Accor wzmacnia globalną strategię marek premium

Accor ma dwóch nowych Global Brand President. Zostali nimi: Benoît Racle i Jean-Yves Minet, którzy zajmą się rozwojem marek premium, Midscale i Economy (PM&E).
Accor koncentruje się na wzmacnianiu i rozbudowie segmentu premium. Tylko w ciągu ostatnich 12 miesięcy grupa potroiła liczbę podpisanych umów na hotele premium w porównaniu z 2019 rokiem. Obecne portfolio Pullman, marki z ponad 150-letnią tradycją obejmuje 155 hoteli w 42 krajach na całym świecie, z planem otwarcia kolejnych 65. Swissôtel z 35 hotelami planuje rozbudować sieć o kolejne 40, zaś Mövenpick, z ponad 120 lokalizacjami, planuje otworzyć dodatkowe 80 hoteli.
Benoît Racle ma ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu markami hotelowymi. Pracował m.in. w Starwood Hotels and Resorts Worldwide, przeprowadzając transformację marki konsorcjum oraz napędzając sukces komercyjny i operacyjny.

„Cieszę się, że dołączam do Accor, by wzmocnić globalną pozycję marek premium, które od dawna są synonimem bogatego dziedzictwa, ducha innowacji i wyjątkowych doświadczeń. Z niecierpliwością czekam na rozwój portfolio na strategicznych rynkach wraz z naszymi partnerami i oddanymi zespołami hotelowymi”- zaznaczył Benoît Racle, global brand president – premium w Accor.
Jean-Yves Minet będzie zajmował się rozwojem marki Midscale & Economy, do której należą m.in. Novotel, Mercure, Adagio, Handwritten Collection, TRIBE, ibis i greet. Ma ponad 25-letnie doświadczenie wykonawcze i operacyjne w zakresie brandingu, Stawiał pierwsze kroki w branży kosmetycznej, koncentrując się na możliwościach wysokiego wzrostu w różnych kategoriach, kanałach dystrybucji, grupach konsumentów i regionach, zdobywając głęboką wiedzę na temat nowych rynków. W swojej nowej roli skupi się na rozwoju marek Accor poprzez kierowanie pozycjonowaniem oraz modelami operacyjnymi w segmencie midscale i economy dla szerokiej i zróżnicowanej grupy gości na całym świecie.

„To przyjemność dołączyć do Accor w tak kluczowym momencie dla grupy. Z 2,5 tys. hotelami na całym świecie, ibis świętuje 50-lecie pozycji lidera na rynku, oferując nowe doświadczenia w ramach zapowiadanej kampanii „Go get it”. Z kolei Novotel deklaruje wzmocnienie swoich wieloletnich zobowiązań do wspierania balansu i wellbeingu, w tym zobowiązując się do ochrony oceanów – największego źródła równowagi dla środowiska. Nasze marki z grupy midscale i economy są liderami na wielu rynkach i mają ogromny potencjał, aby zapewnić wyjątkową wartość i komfort podróżnym na całym świecie oraz napędzać innowacje” – podkreślił Jean-Yves Minet, global brand president – Midscale & Economy w Accor.
POWIĄZANE WPISY
26 listopada 2025
Polska podsumowuje udział w targach IBTM World 2025 w Barcelonie
Podczas tegorocznych targów IBTM World w Barcelonie Polska zaprezentowała szeroką ofertę…
0 Komentarzy4 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
IGHP: Październik przyniósł stabilne wyniki w polskich hotelach
Obłożenie hoteli w Polsce w październiku 2025 roku utrzymało się na stabilnym poziomie, a…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
eSky: Podróże zamiast zakupów. Jak wykorzystać okres Black Friday na inwestycję w siebie?
W czasie, gdy sklepy kuszą rekordowymi promocjami, coraz głośniej mówi się o…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2025
Otwarto nowy najwyższy hotel na świecie – Ciel Dubai Marina
15 listopada 2025 roku oficjalnie otwarto Ciel Dubai Marina, należący do Vignette…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
Hotel Mercure Warszawa Centrum zorganizował wernisaż „Konie, Byki, Limeryki”
Hotel Mercure Warszawa Centrum zorganizował wernisaż zatytułowany „Konie, Byki,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
TRIBE współpracuje z ASP Wrocław i MIXD w projekcie edukacyjnym dla studentów
TRIBE ogłasza rozpoczęcie projektu edukacyjnego „Exploring TRIBE” realizowanego we…
0 Komentarzy2 Minuty
12 listopada 2025
Rafał Szmytke dołącza do zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego
Polski Holding Hotelowy poinformował, że z dniem 12 listopada 2025 roku do zarządu spółki…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2025
Arche otworzy hotel Metalowiec w Muszynie
Arche SA przygotowuje otwarcie nowego hotelu w Muszynie. Arche Metalowiec Muszyna,…
0 Komentarzy2 Minuty










