Louvre Hotels Group – większe zniżki w programie lojalnościowym

Stali klienci marek hotelowych zrzeszonych w Louvre Hotels Group uczestniczący w bezpłatnym programie lojalnościowym Flavours Instant Benefit od 15 września otrzymują zniżki 10 proc. na noclegi.
Członkostwo nie wiąże się z żadnymi kosztami po stronie klienta. Jedynym warunkiem uczestnictwa jest pobranie aplikacji Louvre Hotels Group na system Android lub IOS oraz rejestracja do programu.
Dotychczas uczestnicy mogli liczyć na stałą zniżkę w wysokości 5 proc. oraz dostęp do informacji o najlepszych stawkach we wszystkich hotelach grupy na całym świecie. Od 15 września zniżka wzrosła do 10 proc. zarówno dla obecnych, jak i przyszłych zarejestrowanych użytkowników aplikacji i członków programu. Promocja potrwa do początku przyszłego roku i będzie dostępna dla pobytów zarezerwowanych i zrealizowanych w okresie od 15 września 2020 roku do 6 stycznia 2021 roku.
François Delattre, Director Integration Management, odpowiedzialny za nadzór operacyjny nad hotelami grupy Louvre Hotels w Polsce i Niemczech, powiedział: “Dzięki naszej aplikacji i powiązanym z nią programowi lojalnościowemu możemy zaoferować naszym gościom możliwość wygodnego przeglądania najlepszych ofert, szybką obsługę rezerwacji i łatwość zarządzania nimi oraz stałą zniżkę na każdy pobyt. A to dopiero początek korzyści. Cały czas rozwijamy aplikację w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań i funkcjonalności, których oczekują użytkownicy, a program Flavours Instant Benefit będzie sukcesywnie poszerzany o nowe promocje, przygotowane z myślą o klientach często korzystających z usług Louvre Hotels Group.”
Użytkownicy aplikacji Louvre Hotels Group oraz członkowie programu Flavours Instant Benefit mogą cieszyć się spersonalizowaną ofertą obejmującą hotele marek Royal Tulip, Golden Tulip, Tulip Inn, Campanile, Kyriad, Kyriad Direct oraz Première Classe. Łącznie to ponad 1500 hoteli na całym świecie.
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty











[…] Louvre Hotels Group – większe zniżki w programie lojalnościowym […]