Magdalena Orchowicz nową dyrektor sprzedaży i marketingu w dwóch hotelach PHH

W lipcu do nowo powstającego wspólnego działu sprzedaży i marketingu Courtyard by Marriott Warsaw Airport oraz Renaissance Warsaw Airport dołączyła Magdalena Orchowicz.
Magdalena Orchowicz jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w 2006 roku w sieci Radisson. Następnie, od 2013 roku związana była z siecią Accor, gdzie przez ostatnie sześć lat pełniła funkcję senior sales managera.
„Magdalena to dynamiczna i zorientowana na cel liderka sprzedaży, która ponad 15 lat temu zaczęła swoją przygodę z hotelarstwem. Cieszymy się, że tak doświadczona osoba, która pracowała wcześniej dla różnych międzynarodowych sieci hotelowych, dołączyła do naszego zespołu i poprowadzi nowo powstający-wspólny dla dwóch hoteli Courtyard i Renaissance dział sprzedaży i marketingu. Przed nami wiele nowych wyzwań” – podkreśla Artur Derela, dyrektor Renaissance Warsaw Airport Hotel.
Renaissance Warsaw Airport Hotel to obiekt należący do sieci Marriott International, który znajduje się zaledwie 67 kroków od terminala odlotów warszawskiego Lotniska Chopina. Oferuje 214 w pełni wyciszonych, komfortowych pokoi oraz 11 apartamentów. W hotelu znajduje się również nGin Bar, restauracja Challenge’32, strefa wellness & spa, basen, a także wyjątkową przestrzeń konferencyjną o łącznej powierzchni 844 mkw. składającej się z 14 sal konferencyjno-bankietowych.
Courtyard by Marriott Warsaw Airport zlokalizowany przy Lotnisku Chopina w Warszawie, oddalony jest zaledwie 49 kroków od hali przylotów i dziewięć kilometrów od centrum miasta. Courtyard dysponuje 241 nowymi i komfortowymi pokojami. W hotelu znajduje się 13 nowoczesnych sal konferencyjnych od 20 m² do 433 m², restauracja Brasserie, lobby bar oraz sala fitness.
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty










