SeePlaces.com wprowadza możliwość dodawania opinii na platformie
Wchodząca w skład Itaka Holdings platforma SeePlaces została utworzona w 2019 roku. Od tego czasu pomaga ona w wyszukiwaniu i rezerwowaniu wycieczek lokalnych oraz różnego rodzaju atrakcji dla turystów z całego świata. Z platformy mogą korzystać jednakowo klienci firm turystycznych będących afiliantami SeePlaces.com, biur podróży oraz osoby podróżujące na własną rękę.
Potrzeby turystów zmieniają się, a rozwiązania powinny ewoluować wraz z nimi. Platforma pozwala im w pełni doświadczać odwiedzanych miejsc, a oferującym wycieczki i aktywności – zwiększać sprzedaż i docierać do szerokiego grona odbiorców bez inwestycji w kosztowne kampanie reklamowe.
Wprowadzając na rynek platformę w 2019 roku, twórcy skupili się na intuicyjności procesu rezerwacyjnego i interfejsu, skalowalności architektury oraz różnorodności usług, aby zapewnić komfort użytkowania obu stronom. Twórcy stale ulepszają platformę, posiłkując się feedbackiem użytkowników.
O SeePlaces
SeePlaces to platforma, na której klienci mogą rezerwować wycieczki i aktywności oferowane w danej lokalizacji bezpośrednio u ich dostawców. Stworzona została specjalna przestrzeń do sprzedaży i wymiany informacji, w której biura podróży, przewodnicy i dostawcy usług turystycznych mogą spotkać się z podróżującymi.
Twórcy platformy specjalizują się w kurortach wakacyjnych, dlatego też platforma pomaga dostawcom usług turystycznych dotrzeć do precyzyjnie targetowanej grupy odbiorców.
Współpracują z operatorami wycieczek, platformami rezerwacyjnymi, agencjami, lotniskami, liniami lotniczymi oraz blogerami i influencerami. Do sieci afiliantów należą powszechnie rozpoznawalne marki (Itaka, Wakacje.pl, LOT Polish Airlines, Gdańsk Airport, MerlinX, eSky, Cedok, Ecco Holiday, Wakacyjni Piraci), jak i mniejsze, niezależne agencje.
Klienci ufają platformom rezerwacyjnym i chętnie z nich korzystają, zamiast polegać na własnym wyszukiwaniu, co potwierdza rynkowa hegemonia portali rezerwacyjnych w sektorze noclegów. Podobna rewolucja zachodzi obecnie w sektorze wycieczek.
Czego oczekuje klient, i w jaki sposób platforma spełnia te oczekiwania?
1. Fokus na doświadczenia
W ostatnich latach, w siłę rośnie tzw. turystyka doświadczeń. W dobie powszechności podróży, uczestnicy wyjazdów szukają niepowtarzalnych doznań, którymi mogą podzielić się ze światem. Również miłośnicy kurortowych wakacji chcą przeżywać na miejscu przygody i odkrywać na miejscu prawdziwe “perełki”. Zmieniają się oczekiwania turystów wobec wycieczek – ich formy, prezentacji oraz sposobu ich sprzedaży. Platforma na nie reaguje i pozwala podróżującym doświadczać danej destynacji, zanim jeszcze dotrą na miejsce.
2. Łatwy dostęp do wycieczek i rezerwacja online
Wymuszona przez pandemię digitalizacja szybko stała się standardem. Klienci przyzwyczaili się, że mogą łatwo rezerwować i załatwiać sprawy związane z wyjazdami turystycznymi online i teraz oczekują takiej możliwości od dostawców wycieczek i aktywności. Im krótszy i bardziej intuicyjny jest proces zakupowy, tym większa szansa, że klient go sfinalizuje. Jednocześnie, podróżujemy częściej, ale wybieramy krótsze wyjazdy, a dzięki bezproblemowej rezerwacji online możemy w pełni wykorzystać ograniczony czas na miejscu.
