Agenci Ecco Holiday zwiedzili Wietnam

Grupa agentów współpracujących z marką Ecco Travel niedawno wróciła z podróży. Zakończone właśnie study tour do Wietnamu i Kataru było kolejną wyprawą z cyklu, który ma przybliżyć sprzedawcom specyfikę produktu poznańskiego touroperatora. Następne wyprawy zaplanowane na ten rok to Jordania, Indie, Gruzja i Izrael.
„Zarówno nasi klienci, jak i agenci to pasjonaci. A trudno mówić o pasji, nie obcując z nią bezpośrednio. Dlatego nasz program wyjazdów studyjnych, zaplanowanych na ten rok, jest zróżnicowany i obszerny” – wyjaśnia Katarzyna Turkiewicz, kierownik sieci sprzedaży Ecco Holiday i Ecco Travel.
Program wyjazdów rozpoczął się od zachodniego wybrzeża USA. To dość szczególny przypadek, gdyż do tej pory żaden z touroperatorów nie zabrał tam swoich agentów. Kolejna wyprawa, zakończona kilka dni temu, obrała za cel Wietnam i Katar. Trasa objazdu po Wietnamie prowadziła między innymi przez zabytkowe miasto Hoi An, Da Nang, Hanoi, zatokę Ha Long oraz tradycyjne wietnamskie wioski Kim Bong i Tra Que. Wycieczkę wieńczył trzydniowy pobyt w Doha, w Katarze i przejazd jeepami po pustynnych wydmach.
„Wyjazdy łączone, w czasie których turyści odwiedzają dwa lub więcej państw, to produkt, który stale zyskuje na popularności. Klienci chcą maksymalnie wykorzystać swój wolny czas i zobaczyć jak najwięcej. Coraz częściej stawiają też na różnorodność i łączą kraje zupełnie odmienne kulturowo jak Sri Lankę i Malediwy czy Indie i Emiraty Arabskie. Sukcesywnie poszerzamy ofertę o tego typu imprezy i mamy już całkiem pokaźne portfolio. Zależało nam, żeby pokazać agentom nasze możliwości w tym zakresie. Ciekawym doświadczeniem dla nich było również połączenie w ramach jednego wyjazdu tak odmiennych destynacji. Klimatyczny Wietnam zestawiony z przepychem, jaki oferuje Katar jeszcze bardziej pokazuje specyfikę obu krajów” – wyjaśnia Katarzyna Turkiewicz.
Trwają już zapisy na jesienne wyprawy do Jordanii i Indii, na które agenci bardzo chętnie wysyłają zgłoszenia. Niestety ilość miejsc jest ograniczona i zaproszenie na wyjazd otrzymają tylko sprzedawcy z najlepszymi wynikami uzyskanymi w ramach programu motywacyjnego. Biuro, które zdobędzie największą liczbę punktów, otrzyma od Organizatora nagrodę w postaci darmowego wyjazdu na study tour do Indii.
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
Itaka spotkała się z partnerami z całej Polski podczas Agent Night Arena
17 grudnia 2025 roku na Itaka Arenie w Opolu odbyło się wydarzenie Itaka Agent Night…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2025
eSky: Polacy planują podróże z wyprzedzeniem. Wzrost rezerwacji do USA i Meksyku
Dane z internetowego biura podróży eSky pokazują, że Polacy coraz częściej planują…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2025
Blisko 200 agentów na Wielkiej Gali Nekera: sukcesy, wyróżnienia i plany na przyszłość
Blisko 200 agentów turystycznych oraz partnerzy biznesowi i przedstawiciele mediów wzięli…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
eSky: Rośnie zainteresowanie zimowymi wyjazdami do Hiszpanii, Portugalii i Maroka
Polacy coraz częściej planują ferie zimowe poza krajem, wybierając kierunki o…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Malta w czołówce wyborów użytkowników eSky
Malta od lat przyciąga Polaków swoją historią, śródziemnomorskim klimatem i urokiem. W…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty










