BlueVendo ułatwia płatności touroperatorom
Wdrożony na platformie BlueVendo system PayByNet pozwala m.in. na uruchomienie automatycznego księgowania z wykorzystaniem możliwości wirtualnych rachunków mass-collect. Z takiego rozwiązania korzysta już Exim Tours.
BlueVendo to profesjonalne oprogramowanie back-office dla touroperatorów, które pozwala na efektywną obsługę rezerwacji i ułatwia prowadzenie rozliczeń z agentami i kontrahentami. Z platformy korzysta już ok. 50 organizatorów oraz 4,5 tysiąca pośredników turystycznych. Firma zapewnia dostęp do PayByNet, bez konieczności dokonywania inwestycji i zmian informatycznych po stronie klientów.
Artur Kusak, dyrektor zarządzający w BlueVendo powiedział: „Od kliku lat rozwijamy oprogramowanie back-office dla organizatorów podróży z Polski i z Niemiec. System płatności PayByNet jest świetnym rozwiązaniem, szczególnie dla rezerwacji typu „last minute”, ponieważ umożliwia automatyczne potwierdzanie rezerwacji natychmiast po dokonaniu płatności przez klienta. Co ważne, rozwiązanie od strony touroperatora jest proste w obsłudze księgowej.”
PayByNet to system płatności internetowych, który pozwala na bezpośrednie przesyłanie pieniędzy pomiędzy klientem a touroperatorem. Usługa ta umożliwia błyskawiczną i gwarantowaną realizację płatności online, przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dokonana płatność jest nieodwoływalna, a przekazana do touroperatora w trybie 'live’ informacja jest równoważna z gwarancją wpłaty. Dzięki takiemu rozwiązaniu sprzedawca towaru lub usługi może natychmiast przystąpić do realizacji zamówienia, bez oczekiwania na fizyczne wpłynięcie środków na konto.
Artur Wojtczuk, dyrektor odpowiedzialny za rozwój PayByNet w KIR S.A. powiedział: „Środki w usłudze PayByNet trafiają do odbiorcy w schemacie jedna płatność – jeden przelew, co w połączeniu z brakiem pomniejszania wpłaty o wartość prowizji, ułatwia księgowanie po stronie sprzedawcy. Dodatkowo, usługa PayByNet jest jedyną usługą płatności internetowych w Polsce, która ze względu na swój schemat dzialania, jest w stanie obsługiwać i współpracować z systememami płatności masowych tzw. mass-collect, pozwalającymi na pełną automatykę procesów księgowych. Dzięki takiemu połączeniu dużo łatwiej zarządzać płatnościami, a tym samym można zoptymalizować koszty księgowe.”
Tomáŝ Husar, dyrektor zarządzający w Exim Tours skomentował: „Korzystamy z systemu rezerwacyjnego BlueVendo, a do obsługi ruchu w rezerwacjach i sprzedaży ofert wykorzystujemy system mass-collect. W momencie dokonywania rezerwacji każdemu klientowi przypisywany jest indywidualny numer wirtualnego rachunku bankowego dla realizowanego zamówienia. Pomaga to w identyfikacji osoby i transakcji. Od niedawna udstępniamy naszym klientom system PayByNet. Dzięki niemu całość transakcji, łącznie z rozksięgowaniem przebiega w pełni automatycznie, co zmniejsza koszty, ułatwia pracę i zwiększa efektywność. Płatności są od razu kierowane na indywidualne, wirtualne konto bankowe klienta. Ma to szczególne znaczenie przy płaceniu np. za wczasy last minute, a także w sytuacji reklamacji. Dzięki PayByNet otrzymujemy informacje o płatności w chwili jej dokonywania i mamy gwarancję wpływu środków na konto nawet tego samego dnia.”
