Warszawska Organizacja Turystyczna partnerem Kampanii Społecznej Biała Lilia
Zadaniem Kampanii Społecznej Biała Lilia jest pokazanie lokali gastronomicznych podczas pandemii, w których konsument poczuje się komfortowo i bezpiecznie. Głównym celem Kampanii jest pomoc lokalom gastronomicznym w powrocie do normalności i powolne, choć systematyczne oswajanie gości.
Dzięki odznaczeniu (certyfikatowi) – Biała Lilia – klienci odwiedzający lokale gastronomiczne będą mieli pewność, że lokal posiadający ten znak jest bezpieczny.
Certyfikacja nie będzie prowadzona automatycznie, nadając certyfikat Białej Lilii organizatorzy akcji chcą w realny sposób pomóc lokalom oraz zadbać o klienta, który będzie wiedział, że Biała Lilia to najwyższa jakość.
Barbara Tutak, prezes WOT, podkreśliła: „Jesteśmy pewni, że lokale dokładają wszelkich starań by ich miejsca spełniały wszystkie wymogi higieniczne zaktualizowane w czasie COVID-19, niemniej certyfikat który pojawi się w świadomości konsumentów będzie tego swoistym gwarantem.
Wspominaliśmy nieraz, że równolegle z wprowadzaniem wytycznych regulacji, powinny iść działania informacyjne, promocyjne, które pomogą konsumentowi oswoić się z nową rzeczywistością.
Chcemy też, żeby lokale, zwłaszcza członkowskie wdrażały potrzebne regulacje z myślą o swoich gościach. Z powyższych powodów wsparliśmy tę akcję.”
Organizatorem kampanii jest firma Diversey, jeden z producentów profesjonalnych środków czystości w Polsce. To pomysłodawca kampanii zadba poprzez działania w telewizji, radiu i mediach społecznościowych, aby dołączając się bezpłatnej Kampanii Społecznej Biała Lilia, stali i nowi klienci wrócili do swoich ulubionych lokali jak najszybciej. To organizatorzy akcji pokażą, że lokal wziął udział w Kampanii Społecznej Biała Lilia.
Weryfikacja lokalu potwierdzająca spełnienie wymogów higienicznych nastąpi po przeprowadzenia bezpłatnego audytu.
POWIĄZANE WPISY
29 kwietnia 2024
Niższe ceny w hotelach Grupy PHH z Młodzieżową Kartą EURO26
Od kwietnia posiadacze Młodzieżowej Karty EURO26 mogą uzyskać 10 proc. zniżki na noclegi…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty