Ryanair punktualny w lutym w 91 proc.

archiwum Ryanair'a

Linia lotnicza Ryanair ogłosiła swoje statystyki za luty.

Wynika z nich, m.in., że z ponad 34 tysięcy lotów obsłużonych przez samoloty przewoźnika , 91 proc. wylądowało punktualnie. Utrzymuje się wysoki poziom usług – w drugim miesiącu roku odnotowano mniej niż jedną skargę na tysiąc pasażerów oraz mniej niż jedną skargę dotyczącą bagażu na tysiąc pasażerów.

Katarzyna Gaborec-McEvoy z linii lotniczej Ryanair powiedziała: „Ryanair przewiózł w lutym 5,4 mln pasażerów. 91 proc. lotów (z ponad 34 000) odbyło się na czas, jako że nieustannie realizujemy program poprawy obsługi klienta. Wszyscy nasi klienci mogą zabrać drugą mniejszą torbę podręczną na pokład, dokonać szybszej rezerwacji biletu oraz zarejestrować swoje dane na naszej łatwiejszej w obsłudze stronie internetowej i używając naszej nowej aplikacji mobilnej. Pasażerowie mogą używać mobilnych kart pokładowych, jak również korzystać ze swoich urządzeń elektronicznych podczas całego lotu. Ponadto wprowadziliśmy numerowane miejsca i tzw. „ciche loty”, a wszystkie te zmiany oznaczają, że Ryanair dostarcza swoim klientom na każdym z naszych rynków dużo więcej, niż tylko niskie ceny.”