Biuro podróży Alfa Star sprawdziło, jak lubią wypoczywać jego klienci
W tym roku największą popularnością cieszą się wakacje w Grecji, Turcji i Egipcie. Wychodząc naprzeciw tym trendom, Alfa Star proponuje atrakcyjne wyjazdy w najpiękniejsze regiony tych krajów.
Małgorzata Strzylak-Skalińska, rzecznik prasowy firmy powiedziała: „Egipt od zawsze był numerem jeden w naszej ofercie. Klienci decydują się na podróż do Kraju Faraonów, z uwagi na atrakcyjną cenę, standard oferowanych usług oraz gwarancję pięknej pogody. W przypadku Turcji oraz Grecji, turyści stawiają na krótki czas lotu oraz konkurencyjną cenę wyjazdu. Jednak bez względu na to, czy preferują urokliwe greckie wysepki, malowniczą Riwierę Turecką czy pełne słońca wybrzeża Morza Czerwonego, Alfa Star jest wstanie zaproponować podróż, dokładnie taką, o jakiej marzą.”
Turyści podróżujący z Alfa Star, zazwyczaj szukają dobrej jakości usług w relatywnie niskiej cenie. Dlatego najczęściej wybierają hotele trzy i czterogwiazdkowe. Powinny one jednak znajdować się jak najbliżej morza, aby nie tracić czasu na dojście bądź dojazd do plaży. Co więcej już 70 proc. turystów podróżujących z radomskim biurem podróży decyduje się na wyżywienie w opcji „all inclusive”. Stale rośnie jednak liczba osób decydujących się na hotele 5-gwiazdkowe.
Małgorzata Strzylak-Skalińska, skomentowała: „Klienci, którzy wybierają wczasy w luksusowych hotelach, zazwyczaj korzystają również z prywatnego transferu, podwyższonego standardu pokoju np. z prywatnym basenem. Wiele osób wybierających tę opcję, decyduje się także na przyjazd z ulubionym psem lub kotem. W hotelach 3 i 4 – gwiazdkowych zazwyczaj nie ma możliwości zabrania ze sobą zwierzaka.”
W opinii coraz większej grupy podróżnych 7 lub 8-dniowe wakacje są zbyt krótkie by porządnie wypocząć. Z kolei dwa tygodnie w jednym miejscu mogą się znudzić. Dlatego w ofercie biura dostępne są wakacje 10 – dniowe, będące optymalną i najchętniej wybieraną przez większość urlopowiczów propozycją.
Małgorzata Strzylak-Skalińska, dodała: „Wyjazdy 10 – dniowe, to opcja, która w ostatnim czasie zyskuje coraz większą popularność. Obecnie podróżujący z nami turyści wybierają ją najczęściej.. Natomiast wakacje dwutygodniowe przyciągają głównie rodziny z dziećmi, zwłaszcza w lipcu i sierpniu.”
Wczesna rezerwacja wyjazdu jest niezwykle korzystna dla podróżujących, dlatego co raz więcej osób decyduje się na wybór tej opcji. Przy zakupie oferty first minute, klienci zyskują gwarancję stałości ceny – bez względu na podwyżki paliwa czy zmiany w kursach walut. Dodatkowo mogą dokonać zmiany jednego uczestnika wycieczki, kierunku oraz terminu wyjazdu. Rezerwując podróż mogą również wpłacić jedynie 30 proc. jej ceny, a resztę kwoty uregulować dopiero na 30 dni przed wylotem. Według Małgorzaty Strzylak-Skalińskiej, klienci coraz chętniej korzystają z możliwości zakupu wycieczki typu first minute, ale wciąż są też wielbiciele ofert last minute, których zachęca atrakcyjna cena oraz bliski termin wyjazdu. Jednak tutaj nie ma już tak dużej możliwości wyboru, jak we wcześniejszej opcji.
POWIĄZANE WPISY
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty