Ecco travel silniejsze w dynamicznym pakietowaniu Dubaj/Emiraty i mikro-grupy dadzą sukces
Ecco Travel jeden z liderów rynku tour operatorskiego, jeszcze mocniej wchodzi w dynamiczne pakietowanie. Zindywidualizowana, elastyczna oferta plus koncept mikrogrup ma dać sukces na tym rosnącym rynku.
Dubaj i Emiraty, a wkrótce jeszcze w kombinacji z Omanem
Oczywiście dynamiczne pakietowanie w wersji zimowej z Polski to głównie Dubaj i Emiraty, Ecco Travel postawiło więc właśnie na ten kierunek. Oferta jest bardzo szeroka i elastyczna. Mamy więc do dyspozycji wizytę w Dubaju, ale również innych emiratach, jak Ras Al Khaimah, Fujairah czy Aiman. Wkrótce powinna być też możliwość łączenia Emiratów z Omanem.
Jeżeli chodzi o standard, to Ecco idzie bardzo szeroko, mamy więc ofertę zarówno 3 gwiazdkową, jak i tą naprawdę luksusową. Tradycyjnie Ecco Travel było znane na rynku z twardego negocjowania stawek i najbardziej konkurencyjnej oferty na Azję, w przypadku Emiratów może być podobnie. Wielką zaletą oferty poznańskiego tour operatora będzie też elastyczność w zakresie budowania długości pobytów. Możemy więc wybrać się do Emiratów na 3,4,9,10, czy 14 dni. Takie opcje pozwalają zarówno na krótki city break, jak i dłuższe pobyty z możlliwością nacieszenia się plażowaniem.
Mini grupowe gwarantowane objazdówki i zwiedzanie Dubaju w tranzycie
Ecco Travel nie ustaje w staraniach, by dynamiczna oferta była jeszcze bardziej atrakcyjna. W ramach egzotycznych podróży via Dubaj możemy więc wybrać opcje zwiedzania wystawy Expo, która aż do końca marca odbywa się, w tym najbardziej znanym emiracie. Prawdziwą bombą jeżeli chodzi o innowacyjność produktu mogą stać się gwarantowane wyjazdy objazdowe dla mini grup. Oferta może być dostępna nawet dla dwóch osób. Trudno nie zauważyć, iż jest to ewidentne podążanie za trendami zindywidualizowanej oferty spod znaku luxury/fit. A ta sprzedaje się obecnie w Polsce znakomicie. Wystarczy śledzić ogłoszenia o prace w tym segmencie rynku.
Oferta lotnicza sprzyja popularności Emiratów, ale co będzie po zejściu LOT?
Niewątpliwie obecny trend popularności Emiratów podkręcają doskonałe ceny, jakie oferują na konkurencyjnym rynku Fly Dubai, Wizz air, Emirates i LOT. W ramach niedawno zakończonych wyprzedaży spod znaku black week, pobyty w Emiratach można było kupić od 1500 złotych, za tyle jeszcze niedawno nie można było nabyć samego biletu lotniczego. Sytuacja na rynku lotniczym niewątpliwie sprzyja Ecco Travel, jedynym minusem może być tu informacja o odpuszczeniu Dubaju przez LOT, po zakończeniu wystawy Expo. Na pewno przełoży się to na wzrost cen, z drugiej strony można też liczyć na Fly Dubai. Ten przewoźnik delikatnie sugerował ostatnio wstawienie do sprzedaży kolejnych lotów z Polski, i to już w 2022 roku. Faworytami są podobno Poznań i Wrocław.
W staraniach o rejs bezpośredni nie ustaje też Ras Al Khaimah, liczne inwestycje pro turystyczne w tym emiracie, sprawiają, iż może on walczyć o turystykę nie tylko plażową. Dla oferty Mice rejs bezpośredni jest dużym atutem. Ideę takiego rejsu z Warszawy ma też aktywnie wpierać sam PPL.
Ras Al Khaimah potwierdza zaangażowanie na polskim rynku – przybędzie masa nowych atrakcji
Technologia i własna IATA też pomogą Ecco Travel w ekspansji na rynku dynamicznego pakietowania
W ekspansji na rynku dynamicznego pakietowania pomoże też technologia, wiele wskazuje na to, iż Ecco Travel mocniej postawi na platformę bluevendo, z której korzystają liderzy dynamicznego pakietowania jak Exim czy Best Reisen. W implementacji tego rozwiązania pomogą zaprzyjaźnieni konsolidatorzy biletowi, mogą oni wnieść wiele cennych uwag ułatwiających kalibracje systemu, tak by cały proces przebiegał naprawdę idealnie.
Wielką zaletą Ecco Travel jest też posiadanie własnej licencji biletowej IATA, ten fakt może zachęcać linie lotnicze do oferowania specjalnych stawek tour operatorskich, uszytych pod konkretne destynacje i rodzaj produktu. Można się spodziewać, iż linie dysponujące ciekawym produktem na Azję jak Finnair, Aerofłot czy Turkish będą teraz bardziej otwarte na transparentną współpracę z Ecco Travel.
A to może budować przewagę konkurencyjną. Ecco Travel udowodniło w przeszłości, sprzedając Azje, iż może być prawdziwym liderem segmentu, wiele wskazuje na to, iż wniesie też nową jakość do dynamicznego pakietowania. Na pierwszy ogień idą Emiraty i Oman, później przyjdzie czas na Azję? A może też basen Morza Śródziemnego, gdzie oferta regularnych lotów jest mocno rozbudowana przez linii low-cost. Maroko i Jordania to arcyciekawe kierunki dla dynamicznego pakietowania.
POWIĄZANE WPISY
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
0 Komentarzy10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
29 kwietnia 2024
Corendon Airlines: nowe połączenie z Warszawy do Alanyi
Corendon poszerza siatkę połączeń z Polski. Nowością jest trasa z Warszawy do Alanyi,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Majówka last minute: rekordowy wzrost wyjazdów i duże zainteresowanie pięciogwiazdkowymi hotelami
Rezerwacji na tegoroczną majówkę na dwa tygodnie przed jej rozpoczęciem jest już więcej…
0 Komentarzy6 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Inauguracja sezonu letniego na Dolnym Śląsku już 27–28 kwietnia
Oficjalnie letni sezon turystyczny rozpocznie się na Dolnym Śląsku 27–28 kwietnia na…
0 Komentarzy6 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty