Agnieszka Zbróg z Odkrywaj Świat wygrała konkurs Grecosa dla agentów
Ponad pięćdziesięciu agentów z najlepszymi wynikami w grywalizacji w nagrodę wyjechało do Grecji. Przez letnie miesiące z różnorodnymi zadaniami mierzyło się 665 szefów i pracowników biur podróży z ofertą Grecosa. Najwięcej punktów uzbierała Agnieszka Zbróg z łódzkiego Odkrywaj Świat i to ona odebrała specjalne wyróżnienie w czasie gali Grecos Adventure.
Zwyciężczynię i wszystkich laureatów Grecos zabrał na Kos. Popularna wśród Polaków (także za sprawą agentów, którzy chętnie sprzedają wakacje w tamtejszych hotelach) wyspa archipelagu Dodekanez, ugościła 55 uczestników grywalizacji. Wyjazd gwarantowało zdobycie 14500 punktów, Agnieszka Zbróg uzbierała ich aż 16650.
Grywalizacja poszerza wiedzę agenta
„Punktowałam w zadaniach dodatkowych, trzymałam się terminów, na pewno też pomogła dobra sprzedaż” – komentuje swoje zwycięstwo Agnieszka Zbróg z biura Odkrywaj Świat. „Najciekawszym dla mnie zadaniem było pytanie o obiekty UNESCO w Grecji. Dzięki niemu poszerzyłam wiedzę na ten temat. Chciałabym nawet jeszcze więcej pytań o samą Grecję, a mniej kreatywnych zadań typu wymyślanie plakatów czy tworzenie autorskiego drinka. Postawiłabym na wiedzę merytoryczną, bo chociaż dużo wiem o Grecji, to nawet ja byłam w stanie się czegoś dowiedzieć” – dodaje.
W tym roku w rywalizacji Grecosa wzięło udział więcej właścicieli i pracowników agencyjnych biur podróży niż w ubiegłorocznej edycji. Wydłużył się też czas spędzony przez użytkowników na platformie, co przełożyło się na większą liczbę zrealizowanych zadań.
W przyszłym roku kolejna edycja
„Pomysł na interaktywne zaangażowanie agentów na pewno będzie kontynuowany” – zapowiada Paulina Sypuła, manager zespołu wsparcia sprzedaży w Grecosie. „Oferta Grecosa wciąż się poszerza i modernizuje, dlatego ważne jest aby agenci posiadali odpowiednią wiedzę produktową i chętnie brali udział w procesach szkoleniowych. Poprzez grywalizację mamy możliwość zamienić zwykłe „studiowanie” katalogu na grę tak, aby szkolenie było podejmowane chętniej i skuteczniej”.
„Dbamy o atrakcyjność projektu, dlatego każda kolejna edycja to nowa odsłona Grecji. Analiza wyników pozwala nam wprowadzić zmiany, które są odpowiedzią na oczekiwania dotychczasowych uczestników i zachętą dla nowych. Poprzez grywalizację chcemy dać możliwość przeżycia przygody, stworzyć klimat zabawy, ale przede wszystkim jednak dostarczyć wiedzę o Grecji i tak ją zaprezentować by agenci skutecznie, a nawet z przyjemnością, zachęcali klientów do spędzenia wakacji w Grecji” – tłumaczy Sypuła.
Grywalizacja „W 100 dni dookoła Grecji” trwała ponad trzy miesiące. Co tydzień przed uczestnikami pojawiało się zadanie – produktowe, marketingowe lub sprzedażowe. Ostatnim wyzwaniem było „Mykonos – witamy na party island!”. To zadanie polegało na połączeniu nazw i położenia najbardziej imprezowych miejscowości w Grecji z ich opisem. Dobra odpowiedź była jednocześnie zapowiedzią dobrej zabawy, którą w końcu października przeżyli zdobywcy najwyższych wyników punktowych w grywalizacji.
POWIĄZANE WPISY
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
Biura podróży – duża podaż i mocny złoty przyhamowały wzrost cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty