Emirat Ras Al Khaimah kierunkiem nr 1 nad Zatoką Perską

Drugi rok z rzędu Emirat Ras Al Khaimah został uznany przez ministrów turystyki krajów Zatoki Perskiej za wiodącą destynację turystyczną w regionie.
Podczas piątego posiedzenia Rady Współpracy Zatoki Perskiej emirat ten został doceniony za szybką reakcję na pandemię COVID-19, wprowadzenie wielu nowości do oferty turystycznej oraz ciągłe wysiłki na rzecz dalszego rozwijania atrakcyjności, które doprowadziły do silnego ożywienia gospodarki turystycznej.
Nagroda „Gulf Tourism Capital 2021” jest świadectwem wczesnych i trwałych działań mających na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19, co zaowocowało uznaniem tego emiratu za bezpieczne miejsce dla turystyki przyjazdowej.
Emirat jest pierwszym miastem i emiratem na świecie, które otrzymały prestiżową odznakę „Safeguard Assurance” od Bureau Veritas, lidera w zakresie usług testowania i inspekcji oraz certyfikatu „Safe travels” Światowej Rady ds. Podróży i Turystyki (WTTC).
Biuro Promocji i Rozwoju Emiratu Ras Al Khaimah nadal rozwija swój status bezpiecznego miejsca docelowego, oferując bezpłatne testy PCR COVID-19 dla międzynarodowych gości przebywających w Ras Al Khaimah do końca marca 2021.
Raki Phillips, dyrektor generalny Biura Promocji i Rozwoju Turystyki Ras Al Khaimah, powiedział: „Cieszymy się, że emirat Ras Al Khaimah po raz kolejny został uznany za stolicę turystyki Zatoki przez szanowanych ministrów turystyki i wyższych urzędników Rady Współpracy Zatoki Perskiej. Jest to szczególnie mile widziane w bezprecedensowym i niezwykle trudnym roku i świadczy zarówno o odporności naszej branży, jak i naszym ciągłym dążeniu do innowacji, aby przyciągnąć odwiedzających.
Zgodnie z cenioną wizją szejka Sauda Bin Saqra Al Qasimi, członka Rady Najwyższej i władcy Ras Al Khaimah, emirat urósł do rangi lidera w dziedzinie przygody, kultury i turystyki przyrodniczej w regionie i będziemy kontynuować naszą podróż do zrównoważonego rozwoju w 2021 roku i później.”
Emirat rozszerza swoją ofertę, aby przyciągnąć turystów poprzez długoterminową strategię inwestycyjną mającą na celu rozwój masywu górskiego Jebel Jais jako samodzielnego miejsca docelowego. Zostanie to osiągnięte dzięki dywersyfikacji oferty i wprowadzeniu kilku nowych projektów opartych na naturze na najwyższej górze ZEA 1934 m.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