POWIĄZANE WPISY
12 sierpnia 2025
TFG: Rynek turystyczny w Polsce z rekordowym I półroczem 2025 roku
Zgodnie z danymi Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (TFG), w pierwszym półroczu 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
Kiwi.com udostępnia serwer MCP do wyszukiwania lotów przez agentów AI
Firma Kiwi.com, we współpracy z partnerem technologicznym AIpic, udostępniła serwer MCP…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
HONOR i eSky prezentują fotograficzny przewodnik dla podróżników
HONOR i eSky.pl rozpoczęły wspólną kampanię skierowaną do podróżników, łączącą…
0 Komentarzy2 Minuty
6 sierpnia 2025
eSky: Śródziemnomorskie kierunki nadal dostępne w ofercie last minute
Z analizy przeprowadzonej przez internetowe biuro podróży eSky.pl wynika, że Polacy wciąż…
0 Komentarzy4 Minuty
5 sierpnia 2025
Miesiąc miodowy z Rainbow. Nowa oferta kierowana do par
Biuro podróży Rainbow zaprezentowało szeroką i zróżnicowaną ofertę dedykowaną nowożeńcom…
0 Komentarzy3 Minuty
14 sierpnia 2025
Kiwi.com: Zwrot pieniędzy za odwołany lot w 14 dni zgodnie z przepisami UE
Odwołany lot nie musi oznaczać chaosu – zgodnie z przepisami Unii Europejskiej…
0 Komentarzy2 Minuty
14 sierpnia 2025
Travelist: Góry wyprzedziły Bałtyk w rezerwacjach na sierpniowy długi weekend
Góry po raz pierwszy od lat wyprzedziły Bałtyk w rezerwacjach na sierpniowy długi weekend…
0 Komentarzy3 Minuty
14 sierpnia 2025
Wakacje.pl: Polacy wybierają mniej oczywiste miejsca w sezonie letnim 2025
Polacy coraz częściej kierują swoją uwagę ku mniej popularnym destynacjom turystycznym,…
0 Komentarzy4 Minuty
13 sierpnia 2025
eSky.pl: Kobiety w sile wieku coraz częściej podróżują solo
Coraz więcej kobiet w sile wieku wybiera podróże solo - z danych eSky.pl wynika, że w…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
TFG: Rynek turystyczny w Polsce z rekordowym I półroczem 2025 roku
Zgodnie z danymi Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (TFG), w pierwszym półroczu 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
Kiwi.com udostępnia serwer MCP do wyszukiwania lotów przez agentów AI
Firma Kiwi.com, we współpracy z partnerem technologicznym AIpic, udostępniła serwer MCP…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
HONOR i eSky prezentują fotograficzny przewodnik dla podróżników
HONOR i eSky.pl rozpoczęły wspólną kampanię skierowaną do podróżników, łączącą…
0 Komentarzy2 Minuty
6 sierpnia 2025
eSky: Śródziemnomorskie kierunki nadal dostępne w ofercie last minute
Z analizy przeprowadzonej przez internetowe biuro podróży eSky.pl wynika, że Polacy wciąż…
0 Komentarzy4 Minuty
5 sierpnia 2025
Miesiąc miodowy z Rainbow. Nowa oferta kierowana do par
Biuro podróży Rainbow zaprezentowało szeroką i zróżnicowaną ofertę dedykowaną nowożeńcom…
0 Komentarzy3 Minuty
14 sierpnia 2025
Kiwi.com: Zwrot pieniędzy za odwołany lot w 14 dni zgodnie z przepisami UE
Odwołany lot nie musi oznaczać chaosu – zgodnie z przepisami Unii Europejskiej…
0 Komentarzy2 Minuty
14 sierpnia 2025
Travelist: Góry wyprzedziły Bałtyk w rezerwacjach na sierpniowy długi weekend
Góry po raz pierwszy od lat wyprzedziły Bałtyk w rezerwacjach na sierpniowy długi weekend…
0 Komentarzy3 Minuty
14 sierpnia 2025
Wakacje.pl: Polacy wybierają mniej oczywiste miejsca w sezonie letnim 2025
Polacy coraz częściej kierują swoją uwagę ku mniej popularnym destynacjom turystycznym,…
0 Komentarzy4 Minuty
13 sierpnia 2025
eSky.pl: Kobiety w sile wieku coraz częściej podróżują solo
Coraz więcej kobiet w sile wieku wybiera podróże solo - z danych eSky.pl wynika, że w…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
TFG: Rynek turystyczny w Polsce z rekordowym I półroczem 2025 roku
Zgodnie z danymi Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (TFG), w pierwszym półroczu 2025…
0 Komentarzy2 Minuty