Allianz – ubezpieczenia plug&play w internecie
Allianz wspólnie z firmą Merlin.X uruchomił widget ubezpieczeniowy, umożliwiający sprzedaż ubezpieczeń turystycznych w internecie. To rozwiązanie dedykowane małym firmom, które mają stronę internetową, ale nie posiadają rozbudowanego zaplecza IT.
Lokalne biuro podróży korzystając z technologii dostarczanej Merlin.X może sprzedawać wyjazdy turystyczne on-line, a teraz także ubezpieczenia turystyczne, bez inwestowania czasu i pieniędzy w proces integracji z infrastrukturą ubezpieczyciela.
Ludmiła Opałko, kierownik działu sprzedaży ubezpieczeń turystycznych w Allianz Worldwide Partners, powiedziała: „Dodatek z ubezpieczeniami turystycznych dla systemu VCMS służący do budowania serwisów turystycznych powstał z myślą o agentach turystycznych współpracujących z Allianz. Jego zaletą jest brak dodatkowych formalności. Widget jest dostępny dla wszystkich, którzy posiadają stronę www stworzoną w VCMS. Wystarczy go uruchomić i dodać regulamin zawierania ubezpieczeń .”
Intuicyjna i szybka ścieżka
Serwis, portal czy strona internatowa zbudowane w oparciu o narzędzie VCMS pozwala na osiągnięcie nowoczesnego wyglądu, szybkości i intuicyjności. Rozwiązanie zapewnia użytkownikowi wygodne nawigowanie po stronie, tak aby z łatwością odnajdywał interesujące go treści oraz płynnie przechodził
z sekcji do sekcji.
Tomasz Berdowski, prezes MerlinX, skomentował: „System VCMS daje możliwość skonstruowania prostych, intuicyjnych stron dostosowanych do własnych potrzeb. Nasze wieloletnie doświadczenie pokazuje, że szybkie wyszukiwarki bazujące na technologii MDS gwarantują usprawnienie sprzedaży. Wyszukiwarka ubezpieczeń Allianz dostępna jest na wszystkich urządzeniach mobilnych.”
Ludmiła Opałko dodała: „Biuro podróży, które chce skorzystać z nowego narzędzia potrzebuje spełnić jedynie dwa warunki. Przede wszystkim powinno prowadzić stronę internetową stworzoną w portalu Vacations CMS. To pozwala na własnoręczne zarządzanie stroną. Dodatkowo oferuje szybkie w obsłudze wyszukiwarki, gwarantujące łatwość przeglądania i rezerwację dostępnych ofert turystycznych, w tym także widget ubezpieczeniowy. Drugą kwestią jest konieczność posiadania podpisanej umowy agencyjnej z TUiR Allianz S.A . Jeżeli powyższe warunki są spełnione następnym krokiem jest kontakt przedstawiciela biura ze swoim Agentem Serwisującym Allianz, który przekaże niezbędny regulamin zawierania ubezpieczeń .”
Samo wpięcie widgetu ubezpieczeniowego oraz regulaminu na stronę internetową jest bardzo intuicyjne i trwa zaledwie kilka minut. O kolorystyce widgetu oraz jego położeniu w witrynie decyduje samo biuro.
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty