Wsparcie medyczne dla hoteli od Accor i AXA
Grupa Accor oraz firma ubezpieczeniowa AXA ogłosiły zawarcie strategicznego partnerstwa, którego celem jest zapewnianie wsparcia medycznego gościom w 5 tysiącach obiektów Accor na całym świecie. W jego ramach znajdą się bezpłatne telekonsultacje i wsparcie sprawdzonych lekarzy specjalistów.
Z myślą o bezpieczeństwie gości, Accor wprowadza także oznaczenie ALLSAFE w obiektach Grupy.
Dzięki zawartej współpracy już od lipca 2020 r. goście hoteli Accor na całym świecie skorzystają z najnowszych osiągnięć telemedycyny oferowanych przez AXA, czyli bezpłatnych konsultacji z lekarzami. Co więcej, otrzymają dostęp do rozległej sieci kilkudziesięciu tysięcy sprawdzonych lekarzy AXA. Hotele Accor będą mogły kierować gości do odpowiednich fachowców, uwzględniając język, specjalizację itp. w 110 lokalizacjach, w których sieć funkcjonuje.
Usługa medyczna dostępna w hotelach Accor uzupełnia plan Grupy związany z ponownym otwieraniem obiektów. Mając na uwadze bezpieczeństwo wszystkich gości podczas pobytu w hotelach, istotnym elementem jest nowe oznaczenie ALLSAFE, które ma na celu informowanie gości o spełnianiu standardów norm utrzymania czystości w obiektach Accor.
Sébastien Bazin, prezes zarządu Accor, powiedział: „Przyjmowanie gości, zapewnianie im bezpieczeństwa, jak i troska o innych, to nasze największe priorytety, a zarazem główne elementy naszej działalności w branży hotelarskiej. Wyjątkowe partnerstwo z AXA, nad którym pracujemy już od kilku miesięcy, nabiera dziś zupełnie nowego znaczenia. W coraz bardziej złożonym otoczeniu, w którym przyszło nam działać, 300 tysięcy naszych pracowników będzie mogło wspierać gości i dbać o ich bezpieczeństwo w trakcie pobytu, zmieniając nasze obiekty w prawdziwą bezpieczną przystań. Wierzymy, że ta inicjatywa, w połączeniu z naszymi wzmocnionymi protokołami utrzymania czystości ALLSAFE, będzie kluczowym elementem, który pomoże naszym gościom odkryć na nowo radość z podróżowania w ponad 5000 hoteli Accor na całym świecie.”
Thomas Buberl, prezes zarządu AXA, dodał: „Dla AXA, światowego lidera sektora ubezpieczeń, partnerstwo z Accor jest okazją do wzmocnienia strategii „z płatnika na partnera”. Jej celem jest zapewnienie klientom innowacyjnych usług, zwłaszcza w dziedzinie medycyny, jako jednego z obszarów rozwojowych w nowym planie firmy „Ambition 2020”.
AXA aspiruje do tego, by zmienić relację z klientem na bardziej partnerską, zwłaszcza poprzez zapewnianie innowacyjnych rozwiązań medycznych. Dlatego też w ostatnim roku AXA stała się światowym liderem w dziedzinie rozwiązań telemedycznych. Partnerstwo z Accor, światowym liderem branży hotelarskiej i rozszerzonej gościnności, to dla nas ogromna szansa na zwiększenie dostępu użytkowników do naszej wiedzy medycznej i rozwiązań w tym zakresie. Mierząc się z bezprecedensowym kryzysem zdrowia publicznego wywołanym pandemią Covid-19, ta ambicja jest dla nas ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej.”
POWIĄZANE WPISY
8 maja 2024
Urlop w maju lub czerwcu: Mniej all inclusive, więcej zwiedzania.
Urlop poza tradycyjnymi długimi weekendami i ścisłym sezonem wakacyjnym ma co najmniej…
0 Komentarzy4 Minuty
7 maja 2024
GTM Chemnitz: 5 254 spotkań branżowych i 97 proc. pozytywnych opinii
50. workshop Germany Travel Mart (GTM) w Chemnitz było według Niemieckiej Centrali…
0 Komentarzy4 Minuty
29 kwietnia 2024
Niższe ceny w hotelach Grupy PHH z Młodzieżową Kartą EURO26
Od kwietnia posiadacze Młodzieżowej Karty EURO26 mogą uzyskać 10 proc. zniżki na noclegi…
0 Komentarzy1 Minuty
29 kwietnia 2024
Travelist.pl: majówka 2024 – jest taniej niż rok temu
Polacy planują spędzić majówkę poza domem. Termin, który cieszył się dużym…
0 Komentarzy3 Minuty
26 kwietnia 2024
Triverna: w majówkę chcemy wypoczywać w Polsce
Wystarczą trzy dni urlopu, by majowy urlop trwał dziewięć dni. Według badania…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty