Allianz Partners płaci klientom Neckermanna za niewykorzystane wyjazdy
Dzisiaj Allianz Partners dokonał pierwszych przelewów, zwracając klientom BP Neckermann Polska wpłacone środki za niewykorzystane wyjazdy. Klienci będą mieli pieniądze na swoich kontach najprawdopodobniej już we wtorek.
Ostatnie dni to dla pracowników Allianz Partners okres wytężonej pracy, również w weekend. W ciągu 3 dni odebrali oni ponad 3500 telefonów zarówno od klientów w kraju jak również za granicą.
Tomasz Frączek, dyrektor polskiego oddziału Allianz Partners, powiedział: „Zdajemy sobie sprawę jak ważna jest sprawna i szybka pomoc, w związku z tym przez weekend intensywnie pracowaliśmy, aby klienci naszego partnera jak najmniej odczuli niewygodę związaną z jego niewypłacalnością i w miarę możliwości mieli szansę poszukać sobie nowej imprezy. Jednocześnie prosimy wszystkich o cierpliwość. Łączna liczba osób, która nie miała szans wyjechać na urlop z Neckermannem to ponad 19 tys. osób.”
Osoby przebywające za granicą mogą nadal skontaktować się z Centrum Operacyjnym pod czynnym całą dobę numerem telefonu: +48 22 522 29 00.
Dla osób, których wyjazd został odwołany dedykowany jest, czynny w dni powszednie w godzinach 8:00-16:00, numer telefonu: +48 22 563 11 00 oraz adres e-mail: [email protected].
Piotr Krawczyk, dyrektor pionu operacyjnego, dodał: „Dla klientów, którzy zgłaszają do nas roszczenia, w związku z odwołaniem podróży, przygotowaliśmy specjalny on-linowy formularz. Każdy klient który do nas zadzwonił lub wysłał maila z dokumentami otrzymuje indywidualny link. Po otwarciu i wypełnieniu niezbędnych pól wystarczy wcisnąć klawisz ‘zapisz’ i formularz automatycznie przekazywany jest do Allianz Partners. Przyśpiesza to proces likwidacji szkód, a my możemy sprawniej dokonywać. zwrotów. Do dnia dzisiejszego do Polski wróciło już ponad 3000 osób. Wspólnie z Urzędem Marszałkowskim dokładamy starań, aby klienci przebywający obecnie za granicą mogli kontynuować swoje wakacje.”
Zgodnie z ustawą ubezpieczyciel ma 30 dnia na rozpatrzenie zgłoszenia oraz 30 kolejnych na wypłatę roszczenia.
POWIĄZANE WPISY
26 września 2023
Wakacje 2024: Polacy planują wypoczynek z dużym wyprzedzeniem
Oferty na lato 2024 dostępne są od ponad dwóch miesięcy, a zainteresowanie nimi rośnie z…
0 Komentarzy9 Minuty
25 września 2023
Biura podróży – ceny październikowych wycieczek last minute nadal rosną
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 2 i 8 października 2023,…
0 Komentarzy3 Minuty
20 września 2023
Exim Tours wprowadza nową ofertę na lato 2024. „Planujemy wysłać blisko ćwierć miliona Polaków na wakacje”
Exim Tours, rusza z promocją na lato 2024. Touroperator na swojej nowej stronie…
0 Komentarzy1 Minuty
18 września 2023
Ceny w biurach podróży: wycieczki zaplanowane na październik droższe niż rok temu
0 Komentarzy5 Minuty
15 września 2023
Rainbow rusza ze sprzedażą objazdówek na lato 2024. W wakacje 2023 pojechało na nie 110 tys. klientów
W Rainbow rozpoczęła się sprzedaż oferty wycieczek objazdowych na sezon lato 2024.…
0 Komentarzy6 Minuty
14 września 2023
Exim Tours z nową stroną internetową, kampanią i konkursem
Exim tours uruchomił stronę internetową, z nową domeną exim.pl. Stronę promuje kampania w…
0 Komentarzy2 Minuty
11 września 2023
Biura podróży – skok cen październikowych wyjazdów
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 2 i 8 października 2023,…
0 Komentarzy4 Minuty
8 września 2023
O odrodzeniu branży po pandemii debatowano podczas Think MICE Mashup Meetings
10. edycja spotkania z cyklu Think MICE Mashup Meetings odbyła się 7 września 2023 roku w…
0 Komentarzy2 Minuty
8 września 2023
Nowa gwarancja Coral Travel na 270 mln zł
Coral Travel Poland Sp. z o.o., jeden z największych touroperatorów na polskim rynku…
0 Komentarzy1 Minuty