Amadeus i Hertz z nową umową
Przedsiębiorstwo The Hertz Corporation zawarło z firmą Amadeus umowę dotyczącą dystrybucji informacji o jego globalnej flocie samochodów na wynajem i stawkach, a także wdrożenia nowoczesnej technologii zapewniającej szybkość, efektywność i analizę danych.
Firma Amadeus poinformowała o podpisaniu nowej umowy z przedsiębiorstwem The Hertz Corporation. Na mocy tego dokumentu podróżni i biura podróży na całym świecie uzyskają dostęp do wszelkich zasobów firmy Hertz oferowanych pod należącymi do niej markami Hertz, Dollar, Thrifty i Firefly. Pracownicy biur podróży będą mieli łatwy dostęp do ok. 10 200 placówek korporacyjnych i franczyzowych firmy Hertz w Ameryce Północnej, Europie, na Karaibach, w Ameryce Łacińskiej, Afryce, na Bliskim Wschodzie, w Azji, Australii i Nowej Zelandii.
Hertz jest zarazem pierwszym przedsiębiorstwem zajmującym się wynajmem samochodów, które będzie korzystać z otwartej technologii za pośrednictwem standardu XML z myślą o elastyczniejszym oferowaniu opcji i funkcji.
Paweł Rek, Sales Director, Business Travel Agencies, CEE, powiedział: „Firmy Hertz i Amadeus od wielu lat intensywnie współpracują także na rynku polskim. Nasze wspólne działania koncentrowały się dotychczas na dostarczeniu naszym klientom agencyjnym oraz ich pasażerom najkorzystniejszych opcji wynajmu samochodów. Częste spotkania i rozmowy z kluczowymi partnerami pozwoliły nam zwiększyć świadomość oferty wynajmu samochodów Hertz na rynku. Bardzo cieszy nas, że dzięki technologii Amadeus oferta ta będzie jeszcze lepiej dopasowana do oczekiwań pasażerów.”
Peter Altmann, dyrektor ds. mobilności i ubezpieczeń w firmie Amadeus, dodał: „Amadeus stawia na swobodę wyboru. Naszym celem w obszarze mobilności jest wspieranie wypożyczalni samochodów w jak najbardziej dynamicznej personalizacji ich ofert, a także dystrybucja ich treści i stawek za pośrednictwem platformy Amadeus Travel Platform w precyzyjny, elastyczny i szybki sposób. Dzięki naszej zaawansowanej technologii Hertz może oferować podróżnym i biurom podróży najnowsze funkcje ze znacznie większą szybkością i elastycznością”.
W wyniku tej umowy Hertz uzyska dostęp do pakietu produktów Amadeus z zakresu mediów cyfrowych i analizy danych biznesowych, które pozwalają obniżyć koszty i zoptymalizować zarządzanie flotą.
Platforma Amadeus Revenue Integrity będzie przetwarzać rezerwacje Hertz w celu wykrywania potencjalnych rezerwacji powielonych i niewykorzystanych. Umożliwi to firmie Hertz zwalnianie zasobów, które nie zostaną wypożyczone, i ich ponowną sprzedaż.
POWIĄZANE WPISY
27 stycznia 2023
Wakacje.pl nagrodziły swoich pracowników na Dominikanie
Podsumowanie roku 2022 firmy odbyło się w listopadzie na Dominikanie. Wakacje.pl…
0 Komentarzy5 Minuty
23 stycznia 2023
Biura podróży – spadek cen imprez sierpniowych
W ostatnim tygodniu, w biurach podróży w Polsce, średnia cena dla wycieczek z wylotami…
0 Komentarzy3 Minuty
20 stycznia 2023
Ecco Holiday zaprezentował nowe logotypy swoich marek
Podczas obchodów 20-lecia firmy zaprezentowano nowe logotypy, jakimi od teraz będą…
0 Komentarzy2 Minuty
19 stycznia 2023
Exim Tours rusza z kolejną rekrutacją
W dniu dzisiejszym (19 stycznia, czwartek) Exim Tours ruszył z kolejną rekrutacją. W…
0 Komentarzy1 Minuty
19 stycznia 2023
Tomasz Przygocki i Maciej Żentkowski nowymi managerami w Wakacje.pl
Wakacje.pl wzmacniają struktury odpowiedzialne za współpracę franczyzową. Do zespołu…
0 Komentarzy2 Minuty
19 stycznia 2023
Fostertravel.pl osiąga rekordowe wyniki i podwoi swoją sieć agentów
Sieć agencyjna Fostertravel.pl zaprezentowała wyniki za miniony rok oraz wręczyła nagrody…
0 Komentarzy3 Minuty
18 stycznia 2023
Pierwszy jarmark turystyczny promujący klientów GAR-u za nami
17 stycznia odbył się pierwszy wspólny jarmark turystyczny w restauracji AvanGARda w…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2023
Biura podróży – kolejny wzrost cen imprez sierpniowych
W minionym tygodniu średnia cena dla wycieczek z wylotami pomiędzy 31 lipca i 6 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
16 stycznia 2023
Esky: podróże Polaków w 2022 roku – Włochy na pierwszym miejscu
W 2022 roku branża turystyczna zbliżyła się do wyników notowanych w rekordowym 2019 roku…
0 Komentarzy6 Minuty