Ruszyła nowa kampania GNTO promująca turystykę zimową w Grecji

Nowa kampania organizowana przez Greckie Ministerstwo Turystyki i GNTO – „Grecja ma zimę”, ma na celu wypromowanie tamtejszych regionów znajdujących się na części kontynentalnej i atrakcji turystycznych, jakie mają one do zaoferowania zimą.
Jest to kampania nastawiona na promocję turystyki zimowej, jednocześnie podkreślająca naturalne piękno kraju i atrakcje turystyczne, które oferuje ten kraj w okresie zimowym. Kampanię promuję minutowy filmik i przedstawia on dziewięć miejsc w mroźnej odsłonie. Jest to zaproszenie do poznania Grecji poza jej wyspami.
Ośnieżone stoki, czyli nieznana zimowa Grecja
„Grecja też ma zimę” – oznajmia bohaterka filmu. Zapoznaje turystów zimowymi rozrywkami, które na nich czekają i mało znanymi miejscami na kontynencie, których jest wiele, a każde różni się od siebie i oferuje wiele atrakcji. W spocie pokazane zostały zimowe greckie krajobrazy, nie sposób nie zauważyć ośnieżonych drzew, gór i jezior. Przejażdżki rowerowe po ośnieżonych stokach, paralotniarstwo, rafting, ale też spróbowanie tradycyjnych potraw w gospodach, to tylko niektóre z zaprezentowanych możliwości spędzania czasu.
„Kampania ta przypada na trudny okres w całej Europie ze względu na nowy wariant COVID-19, ale naszym celem jest wsparcie naszych zimowych destynacji, które zostały bardzo dotknięte w ciągu ostatnich dwóch lat. Jednocześnie kampania będzie miała dynamiczny charakter i będzie podążać za najnowszymi wydarzeniami dotyczącymi rynków docelowych” – mówi Vassilis Kikilias, minister turystyki w Grecji.
Trwająca cztery miesiące kampania będzie aktualizowana na bieżąco, w zależności od przebiegu pandemii na rynkach docelowych: Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Włoch, Hiszpanii, Danii, Szwecji, Polski i Izraela.
Cel: turystyka przez cały rok
„Nowa strategia GNTO traktuje całą Grecję jako potencjalną destynację turystyczną przez cały rok. Podążając za tym, rozpoczynamy pierwszą kampanię odnoszącą się do kontynentalnych destynacji naszego kraju, które mają wszelkie predyspozycje, aby odegrać wiodącą rolę w turystyce zimowej. Promujemy nasz kraj poza dobrze znanym modelem „morze i słońce”, aby wzmocnić ośrodki i przedsiębiorstwa, które oferują wyjątkowe doświadczenia zimowe” – dodaje Dimitris Fragakis, sekretarz generalny GNTO.
„Grecja ma zimę” jest częścią głównej kampanii „Wszystko, czego chcesz, to Grecja”. Została ona stworzona przez Fundację Onassis dla Ministerstwa Turystyki. W najbliższym czasie zaplanowane zostało rozpoczęcie kolejnej części głównej kampanii skupiającej się na city breakach w greckich miastach. Ma ona jeszcze bardziej wzmocnić wizerunek Grecji jako zimowej destynacji.
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Sezon świąteczny w Korei Południowej 2025: jarmarki, koncerty i iluminacje
Zima w Korei Południowej przynosi bogactwo świątecznych jarmarków, iluminacji i wydarzeń…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty










