Adam Kuna nowym prezesem BCD Travel Polska

Adam Kuna dołączył do BCD Travel, obejmując stanowisko prezesa zarządu i dyrektora zarządzającego na Polskę. Będzie odpowiadać za rentowność firmy w Polsce, w tym konfigurację usług dla klientów oraz zarządzanie cenami i programami na tym rynku. Będzie również odpowiedzialny za całościowe funkcjonowanie w Polsce obu działających podmiotów prawnych – Air Club Centrum Podróży oraz BCD Travel Corporate Services.
Adam Kuna ma ponad 15 letnie międzynarodowe doświadczenie w negocjacjach handlowych, zarządzaniu zespołami, strategicznym planowaniu i w rozwoju nowych rynków w branży hotelarskiej, turystycznej i B2B. Pracował na wielu kluczowych stanowiskach w Europie i Azji. W Polsce kierował oficjalną Agencją Zakwaterowania UEFA Euro 2012. Był również dyrektorem biura TUI Travel w Chinach i Azji Wschodniej, a ostatnio szefem strategicznych partnerstw handlowych i technologicznych w firmie Hotelbeds. Jest również założycielem niezależnej firmy konsultingowej, która pomaga firmom HORECA w zarządzaniu łańcuchem dostaw i zamówieniami.
Mike Walley, President Europe w BCD, powiedział: „W osobie Adama Kuny zyskaliśmy eksperta, który świetnie rozumie, co jest siłą napędową naszego biznesu. Jego bogate doświadczenie w zakresie podróży służbowych i negocjacji umów strategicznych, pomoże z pewnością w realizacji naszej strategii wzrostu.”
Adam Kuna dodał: „Bardzo się cieszę, że dołączam do BCD Travel. Wiem, że jest to niezwykle trudny okres dla całej branży hospitality. Jestem jednak dość optymistycznie nastawiony do tego, że podróże zaczną wracać do normy dzięki szczepionkom dostępnym obecnie na rynku i nie mogę się doczekać, aby wykorzystać moje doświadczenie w strategii rozwoju firmy.”
Początki BCD Travel w Polsce związane są z lokalną marką – Air Club Centrum Podróży i sięgają roku 1990. Air Club najpierw został wybrany wyłącznym przedstawicielem BCD Travel w Polsce, a następnie w 2017 roku włączony w globalną strukturę BCD. Obecnie w Polsce firma prowadzi działalność zarówno w zakresie obsługi podróży służbowych globalnych klientów korporacyjnych BCD Travel, jak również zajmuje się organizacją spotkań, konferencji, kongresów i wyjazdów motywacyjnych poprzez wyspecjalizowaną sekcję BCD Meetings & Events. Dodatkowo, w 2019 roku, firma otworzyła w Polsce swoje europejskie centrum obsługi klientów (shared service center).
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
eSky: Rośnie zainteresowanie zimowymi wyjazdami do Hiszpanii, Portugalii i Maroka
Polacy coraz częściej planują ferie zimowe poza krajem, wybierając kierunki o…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Malta w czołówce wyborów użytkowników eSky
Malta od lat przyciąga Polaków swoją historią, śródziemnomorskim klimatem i urokiem. W…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty










