Exim Tours rusza z kolejną rekrutacją
W dniu dzisiejszym (19 stycznia, czwartek) Exim Tours ruszył z kolejną rekrutacją. W związku z rozwojem firmy i działań w obszarze marketingu online touroperator poszukuje osób do działu marketingu.
„Rok 2022 był rokiem wzmożonej pracy nad szeroko rozumianym research and development, w którego skład wchodziły m.in. udoskonalenie systemu, wprowadzenie automatyzacji zarówno w procesie działań operacyjnych, jak i marketingowych. Chcąc podążać za trendami rynku musimy inwestować w zasoby ludzkie, czyli szukać specjalistów w konkretnych dziedzinach. Dlatego otwieramy się na kreatywnych, ambitnych ludzi, którzy hołdują zasadzie „mogę więcej” – mówi Dominika Jurkowska, manager ds. marketingu i rozwoju sieci agencyjnej biura Exim Tours.
Poszukiwana jest osoba z minimum rocznym doświadczeniem, posiadająca m.in. umiejętności korzystania z WordPressa, Brand24, SoTrender, FreshMaila, SalesManago, narzędzi do monitorowania pozycji strony internetowej, Landingi.com, a także wiedzę z zakresu automatyzacji marketingu.
„Kiedy w kwietniu 2022 przyszłam do pracy w Dziale Marketingu z zupełnie innej branży pomyślałam sobie – o fajnie, marketing turystyczny to musi być ciekawa praca. Spróbuję. Ale to co się wydarzyło przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Mogę łączyć pracę, którą kocham z podróżami i poznawaniem nie tylko ciekawych miejsc, ale także ludzi z branży. Każdego zachęcam do spróbowania swoich sił, bo to niesamowicie ciekawa praca. Oczywiście zadań jest sporo, ale i masz dużą satysfakcję, jak widzisz rozwój Eximu, na który masz wpływ” – dodaje Malwina Szewczyk z działu marketingu.
POWIĄZANE WPISY
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
Biura podróży – duża podaż i mocny złoty przyhamowały wzrost cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty