Amadeus – baza noclegowa większa o 30 proc. dzięki współpracy z Booking.com
Amadeus podpisał umowę dystrybucji miejsc noclegowych z Booking.com, dzięki czemu oferty zakwaterowania z serwisu zostaną po raz pierwszy zintegrowane z platformą Amadeus Travel Platform.
Każdego dnia przez platformę Booking.com rezerwowanych jest ponad 1,5 miliona pokoi w 228 krajach i regionach na świecie. Dzięki nawiązaniu współpracy pomiędzy Amadeus a Booking.com, sprzedawcy usług turystycznych za pośrednictwem Amadeus Travel Platform zyskają dostęp do bogatej bazy noclegowej firmy obejmującej hotele, motele, ośrodki wypoczynkowe, domy, apartamenty i wiele innych unikalnych miejsc.
W wyniku partnerstwa agenci turystyczni bezpośrednio odniosą korzyści z 30 proc. wzrostu opcji zakwaterowania udostępnionych przez Amadeus. Dostęp do nowych treści zyskają w nadchodzących miesiącach za pośrednictwem wielu punktów sprzedaży, w tym Amadeus Selling Platform Connect, a dla rezerwacji korporacyjnych przez Amadeus cytric Travel & Expense.
Oferty noclegowe Booking.com będą wyświetlane wraz z innymi ofertami turystycznymi, aby ułatwić agentom rezerwację całej podróży.
Poszerzenie oferty umożliwi im sprostanie oczekiwaniom podróżujących, aby mieć bogaty wybór, dostęp do wielu różnych opcji cenowych oraz wygodę posiadania jednej rezerwacji podróży, obejmującej wyjazd od początku do końca.
Paweł Rek, Sales Director, Business Travel Agencies, CEE, powiedział: „Jestem przekonany, że współpraca Amadeus z Booking.com przyniesie wiele korzyści zarówno agentom turystycznym jak i podróżującym. 30 proc. wzrost bazy noclegowej to jeszcze większa różnorodność i możliwość dopasowania oferty do indywidualnych preferencji – od prywatnych apartamentów, po luksusowe hotele czy rodzinne pensjonaty. Jesteśmy dumni, że możemy rozwijać nasze usługi z firmą, która znana jest z sukcesu na arenie międzynarodowej.”
Ripsy Bandourian, wiceprezes ds. partnerstw w Booking.com, dodała: „Nieustannie poszukujemy strategicznych możliwości współpracy zapewniających nam dotarcie do jeszcze większej liczby osób na całym świecie, którym umożliwiamy łatwe odkrywanie i rezerwowanie idealnych pobytów przez Booking.com. Cieszymy się, że możemy współpracować z takim partnerem jak Amadeus, który podziela naszą pasję do technologii i innowacji. Wspólnie zapewnimy podróżującym jeszcze lepsze doświadczenia.”
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2024
Itaka startuje ze sprzedażą sezonu zima 2025. W ofercie egzotyczna nowość
Hasłem O! Zima 24/25 Itaka rozpoczyna sprzedaż kolejnego sezonu. Na start przygotowano…
0 Komentarzy5 Minuty
22 marca 2024
One Event zaprezentował się w Warszawie
Około 40 przedstawicieli biur podróży i agencji MICE poznało ofertę One Event na…
0 Komentarzy1 Minuty
21 marca 2024
Ostatnie dni promocji na wakacje.pl
Jeszcze przez kilkanaście dni trwa promocja na letnie wyjazdy www.wakacje.pl. Niższe…
0 Komentarzy6 Minuty