LOT startuje ze sprzedażą lotów na Lato 2021

LOT ogłosił siatkę połączeń w sezonie letnim
Embraer w barwach PLL LOT/fot. archiwum PLL LOT

W ofercie LOT-u na sezon letni 2021 znalazło się ponad 20 tras wakacyjnych. Nowością są popularne wśród turystów kierunki Mykonos i Palermo.

Przewoźnik planuje znaczący rozwój działalności czarterowej z wykorzystaniem nowoczesnej floty regionalnej oraz średniego i dalekiego zasięgu (Embraerów 195, Boeingów 737 i Boeingów 787-Dreamliner LOT-u).

W najbliższym sezonie letnim dostępne będą znane pasażerom z tegorocznej akcji #LOTnaWakacje kierunki, takie jak wyspy Majorka, Santorini, Rodos czy Zakyntos, a także Malta oraz miasta Ateny, Burgas, Saloniki, Tirana i Warna.
Ponadto, LOT będzie obsługiwał bezpośrednie rejsy do Barcelony, Wenecji, na Korfu, do Larnaki, Nicei, Splitu, Dubrownika i Zadaru. Połączenia będą realizowane z Warszawy, a wybrane kierunki także z Katowic.
Latem polski przewoźnik planuje wznowić swoją ofertę zarówno dla klientów indywidualnych, jak i touroperatorów oraz biur podróży.

Michał Fijoł, członek zarządu PLL LOT ds. handlowych, powiedział: „W przyszłym roku planujemy umocnić naszą obecność na rynku podróży turystycznych i czarterowych. Chcemy zaoferować ok. 1 mln miejsc na trasach turystycznych. Naszą ofertę zaplanowaliśmy zgodnie z oczekiwaniami touroperatorów i biur podróży. Najwyższe standardy bezpieczeństwa, nowoczesna flota i gwarancja wysokiej jakość obsługi pasażera sprawiają, że nasz produkt jest bardzo konkurencyjny na tle innych przewoźników.”

Nowe połączenia będą stopniowo pojawiały się w rozkładach LOT-u. Docelowy kształt siatki połączeń w sezonie letnim 2021 r. będzie uzależniony od sytuacji pandemicznej na świecie. Duże wyprzedzenie czasowe publikacji rozkładów daje organizatorom turystyki czas na staranne przygotowanie oferty dla klientów na lato 2021.

Fijoł dodał: „Bezpieczeństwo jest naszym priorytetem, dlatego rejsy będziemy realizować tam, gdzie sytuacja epidemiczna będzie stabilna. Chcemy zapewnić pasażerom maksymalny komfort planowania podróży, wprowadzając bardzo elastyczną politykę zmian w rezerwacjach. Ponadto, wydłużyliśmy czas realizacji voucherów do 2 lat. Wierzymy, że te działania pozwolą naszym klientom łatwiej planować także przyszłoroczne wakacje.”