Hotel Kopernik Olsztyn dołączy do marki Best Western Plus

Trwa proces renowacji hotelu Kopernik w Olsztynie, który ma się zakończyć w połowie 2021 r. Po zmianach hotel, który należy do Polskiego Holdingu Hotelowego, przyjmie gości pod marką Best Western Plus. Koncepcję architektoniczną przygotowali architekci z biura Tremend, a renowację prowadzi Forbis Design Build.
Odnowionych zostanie 36 pokoi i korytarze na wszystkich piętrach. Zmianą, która istotnie wpłynie na komfort pobytu gości, będzie instalacja klimatyzacji we wszystkich pokojach hotelu.
Gheorghe Marian Cristescu, prezes zarządu PHH, powiedział: „Czas pandemii to czas kiedy ruch turystyczny bardzo zmalał. My nie zasypiamy gruszek w popiele i wykorzystujemy ten czas na odnowienie obiektu, by powitać gości w nowym, lepszym hotelu, gdy wszystko już wróci do normy. Olsztyn to miasto z potencjałem, zarówno biznesowym, jak i turystycznym. Chcemy go wykorzystać i zaoferować bardzo dobry, konkurencyjny produkt na rynku.”
Marka Best Western Plus oferuje szereg udogodnień dla gości, m.in. śniadania w cenie noclegu, minibar, wygodne biurko do pracy, zestaw kawowy w pokojach, a ponadto centrum fitness i centrum biznesowe. Nowe pokoje będą sprzyjać regeneracji i wypoczynkowi gości dzięki stonowanym kolorom utrzymanym w palecie barw ziemi. W projekcie użyto wielu materiałów i mebli renomowanych polskich firm.
Architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes zarządu Tremend W projekcie nawiązujemy do lokalizacji obiektu. Mgły nad jeziorem Ukiel, szaro-granatowa woda, błękit nieba, jasny piasek plaży, zieleń warmińskich lasów – to wszystko było naszą inspiracją. Użyliśmy miękkich i naturalnych tkanin i połączyliśmy wiele autorskich wzorów, np. na wykładzinie, grafikach ściennych. Projektujemy przestrzeń, która będzie bezpieczna, funkcjonalna, ale także estetycznie przyjemna i spójna z miejscem, w którym znajduje się hotel.”
Renowacja zostanie wykonana wg koncepcji „projektuj i buduj”. Takie holistyczne podejście do procesu aranżacji wnętrz pozwoli nie tylko zaoszczędzić czas, ale także zaoferować gościom rozwiązania przestrzenne wykonane na miarę. Kopernik Olsztyn to jeden z trzech hoteli PHH, które będą po renowacjach funkcjonować pod markami z parasola Best Western – kolejne hotele to Reymont Łódź i Huzar Lublin. W portfelu PHH znajduje się już Best Western Jurata – znany i lubiany hotel wypoczynkowy na Półwyspie Helskim.
Polski Holding Hotelowy wprowadza na polski rynek markę Aiden by Best Western
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
IGHP: listopad 2025 z lepszymi wynikami niż rok temu
Wyniki hoteli w listopadzie 2025 roku były wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty










