Alior Bank i Neckermann partnerami strategicznymi

Alior Bank oraz Neckermann Polska zawarły porozumienie o strategicznym partnerstwie. Współpraca obejmie m.in. wzajemne oferowanie i promocję produktów, benefity dla klientów banku czy wsparcie przy realizacji projektów biznesowych.
W ramach współpracy Alior Bank oraz biuro podróży Neckermann Polska zadeklarowały wzajemne wsparcie merytoryczne i organizacyjne przy realizacji projektów biznesowych.
Ponadto, zapowiedziały stworzenie nowoczesnej oferty marketingowo-sprzedażowej z uwzględnieniem produktów łączonych oraz wymianę wiedzy i technologii pomiędzy organizacjami.
Wspólny program będzie opierać się na trzech filarach.
Pierwszym z nich będzie kredyt ratalny Alior Banku udzielany na zakup usług turystycznych w oddziałach Neckermann. Kolejne dwa to produkty bankowe dla klientów indywidualnych oraz dla klientów biznesowych Alior Banku z uwzględnieniem benefitów biura turystycznego.
W ramach współpracy planowane są także wspólne działania z zakresu marketingu i PR oraz szereg inicjatyw skierowanych do pracowników obu organizacji.
Marcin Jaszczuk, wiceprezes zarządu Alior Banku, powiedział: „Ciągle poszukujemy obszarów, w których możemy stworzyć wartość dodaną dla naszych klientów. W tym celu, jeszcze przed wakacjami, łączymy siły z firmą Neckermann, jednym z liderów branży turystycznej. Współpraca ma na celu nie tylko wzajemne oferowanie produktów i usług, ale także wymianę informacji pomiędzy organizacjami. Liczymy na to, że dzięki współdzieleniu technologii i wiedzy powstaną niecodzienne rozwiązania wspierające zarówno klientów banku, jak i osoby podróżujące z Neckermannem.”
Maciej Nykiel, prezes zarządu Neckermann Polska, dodał: „Dynamiczny rozwój firmy Neckermann i jej silna pozycja na rynku to konsekwencja strategii, której głównymi elementami są innowacyjność i oferowanie usług najwyższej jakości. Podobne podejście do klientów w myśl „Wyższa kultura. Bank nowości” znajdujemy w Alior Banku. Nasza współpraca będzie koncentrowała się na dzieleniu się wiedzą i najlepszymi praktykami między innymi w zakresie sprzedaży oraz konstrukcji produktów łączonych.”
Umowa o strategicznym partnerstwie została podpisana przez przedstawicieli zarządów obu partnerów dnia 12.06.2019. Uruchomienie pierwszych inicjatyw planowane jest na przestrzeni najbliższych miesięcy.
POWIĄZANE WPISY
7 lipca 2022
Projekt rządu: 12 miesięcy więcej na zwrot środków pożyczonych z TFZ
5 lipca Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu…
0 Komentarzy2 Minuty
6 lipca 2022
Dominika Jurkowska na czele marketingu Exim Tours
Dominika Jurkowska, odpowiedzialna do tej pory w Exim Tour za rozwój sieci agencyjnej,…
0 Komentarzy1 Minuty
5 lipca 2022
Fly.pl: w czerwcu Turcja, Grecja i Egipt wzięły 60 proc. rynku
W czerwcu wśród klientów fly.pl, 58,2 proc. rezerwowało wyjazdy do Turcji, Grecji lub…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2022
Biura podróży – wielki spadek cen w Maroku
W minionym tygodniu, średnia cena dla wycieczek z wylotami pomiędzy 1 i 7 sierpnia 2022…
0 Komentarzy4 Minuty
1 lipca 2022
Itaka: przywróciliśmy siatkę połączeń na Lato 2022
Dzięki podpisanej umowie z UIA, mogliśmy przeorganizować siatkę połączeń i mamy możliwość…
0 Komentarzy3 Minuty
28 czerwca 2022
Polska Izba Turystyki szuka rzecznika prasowego
Polska Izba Turystyki zaprasza wszystkich chętnych do wzięcia udziału w rekrutacji. Do…
0 Komentarzy2 Minuty
27 czerwca 2022
Grochowski i Nasiłowski odznaczeni Krzyżami Zasługi
Podczas obchodów Dnia Przedsiębiorcy w Białymstoku Krzyże Zasługi nadane przez Prezydenta…
0 Komentarzy2 Minuty
27 czerwca 2022
Itaka odwołuje i przekłada loty. Komunikat biura podróży
Touroperator w ostatnich dniach poinformował w mediach społecznościowych o konieczności…
0 Komentarzy3 Minuty
27 czerwca 2022
Travelplanet.pl: Polska poza pierwszą dziesiątką w biurach podróży
Według danych Travelplanet.pl krajowa oferta wypadła z pierwszej dziesiątki…
0 Komentarzy6 Minuty