zorganizuje study tour dla agentów, którego program…
0 Komentarzy2 Minuty
5 maja 2025
Itaka rozwija flotę transportową w Turcji na sezon letni 2025
Itaka rozwija flotę transportową w Turcji na sezon letni 2025. Nowoczesne autokary i…
0 Komentarzy1 Minuta
2 maja 2025
Austriackie warsztaty w Warszawie
24 kwietnia br. Austria Info zorganizowała warsztaty dla biur podróży. Austriackie…
0 Komentarzy1 Minuty
29 kwietnia 2025
Anex Tour nagradza najlepszych agentów
Anex Tour uhonorował swoich najlepszych agentów w Belek. Na ten rok celem jest 550 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
29 kwietnia 2025
Rainbow wprowadza do oferty rejs łączący Islandię i Grenlandię
Biuro podróży Rainbow wprowadza do oferty trzynastodniowy rejs łączący wizytę na Islandii…
0 Komentarzy1 Minuty