3. Niezależność
Pandemia umocniła tendencje od dawna widoczne w branży turystycznej. Podróżującym coraz bardziej zależy na niezależności i dostępie do intuicyjnych rozwiązań webowych i mobilnych oraz wielokanałowej obsłudze. Jest to szczególnie widoczne wśród reprezentantów generacji Z. Młodsi turyści są świadomi tego, co chcą zobaczyć i zrobić i chcą mieć autonomię w kwestii organizacji własnego czasu, co umożliwia im platforma.
Korzyści dla klientów
Z poziomu platformy klienci mogą: rezerwować wycieczki z wyprzedzeniem w kilku prostych krokach, otrzymując niezwłocznie potwierdzenie rezerwacji, pozyskać szczegółowe informacje na temat wycieczek, zarządzać swoimi rezerwacjami z poziomu intuicyjnej platformy i zyskują w ten sposób maksymalną niezależność, mogąc w każdej chwili zmienić lub odwołać rezerwację.
Platforma zapewnia klientom kompletny przegląd dostępnych na miejscu produktów opatrzonych wszystkimi niezbędnymi informacjami w języku użytkownika. Dzięki temu mogą zaplanować całą wycieczkę jeszcze przed przyjazdem na miejsce, oszczędzając czas, który można wykorzystać na zwiedzanie. Wkrótce na SeePlaces pojawią się opinie, dzięki którym klienci będą mogli uzyskać dodatkowe informacji o wycieczkach, pochodzące od klientów, którzy już z wycieczki korzystali.
Intuicyjny interfejs ułatwia rezerwację, a szeroki przekrój filtrów i kategorii pozwala klientom szybko dotrzeć do atrakcji zgodnych z ich preferencjami i zainteresowaniami. Dzięki rezerwacjom z wyprzedzeniem klienci mają pewność pojechania na wymarzoną wycieczkę, szczególnie jeżeli kierunek jest popularny wśród turystów. Dodatkowo — rezerwując wcześniej, klienci mogą liczyć na atrakcyjne zniżki.
Korzyści dla oferujących wycieczki i aktywności
Dostawcy usług turystycznych mogą w atrakcyjny i przystępny sposób zaprezentować swoje produkty na platformie, dostarczając potencjalnym klientom wszystkie niezbędne informacje przed wyjazdem. Utrzymują dzięki niej przewagę nad konkurencją, zyskując łatwy dostęp do potencjalnych klientów (kilkanaście milionów podróżujących miesięcznie).
Aktualizacja cen i dostępności odbywa się automatycznie, co pozwala dostawcom wycieczek oszczędzić sporo czasu i uniknąć błędów w szacunkach, mogących skutkować overbookingiem.
Przy zakupie atrakcji przez platformę, obie strony są chronione jasnymi warunkami rezerwacji, określonymi przez dostawcę. Korzystając z niej, usługodawcy mogą sfinalizować całą transakcję, z wyprzedzeniem, co ułatwia im planowanie i optymalizację swojej działalności.
Korzyści dla afiliantów
W ramach programów, afilianci mogą pomnażać swój dochód, korzystając z szerokiego przekroju metod integracji (linki afiliacyjne, widgety, white label, API).
Afiliant może: poprawić customer experience – Twoi odbiorcy mogą łatwiej pozyskiwać informacje i rezerwować szybciej, monetyzować swoje zasięgi – uzyskać dodatkowy dochód ze sprzedaży dodatkowych usług do swoich klientów, maksymalizować zwrot z kosztu pozyskania klientów – linki afiliacyjne generują pasywny dochód bez żadnych wydatków.
Każdy może dołączyć do sieci afliantów i dostawców – wystarczy spełnić kilka prostych wymogów formalnych. Twórcy zachęcają do odwiedzenia platformy, aby zobaczyć, jak funkcjonuje lub bezpośredniego kontaktu celem uzyskania bardziej szczegółowych informacji.
POWIĄZANE WPISY
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Niższe ceny w hotelach Grupy PHH z Młodzieżową Kartą EURO26
Od kwietnia posiadacze Młodzieżowej Karty EURO26 mogą uzyskać 10 proc. zniżki na noclegi…
0 Komentarzy1 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty